Hoe bewaar je wc-papier in de badkamer? Badkamer wordt behoorlijk vochtig na 7xdouchen achter elkaar waarbij sommige standje "levend koken" prefereren dus ben bang voor straks onbruikbaar wc-papier, maar geen reververol(len) is ook onhandig... #netverhuist,hoopnadenken
In het badkamer kastje, desnoods in een pedaalemmer zakje. hier overigens niet nodig. Toiletpapier heb ik gewoon op de standaard en wordt niet nat, maar wij hebben een redelijk grote badkamer met een raam
Wij hebben het gewoon in een rieten mand zitten. Nog nooit natte wc rollen gehad. Hier gebeurd het maar af en toe dat het water langs de muren naar beneden loopt. Een goede afzuiging is bij veel douchebeurt en echt belangrijk. En regelmatig het raam open om te luchten. Werkt dat bij jullie niet voldoende zou ik denk ik gaan voor een afgesloten kunststof bak.
We hebben het uiteindelijk opgelost door de datum aan te passen en het kaartje te geven aan de persoon die niet mee kon. Die kan dan alsnog een keer een dagje uit. Ik wist niet dat je de datum mocht verplaatsen.
Wij hebben het gewoon in de la van de badkamerkast. nee, wist ook niet dat dat kon. Wat netjes. En goed opgelost.
Wat ik me echt afvraag... Op van die instagram zie je moeders, leerkrachten en noem maar op filmpjes maken van leuke momenten. Maar hebben ze dan altijd zo'n speciale camera aanstaan?? En hopen op leuke momenten die ze later bewerken Ik zag net zelfs een moeder in een auto met leuk gesprek. Shots van zoontje en shots van haar zelf.. Ik vraag dit me gewoon af.
Ik denk dat dat mensen zijn die letterlijk altijd met hun telefoon in hun hand lopen. Dan kun je meteen filmen.
Ik weet ook nooit hoe ze dat doen.. ik moet altijd eerst een halfuur zoeken naar m'n telefoon en dan is het 'leuke moment' al voorbij
Kun je je uitschrijven bij een huisarts, zonder je in te schrijven bij een nieuwe huisarts? En stel dat je dan vervolgens een zorgvraag hebt, kun je dan bij een random praktijk terecht als passant? @Liekje81 en @Anouk2005 weten jullie dit?
Ja, je bent niet verplicht je ergens in te schrijven. Maar als dan moet je maar net mazzel hebben dat andere praktijken tijd hebben voor een passant. Wij zelden.
Nou ik heb dus een witte jurk gekocht en je raadt het al: bij het aantrekken meteen foundation erop… Heeft iemand de gouden tip die je over je foundation kunt sprayen zodat ie niet afgeeft?
Nou precies dat dus. En mijn dochter volgt ook een leraar op de middelbare school. Heeft hij nou echt de hele dag door een camera aanstaan voor leuke momenten?? Wat een gedoe dan haha
Is dat die aardrijkskunde leraar? Ik vind hem wel hilarisch en zo leuk met z'n leerlingen haha. Denk niet dat hij de hele dag aan het filmen is , misschien op bepaalde momenten dat hij hem aanzet?
Ja die kijkt ze ja. Echt grappig wel. Maarja er zijn toch niet ieder uur leuke momenten denk ik dan zo
Ik vraag me ook altijd af waar mensen de tijd vandaan halen om zulke filmpjes (of reels) te monteren. Daar ben je toch een eeuwigheid mee bezig. Ik kan niet eens 5 minuten ongestoord op m'n telefoon iets doen, er is altijd wel iemand die mij nodig heeft