Als je een Spotify een liedje luistert. Telt hij dan pas mee als stream als je hem volledig afluistert?
Yes, school3* geeft ook toestemming voor de 2 dagen vrij. Basisschool kan het gewoon evht bekijken ze slapen gewoon tot te laat *duurde zo lang omdar de verkeerde D had vrij gekregen vanmorgen nogmaals gebeld. Net belde school terug met de toestemming en waar het fout was gegaan
Ohh hier ook! We krijgen binnenkort wel een nieuwe eettafel en wil dan langzaamaan ook de rest van de meubels veranderen. De bank is ook echt afgetrapt hier maar no way dat ik nu een nieuwe bank ga kopen als je ziet hoe de kinderen ermee omgaan Kennissen van ons hadden een nieuwe bank en de kinderen mochten bijna niets meer in de buurt van de bank.. dat vind ik wat overdreven en zo wil ik zelf niet bezig zijn. We wachten dus nog wel wat jaartjes.
Kun je ook een gewone big shopper als handbagage meenemen in het vliegtuig? Mijn zoon gaat morgen namelijk vliegen en moet iets groots en zwaars meenemen. Dat kan qua grootte en gewicht als handbagage, maar dan zal hij zijn rugtas(die hij eigenlijk als handbagage had gerekend) niet er nog los bij hebben. Die kan dan eventueel in de bigshopper erbij gestopt worden. We hebben een tas voor in het ruim, maar alles bij elkaar wordt denk ik krap. Er moet dus wel iets van een tas extra mee. Maar we willen geen koffer doen, want dat is onhandig voor de rest van de reis.
Voldoet de bigshopper qua afmetingen aan de eisen van de vliegmaatschappij qua handbagage? Indien ja dan zal het wel mogen. Maar is het geen optie om het zware in de koffer te doen en dan wat kleding in de rugzak doen. Lijkt me ook wat comfortabeler rondlopen op de luchthaven zelf.
Dat is idd ook wat we het liefst willen doen. Hopelijk past dat. Anders kunnen we ook nog vragen of er iemand een plekje over heeft in zijn of haar koffer.
Ik heb wel vaker mensen met een big shopper gezien, dus dat zou moeten kunnen. Maar hij moet in de bagagerekken boven je hoofd passen, want hij is waarschijnlijk te groot om bij je stoel te mogen houden. Dus je moet checken of die binnen de afmetingen valt van het bagagerek. Let er wel op dat de tas bijv. dicht kan, want ik gok dat ie op zn kant erin gaat en dan rolt alles er misschien uit wanneer alles gaat schuiven door het vliegen.
Nou wat dacht je van een uitgebreide ontbijt enzo dus school kan de boom in lijkt mij. Allemaal geven toestemming maar 1 doet moeilijk nou komen ze dan met de ambtenaar dan kun je mooi zeggen dat hun erg moeilijk deden.
Oh ja dat is ook nog een dingetje. We gaan maar goed proppen in zijn ruimbagage en rugtas. En mocht dat echt niet passen heeft hopelijk een van de anderen nog wel een gaatje in zijn koffer
Iemand postte recent een linkje waarin je URLs van artikelen die achter een betaalwall zitten kan plakken en zo alsnog kan lezen. Ik zoek me rot, maar kan het nergens meer vinden. Weet iemand het toevallig?
Zijn tas is ingepakt! Het is gelukt hoor. Het pakket zit in zijn tas en daarbij bij a al zijn kleding. 12 kilo, dus ruim binnen de grens. En dan in zijn rugtas nog een stapeltje shirts. Zodra hij morgen aankomt kan het pakket uit zijn tas en heeft hij nog een heleboel ruimte over.
Als je net griep hebt gehad en je bent weer wat aan het opkrabbelen en er komt iemand in huis die dikke griep heeft, kun je het dan nog een keer krijgen?
Ja, hangt van de stam af. Maar het is waarschijnlijker dat het dezelfde stam is en dan ben je voorlopig immuun.
Ik heb in een TooGoodToGo/overblijvers pakket 9 limoenen gekregen. Nu gebruik ik die dingen echt nooit haha, heeft iemand enig idee wat ik er mee kan doen? Vooral met die hoeveelheid? @Adje misschien heeft onze keukenprinses nog een geweldig idee?
Buiten gewoon lekker als toevoeging op het eten gebruiken (bijv als de risotto klaar is, een halfje erover uitknijpen afhankelijk van je ingrediënten natuurlijk), kun je ook een key lime pie maken of het gebruiken als smaakmaker in een kan water bijv.
Het influenza virus kent twee varianten a en b. Als je dezelfde variant hebt (wat vaak wel logisch is binnen een gezin dan niet ). Maar er zijn nog talloze virussen die griep verschijnselen kunnen geven, covid, parainfluenza, RS, adeno dus als je pech hebt heb je allebei een ander virus te pakken