Zijn de oren alleen gecontroleerd op gehoor of ook op meer? Want het evenwichtsorgaan kan ook van slag zijn zonder slecht horen. Mijn schoonvader had ook een hele tijd geleden zoiets dat hij zijn evenwicht plotseling kwijt kon zijn en dat was iets met de vloeistof in het evenwichtsorgaan. Daar waren oefeningen voor om dat te "resetten".
Door de kno arts. Ik zal het wel even navragen voor de zekerheid. Merk dat het me ook best angstig maak omdat het rond deze leeftijd bij onze oudste ook opeens slechter begon te gaan. Nu was het altijd een snelle jelle liep al met 9 maanden etc. Dus dat die nu opeens veel valt is echt gek. Ik vraag het morgen ook even na op de peuterspeelzaal of zij iets 'merken'. Kijken toch met anderen ogen als wij.
Ik snap zeker dat je je zorgen maakt, met jullie voorgeschiedenis al helemaal. Maar ook al zou er met de oudste niets aan de hand geweest zijn, dan nog zou een kind wat zo vaak valt alsnog zorgelijk zijn. Een ongelukje kan, maar structureel en aan de lopende band ongelukjes dan zou ik ook graag zien dat de dokters verder gaan kijken.
Oh dat wist ik niet. Mijn nichtje vond Kippevel ook altijd zo eng. Nou verklaart een hoop. Overal geblokkeerd hier nu. Maar hij houdt er nog niet over op.
Ja heb ik ook gedaan. Maar ouders communiceren erg lastig tot niet qua taal. Ik heb nu wel wat dingen wat ik gewoon kan geven.
Weet iemand een leuke app om Italiaans te leren voor de vakantie?? Het is voor mijn zoon van bijna 11 en mijzelf. Had hij bedacht om samen te doen. Maar nu al 3 apps geïnstalleerd en steeds is het niks.
Mijn puber 16 is opgenomen in het ziekenhuis, 3 dgn met ernstige buikinfectie en uitgedroogd zijn. Ze is inmiddels thuis, 4 kilo afgevallen, nu een week later, is ze lichamelijk wel weer opgeknapt maar ze is nog zo moe en kan gewoon nog niet naar school ook ivm concentratie. Zou dit ook nog de impact van de opname kunnen zijn?
Dat kan zeker. Een lijf heeft flink wat energie nodig om te herstellen en aangezien ze een flinke aanslag op haar lijf heeft gehad moeten eerst die reserves weer worden aangevuld. Als je twijfelt gewoon even naar de huisarts bellen voor advies.
We lopen hier voor de eerste keer de avondvierdaagse. Morgen laatste avond. Is het de gewoonte om dan een cadeautje ofzo voor je kids uit de tas te toveren of is de medaille genoeg?
Wij hebben het wel altijd gedaan, maar wel echt een kleinigheidje (als in van een paar euro, beetje zoals een schoencadeautje) en ik hang het altijd aan een lint zodat je het om kunt hangen, net als een medaille. Maar hier is het vooral de gewoonte dat vriendjes/vriendinnetjes/klasgenootjes elkaar wat geven wat je dan meestal ook om je nek kunt hangen met een kaartje met tekst als 'goed gelopen' ofzo eraan. Vooral veel snoep, maar ik probeer altijd wat anders te doen want ze snoepen al zoveel die dagen. Ik denk dat ik dit jaar weer eens voor waterpistooltjes ga. Heb ik bij de oudste (die inmiddels niet meer loopt want al op de middelbare) ook al eens gedaan.
Hier doen we dat ook wel, iets om om de nek te hangen waar ze het laatste stuk dan mee lopen bloemen zie je ook wel vaak. Ik heb dit jaar gewoon een puntzakje snoep, afgelopen jaren liep mijn man en stond ik ze ergens op te wachten langs de route, dit jaar loop ik mee dus ik vraag of mijn moeder ergens wil gaan staan, hoef ik het niet zelf tevoorschijn te toveren.
Inderdaad een kleinigheidje. Leuk als een ketting maar kun je ook gewoon geven. Wij lopen niet meer omdat hij niet meer in de buurt op school zit. Dus geen vriendjes om mee te lopen.
Iemand hier op het forum wees mij erop dat ik misschien reuma zou kunnen hebben, vanochtend had ik een afspraak in het ziekenhuis om foto’s te laten maken. Ik weet niet meer wie de tip gaf, maar dankjewel!
Ik weet het niet. Maar als ik moet gokken denk ik aan het weer? Ik zal eens kijken of ik er iets over kan vinden. Ik heb het zelf niet.
Ik weet het : thats the symbol for the remote connection (sync. data between your phone and your watch). For example if you carry your watch (with mobile data or a wifi connection) and dont have your phone with you, you can still receive whatsapp messages through the remote connection function. https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/comments/xnv2cj/galaxy_watch_5_pro_what_does_the_cloud_with/