Ik zou mezelf afwachtend opstellen en kijken welk initiatief van de ander komt. Blijft dat uit.... Dan bloed het langzaam dood
Het initiatief kan ook vanuit de ander komen echter kan het alleen maar over 1 onderwerp nog gaan. Terwijl we voorheen over alles praten.
Nee ik kan zelf geen ijs maken. Ja met zo'n bodem als in de link bedoelde ik of misschien kan ook een cakebodem. Dankjewel.
Dat is lastiger dan inderdaad. Zeker als jij al eerlijk hebt aangegeven waar je tegenaan loopt. Kun je zeggen dat je even geen contact wil? Tot het "knelpunt" is opgelost?
Dat is het hem juist. Ik wil graag contact. Ik wil het herstellen. Maar dit gaat ten kosten van mezelf
Heeft even geduurd maar G heeft inderdaad seborrhoïsch eczeem op dr hoofd en ik kan vanmiddag een shampoo daar voor ophalen. Nu is dit een gevalletje wat van baby af aan al er in zit. En zij heeft een ding met lactose, kan dat eczeem daar een uiting van zijn allicht? Staat nog een rondje natuurgeneeskunde (ala mesoloog) op de planning. Maar vroeg me af of t een en t ander allicht een connectie kan hebben.
Ik kan ineens niet meer bestellen op rekening bij Zalando....heb geen openstaande rekeningen en betaal altijd op tijd. Iemand die dit ook heeft gehad? Vond het juist zo fijn om te kunnen bestellen met betalen achteraf, zodat ik eerst kan passen en eventueel terugsturen
Ik heb dat een keer gehad, maar weet niet meer bij welk product. Bij de rest kon het wel. Lag echt aan dat product volgens mij.
Ik had dat een keer bij de Wehkamp. Daar lag het er volgens mij aan dat ik dan grote hoeveelheid bestelde en te veel terugstuurde.
Mijn moeder maakt dit weleens. In een diepe schaal doet ze huishoudfolie, dan tegen de zijkanten en onderkant plakken cake en het midden opvullen met ijs. Folie eroverheen en in de vriezer. Super lekker!
Ik heb last van mails. Heb het als ongewenste gemarkeerd. Ook pushing. En aderes geblokt en nog komen ze er door hoe dan? Iemand nog een idee.
Wanneer moet je je echt zorgen beginnen maken als een kat overgeeft? Onze poes heeft sinds vanmiddag al zeker 10 keer overgegeven, kleine plekjes helder slijm. Is voor de rest gewoon zichzelf (lui, beetje dik en af en toe een beetje rondwandelen). Eten en drinken doet ze sowieso vooral snachts dus kan ik nog niet zo goed beoordelen, in ieder geval gisteren nog normaal. Misschien gewoon iets verkeerd gegeten ofzo. Hoewel ze normaal niets eet wat niet mag en komt ook niet buiten. Ze geeft wel vaker eens over maar zoals vandaag toch niet normaal. En natuurlijk vertrekken we morgen op vakantie... m'n moeder past op, hoop dat die goed kan beoordelen of het ok is of niet.
ik zou nu contact opnemen als ze nog steeds overgeeft. Hebben ze namelijk vaak antimisselijkheids medicatie nodig anders gaan ze ook niet meer eten. En katten moeten echt blijven eten. Hier had onze oudste dit laatst en die heb ik dagen moeten dwangvoeden, ze is inmiddels bijna 15 dus na dag 6 was ik er klaar mee want werd steeds groter gevecht en toen ging ze ineens weer eten.
Ik zou eventjes bellen. Krijgen ze vaak spuitje tegen de misselijkheid. Anders kunnen ze blijven overgeven. Hier ook met onze kat zo (die had een ballon gegeten).
Heb ze net zien eten en drinken dus dat stelt me wel gerust een beetje. En tot nu toe blijft het ook binnen
Vannacht niet meer overgegeven en goed gegeten en gedronken dus denk dat ze erdoor is. Kunnen we met een gerust hart vertrekken vanavond.
Is dit een waterpok? Zoontje werd er vanochtend mee wakker, sindsdien is deze wel gegroeid. Vanochtend had hij dus deze blaasje en een gelijkaardige,maar dan kleiner op zijn lip. Die op zijn lip is weg, deze zit op zijn borstkas. Een jongen bij hem op kinderopvang heeft waterpokken, maar kunnen het bij zoon ook waterpokken zijn, aangezien het er maar eentje is of is het iets anders?