Ik kreeg nu net een mail! Pakket 1 is ook onderweg met de chauffeur naar mijn ophaalpunten, dus die kan ik morgen als t goed is ophalen! Heeft zvinted denk niks mee gedaan hoor, tis dus alleen ontzettend traag gegaan allemaal. Heel blij mee, want ik had anders maar €1 terug gekregen omdat het al een keer verkeerd was gegaan met dit pakket. We hebben het onderling zo opgelost, maar dan was ik dus wel mn hele bedrag kwijt geweest en denk niet dat de officiële verkoper dit dan uit eigen zak ging betalen. Doe ik dus ook nooit meer op deze manier
Oh fijn joh! Ik heb idd doorgezet bij Vinted en nu is de transactie gepauzeerd en wordt het onderzocht. En een kwartier geleden was er opeens weer wat in de T&T gebeurd: hij is in transit. Dus wie weet zit er toch weer beweging in.
(Geen idee of dit de juiste site is) Shipping the sample back Samples should be returned in the prepaid mailing box labeled with our return address. No additional postage is necessary. The sample can be dropped directly into the mail, even in extreme temperatures. If you live outside of the UK and the kit didn’t come with a return shipping label, print a prepaid label and attach it to the box. If the resealable plastic bag is damaged or misplaced, put the sample tube into a Ziploc-type bag before placing it into the return shipping box. If the return shipping box is damaged, you can ship the kit back in packaging that you provide. If the pre-printed shipping label is undamaged, try removing it from the original box and reattaching it to the packaging you provide. If the pre-printed shipping label is misplaced or damaged, you can mail the kit to the following return address (at your own expense): AncestryDNA® Shannon Free Zone Shannon, Co. Clare V14 HN40 Ireland https://support.ancestry.co.uk/s/article/AncestryDNA-Shipping#:~:text=When the kit is shipped,the top of the page
Bewaren jullie wisseltanden? Ik dus niet, ben ik nu zo'n loedermoeder? Hahaha. Ik vind het gewoon vies Nu voel ik me ergens schuldig dat ik ze niet bewaar en vraag mezelf af of ik de enige ben.
De kinderen willen ze graag bewaren, net zoals ze vanalles willen bewaren. Maar vervolgens raken ze alles toch kwijt of slingert het rond. En verdwijnen veel dingen uiteindelijk toch in de kliko. Ook hun tanden hoor. Ik ben daar dus ook zo makkelijk in.
Ik hou ze wel. Ook mijn eigen tanden staan nog op zolder . We doen daar niets mee, dus als ze de tand in de vuilbak zwieren is het ook geen probleem hoor.
Ohh gelukkig haha mijn moeder had mijn tanden wel bewaard in zo'n tandendoosje, maar ik heb ze dus weggegooid omdat ik het vies vond. Zoontje wilde ook graag z'n tanden bewaren en heb ze ook in een bakje gedaan de eerste dagen hoor, maar daarna denkt hij er niet meer aan of vraagt hij er niet naar dus dan gaat het met de grote opruiming in de prullenbak. Hij vond het vooral leuk om ze even te laten zien aan opa&oma.
Hahah ik kan me dit niet voorstellen. Hoe ziet dat eruit. Gewoon steentjes waarin de tanden verwerkt zijn ofzo?
Jongste zoon heeft in een doosje nog een aantal tanden staan. Hij zit nog vol in de wisselperiode, dus is het nog 'actueel' Maar over een poos zal dat doosje gewoon verdwijnen hoor
Wij wel even schoon poetsen. Vond ik minder erg als poep weg poetsen whaha. Zo bakje in en weer door. O o er waren ergens nog 2 kiezen die in het doosje moet. Maar weg gooiden kan altijd toch