Bij ons betrof dit een huilbaby en wij hebben na 4 dgn ons kind uit het ziekenhuis gehaald omdat de verpleging haar pauzetijden belangrijker vond dan onze zoon de fles geven, terwijl hij daar was voor regelmaat en geen prikkels. Ze deden niet wat er afgesproken was, dan gaf uiteindelijk meer stress bij ons.
Wij hebben dit gedaan bij A, ivm ontzettend veel huilen. Daar kreeg ze om te proberen een speciale dieetvoeding en wonderbaarlijk genoeg ging het toen een stuk beter. Het was trouwens op aanraden van de kinderarts. Ben achteraf nog steeds dankbaar dat zij dit destijds voorstelde.
Hier wordt het nu ook voorgesteld door de kinderarts. P slaapt niet, of nja hooguit twee uurtjes in 24 uur. Ik ben op kapot en gesloopt en zij ook. Door de vermoeidheid huilt ze enorm veel en kunnen we weinig. Ze denken nog steeds dat ze het Coeliakie heeft of een andere intolerantie/allergie.
Ik zou het doen. Het is ontzettend slecht voor jullie allemaal als er zo weinig geslapen wordt en het is heel moeilijk om zo'n cirkel te doorbreken. Als je kindje hulp krijgt in haar dieet en jij weer een paar keer een beetje kunt slapen is het veel makkelijker om weer verder te gaan.
Heftig Zoiets breekt je echt op hoor... Bij A was het koemelkallergie, daar is ze later wel overheen gegroeid. Maar volgens mij is coeliakie wel wat ingewikkelder om vast te stellen. Ik zou zo'n opname zeker doen.
Hebben wij 2x gedaan bij de jongste. 1e keer omdat ik echt niet meer kon, hij huilde dag en nacht.. 2e keer op mijn verzoek.
Nee, kids hebben echt structuur en vastigheid nodig helaas. Bso gaat goed omdat ze daar bekend zijn met zijn problematiek, gastouder is te druk helaas.
Nee was echt voor 4 dagen, kon helaas niet minder. Zou van 7 tot 6 weg zijn, en weet niet zo goed of dat wel slim is om te doen. Zit echt met de ochtenden en weet ook niet of ik dit werk wel zie zitten. Zo lastig
Mmm dat is inderdaad lastig. Heb je de baan nodig? En zijn er regelmatig vacatures? Als er vaak vacatures zijn kun je op iets beters wachten. Zo niet en je hebt het wel nodig dan heb je weinig keus ben ik bang. 3 hele en 2 halve dagen(die halve dan onder schooltijd) zijn ook geen optie voor het bedrijf? En bij veel bedrijven wordt wel 4 dagen gevraagd maar bij uitleg van onze situatie kon er bij mijn huidige baan wel 24 uur in 4 dagen met wisselende aantal per dag dus wie weet komen jullie er toch nog samen uit
Nee helaas ik had voor 3 dagen gesolliciteerd maar kon écht alleen 4 dagen. Het is niet anders. Er komt vast weer wat anders op mijn pad
❤️ Ik zou het doen. Dit kan zo niet langer en ondanks dat het misschien helemaal tegen je gevoel in gaat, is het wellicht wel het beste? Ach wat heb ik een medelijden: met jullie allemaal. Heel veel sterkte. En ik dacht dat ik moe was
onze jongste zoon van inmiddels 7 heeft 4 keer gehad. Hij sliep tot zijn 1ste 3 uur per nacht en wij gingen aan onderdoor. Hij bleek achteraf ook meerdere allergieën te hebben. Wij konden snachts thuis meekijken op camera. Niet dat we dat deden want we sliepen van doodmoe zijn. Maar uiteindelijk heeft wel geholpen steeds die observatie
Bedankt voor jullie reacties! (kan jullie even niet allemaal taggen) maar jullie berichten doen me wel goed. Morgen moeten we naar de kinder mdl in het lumc en m'n huisarts heeft vandaag met ze gebeld om de afspraak te vervroegen, we konden eerst pas eind deze maand terecht en ook om door te geven dat hij dus zo'n time out opname besproken heeft met me. Ik vind het moeilijk en elke vezel in m'n lijf zegt niet doen maar ik heb echt slaap nodig. Ik vind het na zo'n lange tijd zo weinig slaap (de meeste weten m'n slaap problemen tijdens m'n zwangerschap nog wel) nog een wonder dat ik functioneer maar dat gaat niet lang meer duren denk ik
Hou dat voor ogen. Ik vond ook heel lastig. Voelt toch als soort falen. Maar functioneren is in gezin heel belangrijk. Ik heb toen bijna ongeluk veroorzaakt. En dat heeft mijn ogen toen geopend. Voor de andere kinderen is ook belangrijk dat je functioneerd. onze zoon gaat nu heel goed slaapt nog steeds niet veel maar genoeg voor ons dat wij uitgerust zijn. Sterkte
Wat de anderen beweren klopt niet. Een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig echter wel moeilijk te bewijzen natuurlijk. Heb je al ergens ja op gezegd? Een aantal zaken (denk bijvoorbeeld aan: toepassen loonheffing, proeftijd, relatiebeding en concurrentiebeding) is echter alleen rechtsgeldig als het schriftelijk is vastgelegd. Zeg dus niet te gauw: ik heb nog niks getekend!
Opgeteld 2 uur slapen van de 24 klinkt bekend...De overigen tijd was luchtalarm, of stilte vanwege een fles leeg drinken (enkel voor de duur van de fles dat t stil was). Probleem was hier over met Frisolac. Kind kon kennelijk niet tegen de hoeveelheid lactose, maar was ook weer geen KMA geval. Frisolac 1 zit een veel lagere lactose hoeveelheid in dan alles wat je in de supermarkt/drogisterij kan vinden. Het is nog geen dieetvoeding, maar je kan t alleen via leef.nl bestellen. Voor ukkepuk nr2 beginnen we dus ook maar gelijk met Frisolac.