Ah thanks. Dan moet er dus nog een dingetje bij zijn waarmee je de auto lanceert. En dat kunnen we vooralsnog niet vinden tussen al die balletjes en staafjes
Online ja. Ik vandaag naar die winkel, was ie dicht op zondag Echt, dat dat nog voorkomt hier in Alkmaar. Winkels dicht op zondag
Ik heb ergens in een stenen winkel kleine jute zakken gezien waar een chocoladeletter in past, maar ik heb geen idee meer waar... Iemand die het wel weet?
Dank je, dat zou inderdaad kunnen, want ik ben daar een tijdje geleden geweest! En sterkte voor jullie vandaag!
Blijven jullie paracetamol geven bij zieke kinderen? Mijn zoontje is sinds dit weekend ziek. Gisteren volgens de dosering paracetamol gegeven, maar de koorts blijft (hoog) terugkomen. Vanmorgen stond hij goed op, lichte verhoging.. ook nog een keer paracetamol gegeven, maar nu is de koorts toch weer tot 40 graden gestegen Het lijkt mij ook niet goed om steeds zulke temperatuur wisselingen te hebben door de paracetamol?? Ik twijfel om nu toch weer paracetamol te geven of het even zo aan te kijken hoe het gaat ... Maak mij best wat zorgen aangezien hij de laatste tijd ook wat blaasproblemen heeft. Misschien toch even de huisarts bellen?
Bij >39,5 geef ik nurofen ipv paracetamol. Bij zorgen zou ik zeker even bellen, hoor! Beterschap, hopelijk knapt-ie gauw op.
Dankjewel! Dat is ibuprofen toch? Heb je daar ook een vloeibare variant van? Mijn man heeft toch even met de praktijk gebeld, we kunnen gewoon de dosering aanhouden en de huisarts zelf zal later nog even terugbellen.
bij zo'n hoge koorts wissel ik af... de ene keer pcm, de andere keer nurofen in siroop (die vinden ze het lekkerste)
Gelukkig leefde hij weer op na de pcm... ik vind het helemaal niks zulke hoge koorts, al zegt hoge koorts niet veel natuurlijk.. maar omdat hij de laatste tijd toch al wat aan het kwakkelen is met zijn gezondheid, maakte ik mij wat zorgen. Hopelijk nu het ergste achter de rug
Die heb je van Neurofen maar die is al maanden niet meer leverbaar. Nergens meer. Winkels geven aan al maanden tegen geen levering aan te lopen.
Die tm 6 jaar is niet leverbaar inderdaad maar die van 6 tot 12 is er wel weer! Vorige week weer kunnen kopen bij de etos.
Lief dat je het vraagt. Het ging goed. Er zaten alleen meer vaten dicht dan ze dachten en de stents zijn geplaatst. Vooral allebei heel moe nu.