Je kan je altijd uitschrijven bij een huisarts maar het is natuurlijk onverstandig om geen huisarts te hebben. Wij zien weleens passanten maar enkel als het spoed is, we zien geen passanten die al weken met een zere knie lopen, Die worden verwezen naar hun eigen huisarts maar als je die dan niet heb wordt dat wel lastig. Onze praktijk zit net zoals de meeste praktijken bomvol met volle spreekuren dus we hebben heel eerlijk gezegd helemaal geen tijd hiervoor en super onhandig omdat je een heel medisch dossier mist. Passant moeten ook altijd direct betalen, we sturen geen rekeningen naar de verzekering. Die krijgt men mee nadat hij is betaald en dan kunnen mensen deze zelf declareren bij hun verzekeraar.
We hebben nu ook een huisarts die onbereikbaar is, dus wat betreft niet terecht kunnen verandert er niks We zitten bij zo'n commerciële club...Om te janken is het. De enige andere huisartspraktijk waar we terecht mogen (postcodebeleid) neemt alleen patiënten aan die nergens ingeschreven staan. Maar ik kom er vast niet mee weg als ik me uitschrijf bij de ene praktijk en vervolgens een paar weken later mij bij de andere praktijk mij wil inschrijven...
O jee, deze? Grote risico's voor veiligheid patiënten bij huisartsen Co-Med, inspectie eist actie - https://nos.nl/l/2517107
Ja hallo, ik was al blij dat ik weet dat het setting spray heet . Ik zal het zo even vragen. Edit: gevraagd, het is van Charlotte Tilbury, volgens m’n oudste echt de beste.
Ik ga vanavond uiteten en twijfel of ik onder mijn blouse een longsleeve aan zal doen of een mouwloos topje. Wat zouden jullie doen bij deze temperatuur?
Vloeibare lijm. Wel een kindervariant, maar dan wel speciaal voor knutselen (iets sterker dan de standaard potjes.
Ik kreeg opgedroogde lijm nog wel eens met nagellakremover eruit. Maar of je dat in haren wil proberen weet ik niet...
Oh ik bedenk me net dat natriumbicarbonaat (baking soda) ook nog wel eens kan werken; je kan er iig wel etikettenlijm mee weghalen bij glazen potjes.
Ik ben eerst maar eens met heel veel shampoo het er rustig uit gaan wrijven/kammen. Dacht zolang t nog nat is, moet ik toch een eindje komen. Afgewisseld met conditioner. Ik heb nu 95% eruit. En de rest weet ik even niet. Durf ook niet te agressieve middelen op zijn hoofdhuid (heeft veel last van eczeem, ook daar). Zo braaf als m’n dochter is, zo’n etterbak is m’n zoon. Moet echt altijd alles proefondervindelijk zelf meemaken. Nu had hij bedacht dat hij gel in z’n haren wilde en lijm daar wel op lijkt, dus vast ook wel zou werken….
Aiiii, dat is echt vervelend Een van mijn kinderen moet met enige regelmaat een EEG, waarbij de plakkers met lijm aan het haar en hoofdhuid worden geplakt - dus heb wel wat ervaring met lijm uit haren krijgen: Het enige dat hier helpt om de lijm er uit te krijgen is kammen, kammen, kammen, kammen en héél véél conditioner. Kammen met een luizenkam werkt meestal het beste, maar toch is het vooral een kwestie van veel werk en veel geduld (en acceptatie dat het een proces van een paar dagen is voor het er helemaal uit is)