Open, bij ons hangt een schilderij op het plafond. Alleen als ze gaan spetteren doe ik mijn ogen dicht, of als ze met de handen te docht bij mijn oog zitten.
open! want aan het plafond heeft de tandarts een tv geplaatst. Dus tijdens de controle/behandelingen kijk ik altijd discovery!
Dicht. Probeert me zoveel mogelijk af te sluiten. Hangt toch niks en al spannend genoeg. Ze hebben wel de radio aanstaan.
Controle open, boren dicht dat gespetter en aanverwanten ben ik geen fan van. Nu zie ik mn tandarts t liefst in een kroeg en niet in zn praktijk, maar dat is weer wat anders.
Wie weet er een goed alternatief voor Stocard? Dat is nu Klarna maar dat vind ik zo irritant en langzaam als ik in een winkel de app moet openen. In Stocard had ik alle klantenkaarten opgeslagen ideaal. Bij Klarna altijd zo zoeken en gedoe.. Dus wie weet een goed alternatief?
Iemand nog inspirstie voor vaderdag namens de kinderen? De papa-bekers en auto spullen zijn we wel in voorzien. Papa is fanatiek PC gamer, geen andere hobby's. Horloge valt af, hij draagt die van mn vader en wenst geen andere. Overige sieraden worden ook niet gedragen. Voor schoonvader had ik zo iets gevonden maar voor mn man is t lastiger. (Er wordt ook nog wel geknutseld). Met moederdag kreeg ik een beker overigens (G uitgezocht)
Morgen is er een sporttoernooi. Op kunstgras. In de hitte. Ik twijfel enorm of ik de kinderen laat gaan. Dit heb ik bij de trainers aangegeven maar die leggen druk "dan moeten we teams terug trekken, dan zijn we met te weinig" etc. Het is natuurlijk wel een leuke en gezellige afsluiting van het seizoen maar is het verantwoord met die hitte...
Muismat met foto van de kinderen Speciaalbiertjes met nootjes Pakket met douchegel en rauw de toilet Thee of koffiepakket Mix van likeurtjes Gamerstijdschrift
Van de week vroeg ik wat over snack komkommers. Het zijn zoals @Liekje81 noemt bommetjes geworden. Nog verder ingelezen en mogen niet te fik worden want dan groeien de zaden teveel en worden ze hol en taaier. Net 1 geplukt en geproeft ,we vonden hem heel lekker. Onze eerste snack komkommer uit eigen tuin.
Ik las dit bericht zonder context en vroeg me zo erg af waar dit over ging Bij ons ook een tv. Ik vond het een keer bijna spijtig dat het klaar was, want nu wist ik niet welk huis het gezin ging kiezen: het grotere waar ze allemaal in pasten of het kleinere pal aan het strand? (ik vermoed dat het om een vakantiehuis ging)
Wij hebben vanochtend toernooi gehad. Wedstrijden werden iets in gekort, er was voldoende schaduw en pauze tussen de westrijden door. Warm, maar te doen. Is het bij jullie doorgegaan?
Open, tenzij het pijnlijk wordt. Dan even dicht, rustig door ademen en weer open. Bij spetteren ook even dicht. Hij praat wel ontzettend veel...
Ik heb een t shirt laten maken. Die kan hij dan dragen tijdens het slapen. De bijna 4 jarige heeft zich helemaal vermaakt met textielstiften op een leeg T-shirt.
We zijn meegegaan. wedstrijden idd ook ingekort, maar na 3 wedstrijden gaven de kinderen aan niet meer verder te willen. Daar bleken meer teams last van te hebben dus toen werd er afgerond. Het was leuk