We hebben net een to good to go box gehaald bij een biologische supermarkt. Een vraag voor mensen die vaker biologisch brood halen. Is het altijd zo droog of is het pech hebben met dit brood? 1 gewoon tarwe brood, 1 brood met zaadjes. 2 maatje half brood met hef gewicht van een heel brood met zaadjes, pitjes etc. Kan dit echt niet meegeven aan zoon om op te eren op school. Morgen gaan we het roosteren.
Hier was het vandaag bij de moskee erg druk, is meestal alleen met offerfeest, ramadan en suikerfeest dacht ik. Dus ik had ook het idee dat er iets bijzonders was.
Nope. Hmmm ben bang dat we een keer grote prut hebben gekocht. Heb geen magnetron maar we gaan het testen in de broodrooster. Misschien is het dan beter te eten. Maar koop er nooit meer een pakket.
Je kan het brood ook in stukjes snijden en toasten in een pan. Heerlijke croutons! Zo heb ik pas courgettesoep gegeten met uitgebakken spekjes, en in die spekjespan de uitgedroogde harde broodstukjes getoast. Was echt verrukkelijk!!
Klinkt lekker! Vanmorgen geroosterd in de broodrooster en toen was het brood lekker. Moet alleen ander broodrooster halen voor op school.
Hoe kan het dat als ik storytell luister (vooral in de auto, via bleutooth gekoppeld aan de radio) storytel telkens stopt en spotify muziek gaat afspelen? Gruwelijk irritant
En nog een vraag. Ik heb steeds vaker dat ik ineens veel pijn in een vinger of teen krijg. Aan de binnenkant van scharnierpunt. Dan wordt het heel warm en dik, moeilijk te bewegen. Daarna wordt het blauw. Ik ben me niet bewust van rare bewegingen ofzo. Laatste keer was vorige week terwijl ik de was aan het opvouwen was. Gewoon een dagelijkse bezigheid dus. Herkent iemand dat?
Heeft er iemand ervaring met een spijkermat? En welke dan, want ik zie er van 20 tot 350 euro staan. Zou zijn voor fibro pijn en spierspanning
Mijn teennagel is aan 1 kant losgegaan, de andere kant zit nog vast. De nagel eronder is halverwege. Nu wil ik komende week zwemmen, wie heeft de tip dat ik mijn teen kan verbinden maar dat de pleister/ het verband niet los gaat/ er geen water bij komt. Er is overigens geen bloed ofzo, het komt door een zware kneuzing 6 maanden geleden.
Hansaplast aqua pleister, als die er goed omheen te krijgen is blijft die goed zitten. Ik had een grote nodig voor een diepe schaafwond op G dr knie, mag geen chloor bijkomen en ze had toch zwemles. Weer een zwemles afzeggen was geen optie, ze liep er al 2 achter. Heeft t keurig beschermd.