https://nos.nl/artikel/2497007-franse-politie-doet-nieuwe-huiszoekingen-in-zaak-vermiste-peuter-emile
Ik vind het echt doodeng dat mensen/kinderen kunnen verdwijnen en maanden later/jaren later/nooit meer gevonden worden
Wie heeft er tips voor een fijne thermosbeker? Nr2 wil er 1 voor sinterklaas. Wat ze er vooral in wil doen is thee en soepjes zodat ze op school wel wat warms heeft maar niet al dr zakgeld op gaat Hij moet wel tegen een stootje kunnen (want school) en ze moet er ongeveer een uur mee fietsen dus moet lang goed heet blijven (kan me tenminste voorstellen dat een uur fietsen bij 5 graden andere invloed heeft dan een uur in de auto bij 20gr)
Ik reed vandaag achter een auto met een soort vierkantje met een zon erin op de achterkant, weet iemand waar dat voor staat? Ik zou denken naar waar het zat, dat het net zoiets is als zo’n visje, die sommige christenen achterop hun auto hebben, maar ik ken het symbool niet.
Nee, het is echt alleen een symbool. Een onderbroken vierkant, waar dan een zon (denk ik) in de onderbreking staat. Ik heb al gegoogled op symbool “allerlei religies”, maar heb hem niet gevonden. Ik weet natuurlijk niet of het voor een religie staat, maar zoals gezegd, doet me denken aan zo’n ichtus/vis teken. Maakt natuurlijk niet uit, ik ben gewoon nieuwsgierig.
Deze werkt bij mij niet meer, bij jou wel? Ik zie hier nu ook bij staan dat je moet abonneren om verder te lezen terwijl dat tot korte tijd geleden wel kon.
Weet iemand dit: Dochter heeft een Android telefoon en ik wil dat slechts twee apps mobiele data gebruiken. Bij Apple is dat heel makkelijk, maar bij haar telefoon zie ik niet hoe dat moet. (Galaxy)
Zoiets? Dan zou het een Ingress speler wezen namelijk. Zo zijn er ook van die zilveren elementen in de vorm van een sleutel of oog (resistance /enlightenment) beetje vergelijkbaar materiaal als de visjes.
Voor de dames die recent een ks hebben gehad: ik vloei amper/niet. Is dat mogelijk? Kunnen ze alles zo schoon maken van binnen? Tweede dag alleen bij naar toilet gaan iets verloren maar niks verder nu sinds gisteren. Heel vreemd. Ben dit niet gewend van de eerdere twee ks.
Hier heb ik dag 1 en 2 gevloeid, toen voelde ik t af en toe echt eruit lopen. Maar het is eerder over en minder bloedverlies dan m'n menstruaties. Zit nu op dag 6 en heb enkel spotting (maar dat was gister en eergisteren ook).
Na mijn ks na 2 dagen over op regulier maandverband. Na een week was het echt klaar, ook geen spotting meer... Na 3.5 week totaal in paniek omdat het weer begon te bloeden, dat bleek mijn menstruatie te zijn
Hier gewoon beide keren dik 6 weken gevloeid. Litteken van placenta waaruit je vloeit wordt niet dicht gemaakt met een keizersnede dus bloedverlies is ook hetzelfde als de gewone bevalling.
Ik wil de eerste 'echte' schoenen gaan halen voor mijn zoon, kan dit 1 of 2 maten groter zodat hij er langer mee doet of is het beter van niet?
Een kind heeft groei- en afwikkelruimte nodig in de schoen, maar schoenen een paar maten te groot kopen om er langer mee te doen lijkt me niet de juiste keuze. Ik ben toen mijn kinderen klein waren en de eerste jaren dat ze schoenen kregen altijd naar een goede schoenenzaak gegaan voor een goed advies. Daar werd altijd goed gekeken naar de pasvorm ed. Een kind heeft ruimte in de schoen nodig om te groeien, volgens mij is dat bij een erg jong kind ongeveer een vingerdikte. Als je kind de schoen aan heeft en je schuift het voetje tot helemaal voorin, (zonder dat de tenen dubbel gaan!) Dan moet jouw vinger achter de hiel in de schoen gestoken kunnen worden.
Zou ik niet doen. Hij moet erop leren lopen en dat maakt het wel heel erg lastig. Wij hebben het eerste jaar bij een echte kinderschoenen winkel schoenen gekocht. Veel duurder maarja wel zeker weten goed. Onze dochter heeft smalle voeten en paste daar ook maar een paar schoenen waarop ze echt goed liep. Eerste paar ging maar 3 maanden mee.. maargoed. Nu hebben we laatst schoenen gekocht bij de bristol maar ze is nu bijna 2,5.