Mijn man heeft deze: https://www.bol.com/nl/p/loop-earplugs-engage-plus-premium-oordoppen-voor-gehoorbescherming-in-xs-s-m-l-subtiel-transparant-design-geschikt-voor-dagelijks-gebruik-heldere-communicatie-sociale-activiteiten-focus-ouders-dusk/9300000145066340?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Hij vond het erg fijn! Hij droeg ze elke dag tijdens z’n burn-out als alle kids thuis waren of als we ergens naar toe gingen waar veel herrie was.
Dat overprikkeld zijn herken ik, ik moet me dan echt afzonderen. Ik heb ze nog even erbij gepakt, ik heb ook die met 3 standen, en op zich werken ze wel goed, op de meest open stand hoor ik nog best wat, maar eigenlijk nog teveel om minder prikkels te hebben, en toch voelt het of je een beetje in je eigen wereld zit, maar je zit er toch bij, dat geeft een error in mijn hoofd Maar je kan ze altijd proberen, misschien vind jij ze wel fijn, als ze niet bevallen kunnen ze binnen een bepaalde tijd gratis retour, tenminste, dat was toen wij ze kochten. Ze waren voor dochter trouwens, maar die vindt haar airpods pro (zijn met noise canceling, ook als je geen muziek aan hebt staan) toch fijner.
Dan kan die Denver BT prima hoor je kan m met en zonder noisecancelling gebruiken (zoals de meesten). De noisecancelling van BT doet wel wat maar niet alles, hij onderdrukt het maar je bent t niet "kwijt". Daar is de prijs ook naar (20 euro koers) en volumeknop is volledig in je eigen beheer uiteraard. Voor stilte, die standaard party plugs van aupine halen uit mn hoofd gezegd zo'n 37 decibel weg. Misschien is dat ook wat voor je. Hebben een muziekfilter dus je bent niet doof, maar het komt rustiger door. Wij gebruiken ze met concerten maar als je een indoor concert hebt kan het allicht ook iets meer rust geven.
Indoor concert in elk geval muziek die niet mijn smaak is. Ik zal de merken die je noemt eens bekijken, dank je!
Ik lig in bed vraag me wel eens af of mensen hier wel eens denken "oh nee, heb je haar weer" Verder niks te melden. Ohja, overprikkeld, check.
Loops engage misschien? Die laten ook nog geluid door. Of een NC koptelefoon die ook de functie 'ambient sound' heeft. Heel herkenbaar overigens. Ik raak erg overprikkeld van te veel geluiden om me heen. Mijn zusje gaf mij de tip voor de loops. Zelf heb ik ze nog niet geprobeerd. Heb wel een nc koptelefoon.
Misschien toen niet heel erg gehad waardoor te weinig antistoffen? Toevallig heeft vriendin van mij het pas ook gehad en haar kinderen (8,10 en 12jaar) ook!
Ja dat zou kunnen. Of een combi met te jong? Kon het verder nergens lezen maar nu schrijft je zelfs dat het hele gezin het had. Snap ik wel waarom ik van de week rode wangen had. Mijn klieren waren helemaal opgezet en ben zelfs overdag gaan slapen) Hij heeft geen koorts maar wel erg moe. Vandaag mocht hij thuis blijven. Hij heeft 11.5 uur geslapen! (Normaal ergens rond de 9 /9.5 en in het weekend soms met uitzondering 10 uur)
Ik ga binnenkort naar een concert. Nou was ik aan het kijken voor gehoorbescherming. Bij Kruidvat zag ik deze oordoppen: https://www.kruidvat.nl/pluggerz-enjoy-music-oordoppen/p/5613959 is dat wat of kan ik beter andere halen?
Geen Adje, maar kan je wel helpen Het hangt er helemaal van af waar de motor zit. Bij de MUM's van Bosch zit de motor onderin. Dan moet het met allerlei aandrijvingen de kop aansturen. Dan heb je een krachtige nodig. Maar kijk eens naar die van Kitchenaid: daarvan is het vermogen veeeel lager, maar toch is die krachtiger dan de MUM's, Reden is dat de motor ín de kop zit en de menger direct aanstuurt. Ik vind de Kitchenaid krachtiger kneden dan de MUM met een hoger vermogen. Maar dan nog: verwacht geen wonderen... ik kneed altijd nog 5-10 min met de hand na. Dat heeft meer te maken met het type kneedhaak. Het draait er meer om heen dan dat het door het deeg kneed. Je hebt ook speciale broodkneders, maar dat is een heel ander apparaat en daar kun je verder niets mee dan kneden. Stiekem vind ik met de hand kneden ook wel leuk. Zo fijn om stugger deeg in je hand zacht te worden voelen.
Ik irriteer me al 2 weken aan 2 wimperharen die ineens recht vooruit steken. Ik heb me tot nu toe met veel moeite kunnen inhouden om ze er niet uit te trekken. Ik ga iedere 5 weken naar de schoonheidsspec om mijn wenkbrauwen te laten doen (as dinsdag ben ik weer aan de beurt). Maar het stoort me zo erg . Ik twijfel om ze er uit te trekken omdat ik bang ben voor een gat/leeg plekje. Maar ja ik neem aan dat de schoonheidsspec ze er ook niet in laat zitten. Heb vanmiddag ook nog een feestje vandaar dat ik overweeg om ze er toch uit te trekken. Ik had nog ff een moment dat ik dacht oh misschien valt het wel mee. Dus ik vroeg aan mijn man zie je iets geks bij mijn wenkbrauw.en toen zei hij oh wow die haren steken uit die moet je er uit trekken Wat zouden jullie doen?
Gaat t nou om wimpers of je wenkbrauw? Dat laatste zou ik eruit trekken nl, maar wimper met een wimperkruller proberen te fixen.
Oh ik zie nu dat ik het idd niet goed geschreven heb. Het gaat om mijn wenkbrauwen!! Zal het ff aanpassen.
Haha ja vond het al vreemd dat iemand een wimper eruit zou trekken . Maar van een wenkbrauw zou ik ze eruit trekken.