Het-‘random’-vragen-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 2 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb er 1 van 11, 5 en bijna 4.

    Het is wel een uitdaging idd.
    Maar wat hier altijd wel goed is:
    Bios
    Strand
    Zwemmen
    Efteling (of ander pretpark)

    Morgen gaan wij bijv zwemmen en dan laat ik mij dochter een vriendin meenemen.
    Of ik ga met die kleintjes naar ballorig en dan kan mijn dochter er naast jumpen met een vriendin.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hoe doe jij dat dan met de bios? Overmorgen gaat zoon met mij en dochter mee maar niet omdat hij de kleuter film zo leuk vind maar alleen omdat hij het gezellig vind met mij en zijn zusje op pad te zijn. Ben nog geen enkele film tegen gekomen die ze beide echt leuk vinden helaas.
     
  3. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.454
    10.655
    113
    Op landvananwb vind je heel veel uitjes.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    In Arcen heb je De Kasteeltuinen. Maar of dat ook wat is voor kinderen weet ik niet.
    En het Aardbeienmuseum in Horst?
    Blote Voeten Pad van het Toon Kortooms Park; fantastisch ;)

    Maar ik ben bevooroordeeld mbt Het Toon Kortooms Park. :p
     
    GossipGirlxoxo en Syane vinden dit leuk.
  5. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ook dat is een uitdaging. Gister een misser.. Big Trip maar ik probeer meestal een film te kiezen die bij mijn middelste en oudste goed vallen en mijn jongste kijkt vaak een you tube filmpje op mijn telefoon (erg he?! Haha)

    Maar goed mijn oudste moet hier dus vaak consessies doen rnaar ik ga daarentegen wel regelmatig met haar alleen naar de bios!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.787
    25.868
    113
    Vrouw
    Safaripark beekse bergen is ook heel leuk voor alle leeftijden.
    En toverland Maar daar splitsen we wel op. Oudste en ik de achtbanen. Jongste met papa de attracties voor de kleintjes
     
    Lils vindt dit leuk.
  7. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Zie bijlage
    Als een kat zo ligt hè. Betekent dat dan dat ze zich helemaal hun gemak voelen?
    Ze laten toch niet snel hun buik zien ivm prooi voor iets zijn?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    owly vindt dit leuk.
  8. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.930
    12.405
    113
    Vrouw
    ❤️ Jaa die voelt zich prima op zijn gemakje
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  9. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Als jullie kind aan een nieuw schooljaar begint, zijn jullie dan ook zo gemotiveerd om alles er gaan uit te halen wat er in zit, informatie googlen etc. en komt er weinig van terecht?

    Of gaan jullie hard aan het oefenen voor een Cito periode?
     
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb dat echt nooit gedaan. Hij krijgt thuis een peptalk met doe je best, je kunt het en meer dan je best kun je niet doen. En meer echt niet. Ga echt geen cito's oefenen in vrije tijd als dat niet op advies van de docent is (bijvoorbeeld net dat laatste beetje nodig om extra aan te trekken). Als het erin zit komt het er toch wel uit en zo niet dan niet. Maar vrije tijd vind ik voor kinderen ook heel belangrijk.
     
    paula1984, Mamafiets, Gewooniemand en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.091
    113
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.832
    1.663
    113
    Leerkracht
    België
    Ja hoor, ook leuke dingen voor 12-jarigen. Wij gaan vrijdag, ik zal voor de zekerheid goed opletten maar denk het echt wel.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Toverland; is echt een kleutergedeelte. En dan de oudste idd met een vriendje in alle achtbanen buiten laten gaan...

    In Roggel ligt een gamecenter met een jumphal erlangs, ook leuk voor beide leeftijden.

    Wat ik ook wel vaker doe is naar een Centerparcs/Landal (Meerdal of Loohorst) en dan daar terrasje pikken. Kleine kids kunnen in het klimtoestel a la Monkey Town daar. En de grote laten midgetgolven...? Of Glowgolven? Of in een bootje laten varen daar in het water...?

    In Sevenum ligt Mattel Play en erlangs ligt ook een game-achtig iets... Mattel erg leuk voor 4 jarigen, oudste weer naar de buren sturen met een vriendje ;) En erna gezellig uit eten bij het ABC restaurant! Echhhhhht superleuk voor de kids. Onbeperkt mini toetjes, muffins, slush puppies, ijsjes, pannekoeken, suikerspinnen, en de hele mikmak :) (tip als je reserveert; vraag een tafeltje bij het speelgedeelte, kan de kleinste lekker spelen in de speeltoren daar, kun je zelf lekker rustig eten)

    Keiiiiii gezellig hier in Limburg :D
     
    GossipGirlxoxo, Lils en NiVa0230 vinden dit leuk.
  14. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    @Lils
    Dierentuin
    Openluchtmuseum Arnhem
    Boomkroonpad (drenthe)
    Dagje naar zee
    Nemo Amsterdam

    Op kidsproof kan je ook veel leuke uitjes vinden :)
     
    Lils vindt dit leuk.
  15. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Marechaussee museum in Buren, openluchtmuseum Arnhem of Enkhuizen (zijn allebei leuk), Aviodrome, weeshuis museum in Culemborg, orientalis bij Nijmegen, militair museum in Soest, Muiderslot, geofort, slot Loevestein. Zijn allemaal musea waar de kleintjes lekker kunnen rondlopen en grotere kinderen veel kunnen leren. De meeste musea hebben ook extra activiteiten, vaak kan een groter kind dan net iets anders dan een jonger kind.
    Watermuseum in Arnhem is leuk, maar niet dagvullend. Maar met mooi weer kun je er een heerlijke dag van maken door uitgebreid door het Sonsbeek park te lopen en te picknicken of ergens te eten. Soms is de uitkijktoren open en dan heb je prachtig uitzicht.
    Dat soort dingen is ook vaak leuk te combineren. Het bakkerij museum is bijvoorbeeld ook niet heel groot, maar je kunt ook nog door het stadje lopen en bent daardoor toch echt een dag weg.
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  16. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Jij brengt mij op ideeën met deze post mbt uitjes voor als wij in augustus op de Leistert staan. :D
     
    Bellybell vindt dit leuk.
  17. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    #257 Iertje81, 7 jul 2020
    Laatst bewerkt: 7 jul 2020
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  18. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Wij gaan ook elk jaar als het geen zwemweer is maar ong 20 graden, krabbetjes zoeken en vangen aan zee. Leuk voor alle leeftijden! Mams op een picknickdeken op het strand en de kids lekker met papa krabbetjes en ander spul zoeken
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  19. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    In horst is nog boegafun ofzoiets... ook een heel springfestijn.

    En in panningen is elke maandag meen ik in de vakantie ook altijd wat leuks. Schminken en clowns, spelletjes en als het parcour klaar is verdien je ijsje... etc. Capella cultura heet het. Weet wel niet hoe dat dit jaar zit met corona...
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  20. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Hoe zit dat nou met onderwerpen die je volgt maar daar geen meldingen meer van krijgt? Ik volg er een aantal, maar soms krijg ik daar geen melding meer van, in de zin van een rood vlaggetje. Maar als ik er even in lees, dan wel weer. Zit daar een limiet aan qua meldingen als je een weekje niet in het topic kijkt?
     

Deel Deze Pagina