Ja je kan het heel goed bewaren! Juist geschikt voor boetseren vooraf haha. Tylose is een poeder wat je door je fondant kneed waardoor het dus uithard. Officieel daarna nog gewoon eetbaar, maar het word zo knijterhard dat het niet te doen is
Haha klinkt verder goed! Ik zie dat het beschikbaar is waar ik vaker mijn bankstellen bestel. Ik denk dat onze knul de uitdaging wel aan gaat. Te eigenwijs
Nee, dat droogt echt mooi op. Ik heb een keer babyschoentjes mee gemaakt, die hebben echt heel lang gestaan.
Moet ik tegen die tijd het niet vergeten zijn in welk topic ik het moet plaatsen Ik heb wel al een creeper gemaakt van polymeer klei. Die moet ik nog aflakken. Het is dan een hanger voor aan zijn schooltas
Vraagje: Wat betekent de gouden beker bij sommige wijnen op de site van de Albert Heijn? En wat vinden jullie lekkere droge witte wijn van de AH?
Zoiets? Heerlijk ding. Je hebt ze uiteraard ook duurder en in luxere uitvoeringen. https://www.bol.com/nl/nl/p/lifegoods-shiatsu-massagekussen-elektrisch-apparaat-nek-en-schouder-warmtefunctie-met-infrarood-zwart/9200000119060552/?Referrer=ADVNLPPcef15d005aca45410074314bcc001022343&utm_source=1022343&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl
ja die heb ik op mijn lijstje staan. Heb ik eerder gekocht en toen toch weer terug gestuurd maar t was wel erg lekker. Als iemand een tip heeft voor 1 die je niet zelf hoeft vast te houden en die ook bevalt hou ik me aanbevolen
Deze is echt heel lekker! AH Excellent Selectie touraine sauvignon blanc #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi387103
Ben zelf fan van de Jacobs Creek en Lindemans wijnen van de AH. Toevallig is de Jacobs Creek pinot grigio vanaf morgen in de bonus
Hoe lang kun je zongedroogde tomaatjes in olie bewaren na openen? Op Google zie ik 10 tot 14 dagen maar het lijkt mij dat het veel langer kan toch? Ik denk dat hij 4/5 weken geleden open is gemaakt en nu wil ik het recept herhalen. Wat denken jullie?
Ik zou ze gewoon gebruiken hoor! Wist eerlijk gezegd niet dat ze maar zo kort houdbaar zijn na openen, ik eet het (als ze niet tijdig opgaan) nog maanden . Zelfde als met augurken en zilveruitjes... Ik ga zo wel even op díe potten kijken als ik thuis ben
Over augurken zeggen ze dat ze tot 1 mnd na openen goed zijn.. haha, die gaan hier ook veel langer mee dus ga de gedroogde tomaatjes gewoon gebruiken.