Even een vraag over een traktatie. Mijn jongste gaat morgen op kwarktaart trakteren in zo'n bekertje. Alleen ik bedenk me nu pas opeens.. hoe lang kan zoiets uit de koelkast? Traktaties worden altijd meteen in de ochtend meegenomen en trakteren is pas rond buitenspeel/pauze. Zal 10 uur zijn ongeveer. Kan dat wel zo lang uit de koelkast? Of moet ik vrij nemen en de traktatie brengen?? Zo stom denk er nu pas aan...
Misschien kan het op school nog even in de koelkast? Als het een paar uur uit de koelkast is, wordt het een beetje papperig.
Bij prenatal de mazzeldagen, geven ze dan de hoogste korting of is het nu gewoon ineens op veel dingen tegelijk maar is de korting op bijvoorbeeld de kinderwagen over 3 maanden net zo veel? Oftewel, een "nu of nooit" of "klantenlokker"?
Ik las op een ander forum dat ze hun prijzen omhoog gooien en met korting vaak nog duurder zijn dan andere winkels online. (Iemand hield al een tijdje iets in de gaten en dat was praktisch even duur in de korting) Dus pas even goed op en kijk of je het niet ergens anders goedkoper kan vinden
Ben nu voorsl nog oriënterende wat voor kinderwagen ik wil. Want wat ik wil wordt niet meer verkocht Badje enzo zal niet veel verschil maken uiteindelijk maar kinderwagen en autostoel zijn meestal wel duurdere uitgaven dus dacht als het "nu of nooit" is moet ik wel beslissen deze week.
Ja snap ik. Maar kijk dus eerst even welke stoel en kinderwagen je dan zou willen. Dan zie je al snel online of het nu of nooit is scheelt het nou met korting maar 50 euro bij babypark ofzo dan zou ik lekker wachten Heb even voor je gekeken. Wij hebben laatst de titan pro 2/titan pro i size gekocht voor 289 euro bij babypark zonder korting. En nu is hij met korting even duur bij de prenatal.
Daar was ik dus al bang voor. Prijzen verhogen om dan dat als korting te geven. Komende 20 weken hoop ik het toch niet nodig te hebben dus wat dat betreft geen haast. En koop ook liever niet voor de 20 weken echo. Al is de kans klein dat ze volgende week nog levensbedreigende dingen zien, tot nog toe zijn alle echo's perfect geweest. Maar toch voelt het niet fijn. Dan is het morgen alleen rondje oriënteren en niks kopen denk ik
Nee daar hebben ze geen ruimte zei de juf.. tja dan toch maar de ochtend vrij nemen helaas. Had gehoopt dat het wel even buiten de koelkast kan maar durf dat ook niet zo goed. Papperig lijkt me ook niks
Oh ga ik m ff laten kijken, bedankt voor de tip! G loopt nog via KNO, man niet meer (maar het is een belletje waard )
Heb je geen koeltas of koelbox waarin je het kunt doen? Koelelementen erbij en dan blijft het best koud tot de pauze
Mijn dochter had alleen een paar dagen een afgeplakt oor (dmv een gaasje), dus tegenwoordig geen tulband meer. Daarna nog maar 1 keer oorontsteking gehad en nooit meer oordoppen in gehad.(behalve bij het plaatselijk festival hier, maar dan draagt ons hele gezin oordoppen vanwege het volume van de muziek).
pffff idd ze hebben tot 16 mei praktijk en daarna 3 weken online examens. Afgezien van het feit dat ik dat belachelijk vind, betekent dat ook dat we dan niet eerder op vakantie kunnen of dat hij sowieso niet met vrienden dit kan vieren door examenreis te maken (wat heel gebruikelijk is). Nu snap ik wel dat ze niet alle examens in 1 week kunnen stoppen maar 3 weken vind ik ook wel veel,
en ik ondankbaar als ik een cadeautje dat ik heb gekregen (een geurlamp https://www.casanumber7.be/product/ashleighburwood-geurlamp-cadeauset-moroccan-spice-pfl702a/) niet lekker vind ruiken en ook niet helemaal in de stijl past van mijn huis wil weggeven/verkopen? er zit natuurlijk best een prijskaartje aan en ik wil niet ondankbaar zijn want ik vind het gebaar heel lief. het is gewoon totaal niet mijn stijl. heeft iemand ervaring met cadeaus die je eigenlijk liever niet hebt? of heeft iemand interesse? hoe los ik dit op want ik wil hem niet gewoon in mijn kast stof laten happen.
Hangt ervan af van wie ik het gekregen heb. Als diegene regelmatig bij mij thuis komt (en ik dus goed ken), dan durf ik dat te zeggen. Zoiets van: lief dat je dit speciaal voor mij hebt uitgezocht, maar het is mijn geur niet, vind het zelfs niet lekker ruiken. Zou je het erg vinden het te moeten ruilen? Als ik diegene niet goed ken, dan durf ik het ook nog wel te verkopen. Of iemand anders blij mee maken die er een positieve opmerking over maakt.
lastig hè? Ik heb wel eens een tas van mijn moeder gekregen die ik niet mooi vond, die heb ik 2 jaar later terug gegeven toen ze zei dat ze een nieuwe tas wilde. Andere cadeaus die niet mijn smaak zijn geef ik na een tijdje weg of laat het alsnog in huis staan, maar wel met tegenzin.
ik heb het gekregen van een oud vriendinnetje van mij die ik op de middelbare school heb ontmoet en waar ik laatst weer contact mee heb gekregen. ik heb nog niet het idee dat ik het haar kan vertellen, maar ik heb wel het gevoel dat ze vaker over de vloer gaat komen dus ik ben er bang voor dat hem gewoon laten staan de beste optie is