Het-‘random’-vragen-topic

Discussion in 'De lounge' started by Iertje81, Jul 2, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,953
    33,624
    113
    Veel plezier!
    En kan niet misgaan :|
    Dus wel. Het leek wel plastic toen ik het uit m’n KitchenAid haalde :roflmao:
    Ik heb er eentje gebakken om te kijken wat het deed: één zemen leren lapje :rolleyes:
    Nou ja; ik ben nu wel van die botercrème af :roflmao:

NiVa0230, Paardenbloem, Syane and 2 others like this.
  2. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,275
    25,746
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Iertje81 likes this.
  3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,953
    33,624
    113
    Kent iemand een lid van hier dat begint met een 6?

citroenrasp likes this.
  4. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

Dec 14, 2012
    4,172
    5,727
    113
    :roflmao: 6ok11, word ie iig weer makkelijker hierna :roflmao:

Iertje81 likes this.
  5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Een random vraag hier: Wat zijn nou echt fijne shampoo bars?

Ik wil echt overstappen vanwege de shitload aan plastic die we gebruiken en ik hoop daarnaast ook een oplossing te vinden voor mijn haar wat snel vet wordt..
    Maar als ik Google is de keuze nogal overweldigend. En ik vind ze wat prijzig om zomaar vanalles te bestellen.

Mijn haar wordt op mijn hoofdhuid heel snel vet, heb maar 1 soort shampoo gevonden waar het iets langer dan 24 uur acceptabel fris van blijft.. Maar als ik bijv. speciale shampoo voor vet haar gebruik, zijn de punten juist weer enorm droog en klitterig, dat droogt het teveel uit.
    Iemand ervaring?

6. S2909

S2909 Fanatiek lid

Nov 14, 2019
    2,299
    3,083
    113
    Female
    Ik heb enkel nog maar die van lush gebruikt en vond die wel fijn. Ik zou wel een conditioner gebruiken in combi met, zeker als de punten uitdrogen.

Paardenbloem likes this.
  7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,965
    15,007
    113
    Ik vind die blauwe lotus van Guhl erg fijn! Ik heb heel dun haar wat vrij snel vet wordt. Met die eigenlijk geen issue en vrij vaak in een 1+1 aanbieding te vinden.

De nature box is ook wel goed maar vind ik minder prettig. Ik hou wel van een schuimpje.

NAE vond ik helemaal ruk.

Als t nog nat is voelt t wel anders, stroever zeg maar. Maar eenmaal droog zaaaaaaalig!!!

Ik ben wel fan van een tangle teezer overigens. Met haar tot voorbij de helft van mn rug en een kapper die ik hoognodig eens moet bezoeken is dat wel een musthave.

Paardenbloem likes this.
  8. Zuul

Zuul Fanatiek lid

Aug 19, 2020
    2,843
    3,611
    113
    Female
    Ik zie sommige leden met een sterretje in hun handtekening voor een miskraam.
    Hoe doe je dat?

9. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2018
    1,047
    674
    113
    Kopiëren en plakken

10. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Hoeveel herrie maakt zo'n slaap apneu apparaat?

11. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Weinig. Ik hoor bij man een zacht zoem geluid. Hij heeft net een ander neusmasker en die sluit minder goed aan, dat vind ik wel een storender geluid als hij verkeerd ligt, maar gezien het snurken daarvoor is het sowieso een grote verbetering!

12. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ohh wat fijn om te lezen!

Hij heeft vandaag te horen gekregen dat hij met zo'n ding moet slapen dus was erg bang dat het veel herrie zou maken.

13. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,716
    18,812
    113
    Female
    Ik hoop toch dat ik nog eventjes met mijn MRA doorkan (in november mag ik terug een nachtje gaan slapen)
    Ik snurk niet echt maar doe gewoon apneu (iets met tong en huig) dus voor mijn man zou dat lawaai wel eens irritant kunnen zijn :oops:
    Als het natuurlijk niet voldoende blijkt te zijn die MRA heb ik geen keuze maar ik ben toch blij dat ik eerst 6maand een beugel mag proberen .

14. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Hier krijgt hij hem idd ook vanwege de apneu en ademstops

Neuzeke likes this.
  15. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Ik heb al tegen man gezegd dat ik dat ding ga beschermen met mijn leven. Hij is vorige week gediagnosticeerd met bijna 70 ademstops per uur. Hij snurkte ontzettend, sliep heel onrustig en was 's ochtends niet uit bed te krijgen. De eerste nacht van gebruik werd ik wakker van de stilte! En onze kinderen zien het verschil ook. Maxi zei eergisteren uit zichzelf dat man niet meer stikchagrijnig is smorgens. Hij heeft niet opeens super goede zin of zo, maar kan in ieder geval normaal reageren. Ik baal nog meer dat ik hem niet gewoon gedwongen heb 20 jaar geleden, want ik ben zo ontzettend blij met het apparaat! Man moet er zelf nog erg aan wennen, maar vooral qua idee. Maar hij merkt ook dat hij nu doorslaapt en veel uitgeruster is en hij heeft hem pas iets meer dan een week.

S2909, Vero0504, Syane and 1 other person like this.
  16. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,716
    18,812
    113
    Female
    Ja ik mag eerst 6 maand met een beugel proberen. Tijdens de slaaptest onder lichte narcose hebben ze gekeken naar hoe snel mijn zuurstof zich herneemt als ze mijn kin een stuk naar voor duwen en er leek wel kans tot slagen.
    Dus nu slaap ik ( probeer ik want het is echt wennen) met zo een beugel die mijn onderkaak naar voor duuwt.

femkes likes this.
  17. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Als een mra voldoende is, dan is dat natuurlijk relaxter, dus ik hoop dat ook voor je, maar zoals hierboven aangegeven, de voordelen zijn hier zoveel groter dan de nadelen. Het is ook alleen omdat het nieuwe masker nog niet helemaal goed zit, bij het vorige hoorde ik niets.

Neuzeke likes this.
  18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,716
    18,812
    113
    Female
    Ik hoop hetzelfde te bereiken met die beugel.
    Ik moet het wat tijd geven om te wennen allemaal maar wie weet slaap ik binnenkort als een roosje en kan ik eindelijk eens opstaan met het gevoel dat ik ook echt sliep :D.
    Ik deed er minder .
    ik weet het niet meer vanbuiten maar het waren er rond de 40 volledige afsluitingen, nog een hoopje halve (dus door een rietje ademen gevoel), belachelijk veel onbewust wakker, veel bewust wakker en een fout in mijn remslaap.

femkes likes this.
  19. Lomo

Lomo Fanatiek lid

Jan 17, 2019
    1,182
    1,540
    113
    Female
    Rituals doucheolie!

Mindy26 likes this.
  20. Lomo

Lomo Fanatiek lid

Jan 17, 2019
    1,182
    1,540
    113
    Female
    Dille&kamille heeft voor verschillende haartypes (ook vet haar) Nog niet geprobeerd. Ik heb er eentje van de etos maar hoorde later dat die niet zo goed bekend staat. Mijn ervaring is wel wat je haar er een beetje aan moet wennen. In het begin was het zo stug van de shampoobar

Paardenbloem likes this.

Share This Page