Het zijn mannen en vrouwen. Ongeveer 15-20 mensen. Ik wil graag 1 kado voor iedereen samen. Budget niet echt over nagedacht. Ik heb er niet zo heel lang gewerkt dus geen megabedrag.
Een snoeppot of koekjestrommel, met een zelfgemaakt etiket er op geplakt dat het van jou komt en "bedankt voor alles"? Plant in pot?
Plant had ik al neergezet en die blijft achter. Wel leuk om daar een kaartje aan te hangen. Snoeppot of koekjestrommel is een leuk idee. Ga ik eens naar kijken.
Een vriendin van me is ooit eens weggegaan bij Nidos en die had allemaal dingen achtergelaten waar we al jaren over zeken Zakjes om je tampons ed in te doen en weg te gooien, aardappelschilmesjes (verdwenen net als sokken in de was), goeie theedoeken, een enorme doos met cup a soup, Lange lepels voor yoghurt, koektrommel, snoeppot, peper, zout, aromat, tafelkleed, etc. Hi-la-risch En ze is alweer 3 jaar weg en alles blijft intact.
Ik zet 1kg snoep binnenkort ( mijn 200 uur stage bij hen loopt bijna af en het was een super plek om te werken).
Kerst cadeau voor schoonouders.. Help! Iemand leuke ideeën? Vorig jaar 2 leuke persoonlijke koffiemokken gegeven met een koffiebonen pakket erbij. Dit jaar heb ik echt geen idee, mijn man is ook vrij inspiratieloos. Dacht aan de keuzecadeaukaart. Of is dat super saai?!
Heb je een CandyShop in de buurt toevallig? Daar verkopen ze ratjetoe (gemengd schepsnoep) 250 gram voor 99 cent, kun je los gaan online trouwens ook te krijgen, per 500 gr (iets duurder) 2,75 euro.
Dan zou ik er wel een bon voor een leuk uitje met de kleinkinderen bij doen. Dan is het nog echt een leuk cadeau ook (als ze het type opa en oma zijn die dat graag doet natuurlijk)
Welke handcrème is nou echt goed en trekt snel in? Ik heb enorm droge handen, van de meeste handcremes krijg ik uitslag of een branderig gevoel helaas.
Ik gebruik nu Etos eigen merk, zowel de 0 second en de sos. Ik heb ook echt een gevoelige huid maar Etos zweer ik bij.
Ik maak voor schoonmoeder een omslagdoek (haakster), schoonvader een whisky. Moeder heeft dr omslagdoek al gekregen (breister) die is er toch elke avond erg blij mee.
-Een puzzel met een fotoafbeelding van jullie -Een lunchbon -een samengesteld pakket met producten van de plaatselijke winkels -een wijnpakket of wijnproeverij -een bordspel wat ze ook met de kleinkinderen kunnen doen. -iets wat toevallig vervangen moet worden in huis en wat ze zelf niet zo gauw zouden vervangen?
Ik heb er eentje van Clinique, heb je die toevallig ooit geprobeerd? Ze staan Oa op Vinted in de ‘kleine’ proefverpakkingen. Hij trekt snel in en is niet vettig. Er zit geen parfum in..
Ik hoorde in de zorg toen goede verhalen over deze. Zelf niet geprobeerd maar wil ik nog steeds doen.
Eerder kon je op je verjaardag gratis naar een aantal sauna's. Zijn er dit jaar nog sauna's die dit doen?
Ging gisteren beter en vandaag overdag goed en begint nu weer pijn te doen aan de rechterkant dus denk dat ik morgen voor de zekerheid nog een keer urine langs de huisarts breng.