Ja toch he. Heb voor de zekerheid mijn jeans nog maar mee in de koffer gestoken maar ga niet speciaal nog een zwarte broek regelen dan. Hopelijk wordt het een leuke dag
Dat lijkt mij geen slecht idee Bovenkledij word wel eens gezien als uw bovenste/zichtbare laag en onderkledij uw ondergoed.
Ja zo vat mijn moeder het inderdaad ook op. Heb er nog maar een zwart jurkje in gestoken, dat zou dan ook moeten tellen als bovenkleding. Beter teveel mee dan voor schut staan zeker
Ik heb ondertussen antwoord gehad dat ze toch met broek bedoelen maar het zwart en kleurig op de tshirt slaan.
Haha lekker duidelijk, ik had dus alleen een bovenstuk meegenomen Wanneer is de grote dag van de fotoshoot?
Vandaag Ben gisteren al gereden tot Oss, en vandaag is het te doen in Heesch. Lekker een nachtje metime op hotel geweest mag ook eens hé Ben nu wel echt superzenuwachtig. Maar het is met mede stoma patiënten dus gaat ook wel heel fijn zijn denk ik.
Spannend hoor. Ik hoop dat je een fijne dag hebt. Het ontmoeten van andere stoma patiënten zal denk ik ook fijn zijn.
Ik zit al even vooruit te denken, ik ga woensdagochtend naar de dierenarts. Mijn cavia heeft een bult, ik ben bang een gezwel. Ze is 5,5 jaar en verder geen klachten. Opereren of niet?
Ligt eraan waar de bult zit. Ik zou even de diagnose afwachten en overleggen met de dierenarts. Zij kunnen beter inschatten wat de prognose is. En het ligt er ook aan hoe ziek het beestje is. Hier nu een cavia aan het dwangvoeren, ik word er wel een beetje wanhopig van omdat hij het zelf eten nog steeds niet oppakt
Onze cavia had ook een bult, maar daar deden ze niets aan. Het schijnt veel voor te komen en zo lang ze er zelf geen last van had hoefde er niets aan te gebeuren. Het zijn schijnbaar tumor gevoelige beestjes, maar dat hoeft niet kwaadaardig te zijn.
Onderaan haar buik. Ze heeft er nu geen last van. Ik ben bang voor de narcose, ik heb een cavia gehad die daarna niet meer ging eten. Maar ja, misschien leeft ze na een operatie nog 2 jaar. Of leeft ze met bult nog een jaar. Succes met jouw cavia, hopelijk gaat hij snel eten.
Ik hoop het! Ze heeft er geen last van, dat scheelt. Je ziet het zo ook niet. Twee weken geleden had ze het nog niet, nu dus wel en de grootte van een knikker, dus wel opeens redelijk groot.
Dat was bij onze cavia ook, heel snel ontstaan en daarna niet verder gegroeid. Het bleef gewoon daarna zo, een beetje opzij van de tepel. Pas als het open zou gaan moesten we geloof ik wel in actie komen, want dan moest er wel wat mee.
Wat spannend! Tegelijk super stoer!! Ik denk dat de meeste mensen nerveus zullen zijn. Je gebt gelijk je bent met gelijkgestemde. Misschien prettig om dingen met rlkasr te delen. Ik wens je super veel plezier. Geniet er van voor het het weet is het al voorbij. Geniet van je me time
Het was leuk. Wel redelijk wat volk en een beetje overweldigend. Maar ben benieuwd naar het resultaat.