Niet voor de hoest, maar voor jezelf. Gun jezelf een nacht met oordopjes, knap ik altijd weer van op.
Toevallig iemand die regelmatig bij de dm in Duitsland komt? Ik ben op zoek naar lavera zonnebrand, verkopen ze dat daar? Ze hebben alle overige producten wel online staan maar de zonnebrand dus niet. We gaan zaterdag die kant op dus kan sowieso kijken maar was al wel benieuwd
pff dat is ook wat! Ik had eerst een afspraak over 10 dgn, op aanraden van mijn HA een andere zkh gebeld, nu kan ik morgen al. Gelukkig!
Wat fijn om te horen! Ik dacht ook 2-3 dgn maar ik kreeg een afspraak over 10 dgn, dat vond ik echt zo lang. Nu mag ik bij een ander ziekenhuis morgen al.
@Iertje81 @Spectre @Berte Zo lief hoe jullie reageren! Ik kan me dan zo schuldig voelen dat ik hier last van heb naar mijn dochter toe. Ik lag vannacht op geven moment met hartkloppingen in bed. Ik heb twee moeilijke weken achter de rug met buikgriep in huis terwijl ik zelf een heftige fobie heb, dus slechte nachten voor mezelf en dan nu het hoesten er achteraan het was gewoon even teveel. Ik ga vannacht proberen met oordopjes en de neusspray had ik vanmorgen zelf ook al bedacht en dan ga ik nog eens kijken naar een hoestdrankje. Bedankt lieve dames, ook diegene die alleen tips gaven !
Ja dat kan ik me voorstellen! Gelukkig kan je morgen al , sterkte. Hopelijk goed nieuws. Had je zelf wat gevoeld ?
Ik had vanmorgen de was aangezet en nu is er iemand met de meterkast bezig waardoor de stroom er af is gehaald. Zal de machine het programma straks vervolgen of moet ik hem opnieuw aan doen als de stroom er straks weer op staat?
Mijn machine vervolgd hem dan, maarja niet elke machine is hetzelfde, laat je verrassen zou ik zeggen
Bij mijn wasmachine moet het dus helemaal overnieuw Helaas komt het hier best vaak voor dat de stroom uitvalt, o.a daarom was ik ook niet meer op het eco programma. Maar het kan natuurlijk ook dat dat per wasmachine/merk verschilt.
Gelukkig ging die van mij ook verder waar die gebleven was De droger bleef wel uit, maar die meet zelf of de was droog is. Dus als ik die opnieuw aan zet maakt het niks uit.
Hoe maak je zilveren sieraden goed schoon? Ik draag zilver (veel ook!) maar ik draag ook make-up en dat wil nog weleens op m’n sieraden komen, vooral in de streek van m’n gezicht. Ik heb ooit zo’n ‘badje’ gekocht van ik meen HG, maar dat werkte niet zo goed. Iemand dé tip?
Meest makkelijke is een badje van zout en aluminiumfolie. Moet je wel een beetje opletten met stenen die ingezet zijn, maar in principe is het een kwestie van erin gooien, wachten en afspoelen. Zilveren sieraden schoonmaken - wikiHow Ik had vroeger een speciale doek, die werkte heel goed om extra op te poetsen. Volgens mij gewoon van kruidvat of dergelijke.
Even op zoek naar inspiratie hoor... Waar laten jullie je pinpas(sen) en rijbewijs? Ik heb al jaren een telefoonhoesje waar ook pasjes in kunnen. Zo een die je dicht kunt klappen. Ik heb daarin mijn pinpassen en rijbewijs zitten, dus altijd bij me. Nu wil ik heel graag alleen een backcover en heb die dus besteld, maar dan zoek ik een praktische oplossing voor mijn pasjes. Ik heb meerdere tassen en 2 portemonnees, dus het was ideaal om je telefoon als basis te kunnen gebruiken waarbij je altijd een rijbewijs en pinpas bij je had. Hoe ga ik dit nu het handigst doen? Toch 1 portemonnee als basis aanhouden die dus altijd samen met mijn telefoon overal mee naartoe moet? Ik ben benieuwd hoe anderen dit doen Misschien denk ik wel te moeilijk
@elsie89 Kijk, daar heb ik dus nooit aan gedacht! Betalen met mijn mobiel... daar ga ik me in verdiepen @Vero0504 Heb ik ook aan gedacht, maar dan kan het ook een kleine portemonnee zijn bijvoorbeeld. Bedankt voor het meedenken! Mochten er nog andere tips zijn, altijd welkom!