Ik denk niet. Ik heb dit gevraagd toen mijn spiraal werd gezet. Je komt wel in de overgang, maar zonder de symptomen.
Dit heb ik laatst aan mijn huisarts gevraagd omdat ik hier ook benieuwd naar was. En inderdaad merk je dat, zoals ook door Liekje81 en Mamafiets gezegd, pas als je stopt was zijn antwoord. Nu heb ik wel om de 4 pilstrips een stopweek omdat toen ik na de geboorte van de jongste probeerde door te slikken, ik in de 5e strip een doorbraakbloeding kreeg die maar aanhield. Dus langer dan 4 achter elkaar doorslikken durf ik niet meer aan. En voor mij is het meer dat ik geen zin heb in nog elke maand ongesteld te zijn (alhoewel momenteel ook verstandig i.v.m. aanhoudende bloedarmoede). En 4x per jaar ongesteld vind ik nog te overzien. Maar die bloeding is niet natuurlijk, dus die gaat gewoon door of je nu in de overgang bent of niet. Ongeveer een jaar geleden heb ik in een stopweek overigens gehad dat ik 's nachts echt mijn bed uit dreef. Zeiknat van het zweet was ik een aantal nachten en dat ben ik anders nooit, zelfs niet in de zomer en dit was midden in de winter. Dus ik dacht dat dat een aanwijzing was, maar het is daarna niet meer gebeurd. Gezien mijn leeftijd en de leeftijd dat mijn moeder in de overgang kwam, zou ik dat nu ook wel kunnen zijn. Ik heb laatst een test gekocht bij het Kruidvat die zou aantonen of je in de pre-menopauze zit. Die wil ik eens gaan doen, maar ik weet niet of dat helemaal betrouwbaar is als je de pil slikt. Het valt te proberen in ieder geval.
Hmmmm dat doen we maar even niet. Die migraine was niet te doen. Nog nooit zoveel hoofdpijn gehad. De normale pijnstillers, koffie en cola deden niks. Maar omdat ik het reguliere had gehad mocht ik niks sterkers.
Bedankt! Ben ik niet de enige die zich dat afvraagt. Die migraine kwam door het stoppen dus dat doen we maar niet.
Ja klopt is van de Hema, helaas niet meer te koop in elk geval nu niet. En shirtje is sowieso te klein hoor voor m'n zoon maar wil het shirt graag een 2e leven geven door het aan mensen te geven die zelf het financieel niet breed hebben maar dan wel zonder zo'n vlek erin ik ga eens kijken naar dat spul wat je heb gepost (uiteraard die voor gekleurde was)
Ik mag voor €200 iets aanschaffen in het kader van vitaliteit. En ik weet gewoon niks. Ik ben super a sportief dus iets voor sport valt al af vrees ik haha. Iemand nog geniale ideeen?
Zit te koekeloeren naar ehbo cursus. Destijds hoogzwanger kinder en baby incl reanimatie gedaan maar zoek nu een bredere. Zeg maar de "alle rampen ende ellende" versie. (Heb in de praktijk als puber eens een tourniquet met een veter en een pen moeten zetten toen ik geen flauw idee had wat t was en de ehbo apps of internet op je telefoon nog niet bestond ) Oranje kruis of rode kruis....dub dub dub Suggesties?
Die heb ik idd op mijn lijstje staan. Maar… ik heb ze de laatste 42 jaar niet gemist. Als we gaan wandelen doe ik mijn nikes of uggs aan dus ben ergens bang dat het stof gaat happen
Als je die tegoedbon anders kwijt bent, kun je ook een smartwatch kopen en die doorverkopen via marktplaats ofzo Verdien je er in ieder geval nog wel wat aan
Zoon is over een tijdje jarig en wil graag een zelfgemaakte taart met minecraft er op zonder slagroom Jaja een kind dat precies weet wat hij wil ( en niet wil) Ik wil een caketopper maken met polymeer klei. Met wat kan ik die aflakken zo dat het wel op een taart kan?
Geen antwoord op je vraag, maar als je het toch niet wilt eten, is misschien fondant met tylose een idee? Word ook hard, maar iig wel 'veilig' je kan het dan zelfs nog eten, voor de gek die zich eraan waagt
Haha dat ga ik uitzoeken. ( weet niet wat tylose is) Normaal fondant heb ik al in huis. Anders gaat het dat worden. Kan alleen niet zo lang vantevoren gemaakt worden. Alvast bedankt voor de tip
Fondant met tylose wordt gewoon helemaal hard. Dat kun je heel lang bewaren. Dus kan wel lang van tevoren gemaakt worden.