Kruidvat maar proberen dan. Als ik het uitleg snapt Luc het wel. Die is er heel erg mee bezig dat hij die niet mag eten.
Als hij aardbeien eet lijkt hij wel een Laaf uit de Efteling, zo zwelt hij op Niet alleen voor de ‘echte’ maar ook voor alles waar het in zit; snoep, koek, toetjes, limo, etc.
Bij de Etos hebben ze gummy's van Dagrivit. Die zijn sinaasappelsmaak. Nu zijn ze 1+1 in de aanbieding
En als we @Adje toch aan het taggen zijn... Ik zoek een fijne tulbandvorm. Na een paar keer achter elkaar een compleet uit elkaar getrokken tulband heb ik de mijne weggegooid. En nu wil ik dus een nieuwe.
Nordic Ware! Niet heel goedkoop, maar echt fantastische (tulband) bakvormen. Ik heb er inmiddels een paar in huis, waaronder deze: https://www.bouwhuis.com/nordic-ware-heritage-tulband-bakvorm?gclid=CjwKCAiA2rOeBhAsEiwA2Pl7Q_y3QuCtiAWLMbs4U2wgHAZRX0oiK-nD6F6U6I_RrD4KiZzh4F63DRoC6tcQAvD_BwE En even ter illustratie van hoe mooi het uit de vorm komt (een cake en een pudding):
Die buitenbovenbenen is daar ook nog wat massa af te trainen? Bedoel dat stukkie aan de zijkant ter hoogte waar je bil eindigd. En bij voorkeur ZONDER sportschool. Vond t er vanmorgen in badpak nou toch niet heel florisant staan zo'n low curve. Ben ook nog niet echt overuigd dat t vet is eigenlijk. Gewicht is verder prima, continue in beweging, veel wandelen.
Heeft iemand tips voor het in de nacht hoesten van kinderen? Onze dochter heeft dit elke keer in de winter wel een aantal weken en ik vind het ontzettend rot voor haar maar ook voor mezelf. Ik ben na mijn burn out zo gevoelig voor geluid geworden met periodes en ik kan het gewoon niet meer filteren. Iemand een hoestdrank of iets waar je positief over bent?
Ik smeer dan vaak inhalatiezalf onder hun voeten en doe ze daaroverheen sokken aan. Dat wil nog wel eens helpen. Ik heb het pas ook bij mezelf gedaan en ik sliep toen echt beter.
Als je pindakaas cupcakes maakt. Hoeveel boter laat je dan weg voor de pindakaas? Kijk je naar de hoeveelheid vet? En gebruik je dan met stukjes of smooth? Ik heb pakjes basismix staan. Dus ik kan geen hele recepten pakken.
Ik herken het. Van dat zenuwachtige gevoel. Los even van de reden daarvan heb ik gemerkt dat maar weinig werkt behalve uitzitten. Wat het wel lijkt te versnellen hier dat ze eraf zijn: Vicks onder voetjes en sokken eroverheen, neusdruppels met dat xylo, hoestdrankje van de Action, thee met honing.
Pfft ja herkenbaar. Ik kan die geluiden ook slecht verdragen. Helaas nog niet echt iets gevonden wat goed helpt. Neusspray of thee met honing. We hebben de hoestdrank van Nattermann, helpt ook wel wat.
Weet iemand hoe snel je een afspraak hebt bij de mammapoli? Vanochtend bij de HA geweest tot die tijd was ik redelijk chill zeg maar...
Ojee.. Ik kon binnen 3 dagen terecht , voor een echo en uiteindelijk ook een punctie. Gelukkig bleek het hier goedaardig...
Als t een kriebelhoest is (dus niet om slijm op te hoesten) dan werkt noscapine heel goed. Ik heb gewoon die van Etos eigen merk overigens. Met G al wat keren ingezet, het gaat dan niet compleet weg maar scheelt wel veel. En IK vind t goor spul, zij is er blij mee en doet er niet moeilijk over.
Ik was er met 2 dagen, gjng wel iets hardhandiger. Mn oude huisarts zei "kijk t nog maar ff een paar weken aan". Dat had ik al gedaan want ik WEET dat dat zijn antwoord is. Daarna gelijk van huisarts veranderd.