Oei, ik weet niet hoe behulpzaam zij zijn. Mijn zoon had dit foutje afgelopen zomer met tickets voor Croatia Airlines. Bij twee vrienden de doopnamen omgedraaid en geen achternaam. Zij kwamen er pas op het vliegveld achter. Ze hadden de tickets bij booking geboekt geloof ik. Croatia Airlines had die twee tickets geannuleerd, waardoor booking het niet meer kon aanpassen. Dus moesten ze twee nieuwe tickets kopen. Booking zei later dat ze het zo zonder problemen gad kunnen aanpassen. Wat vervelend dat cheap tickets niks wil doen. Ik zou toch heb weer bellen, want volgens mij is het heel simpel.aan te passen bij hen in het systeem.
Een ortho vraagje. Dochter krijgt maandag slotjes. Boven en onder. Ze ligt best lang in die stoel. is het slim om al die tijd in de wachtkamer te zitten of kan ik ondertussen weg? Ik wil het maandag ook daar even vragen, maar anders kan ik vast plannen maken.
Wij mogen voor een nieuwe beugel mee naar binnen waar het geplaatst wordt. Mijn dochter vond het ook fijn dat er iemand meeging. Weet niet of je dochter dat ook wil? Als je alleen in de wachtkamer moet wachten dan zou ik even weggaan.
Ik loop bijna alle behandelingen mee naar binnen. Bij ons staan krukjes naast de behandelstoelen. Mijn jongens vinden het altijd wel fijn als ik mee ga.
Mijn zoon is begonnen in coronatijd, ik ben er nooit bij geweest. Maar goed hij was al wat ouder en had daar ook geen moeite mee. Ik zou het af laten hangen van wat je kind wil.
hier mag je sowieso nooit mee. Dus ik zit altijd in de wachtkamer. Maar kan me herinneren van de blokbeugel dat ik wel even mee mocht. Nu ik eraan denk. Maar anderhalf uur ernaast zitten mag sowieso niet daar.
Ik zit er altijd bij, dochter vindt dat ook fijn. Ik zou het aan je dochter vragen, of ze het oké vindt dat je even boodschappen (ofzo) gaat doen.
Dan zou ik zeker andere plannen maken. Als je dochter een telefoon mee neemt kan ze bellen als ze eerder klaar is.
Mijn dochter ook, zij vond dat ook helemaal niet erg. Jongste zou het wel fijn vinden als ik er bij zou zijn, dat is hier geen probleem, loop zelf bij de ortho en zie vaak ouders erbij zitten.
Even een update, heb mailtje gekregen van Turkish Airlines dat ze de naam van mijn vader kosteloos hebben aangepast.
Mijn dochter wil graag zo’n trui waar je over heen kan vegen en dat dan het plaatje veranderd. Heeft dat een naam eigenlijk? Maar vooral: bij welke winkels verkopen ze dit?
Heeft iemand ervaring met Perkal katoenen dekbedovertrekset van de H&M? Met de korting denk ik erover om hem te kopen, maar is hij ook echt fijn? Ik heb die van Zara gezien en die vond ik erg mooi, maar wel weer duurder (en geven dit weekend geen korting en de H&M wel)
Iemand ervaring met kledingmerk Tuc Tuc? Zie leuke kleding staan op Vinted van dit merk, maar geen idee hoe de maat valt?
Kreeg gisteren de schoolgids (eindelijk). En daar staat het gewoon in bij stukje over verlof. Maximaal 2 dagen voor een bruiloft. Vraag me dus e ht af waarom directrice zo moeilijk doet
Dan even terug gaan en dat aankaarten. En anders gewoon netjes aangeven dat je ze zal brengen als ze uitgeslapen zijn. Tja helaas is de reistijd wat langer, dus komen ze daardoor pas na schooltijd