Het-‘random’-vragen-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 2 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik wil, als ik straks de sleutel van m'n vader zijn woning ga halen, de politie wat geven voor het goede opvangen en bij staan.

Maar wat is een beetje oké, kaartje? Doosje merci? Bosje bloemen oid? Of alle 3 kan natuurlijk ook :oops:

citroenrasp vindt dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Kaartje en een doos merci altijd goed. Bos bloemen weet ik niet of ze kwijt kunnen.

Vaasje vindt dit leuk.
  3. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.439
    21.825
    113
    @Devilschase

Vaasje vindt dit leuk.
  4. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Wie weet hoe de babykleding van Lyle & Scott vallen? Ik wil graag een joggingpak voor mn zoontje kopen,draagt nu net maat 80.

Voor volwassenen vind ik het best groot vallen,maar ligt aan het model. Mn man draagt maat S, maar soms zijn de shirtjes nog te groot,en een ander model valt perfect.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Babykleding weet ik niet, maar de gewone kinderkleding valt echt héél groot. Zeker 2 maten verschil met andere merken.

6. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.844
    3.611
    113
    Vrouw
    Alles wat je zegt of geeft is goed. Al is het maar een kaartje met een bedankje erop!
    Veel sterkte nog met het verlies van je vader❤️

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
    Geen bloemen maar merci of zo wat ze ook kunnen delen met collega’s is erg tof om te krijgen. Heel lief van jou.

8. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ow echt? Dat is wel een groot verschil.
    Hmm, ik ken ook niemand die hier kleding van heeft,op mijn man na dan,maar voor hem heb ik het ook uitgekozen:roflmao:

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Doen waar jij je goed bij voelt.

Vaasje vindt dit leuk.
  10. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Het is idd merci met een kaartje geworden.
    Klein gebaar maar zeker hebben zoveel voor me gedaan dat dit wel het minste was wat ik terug kon doen.

toch3, Vero0504, Zuul en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Als je in de supermarkt je boodschappen op de band legt wat is dan het meest gebruikelijk. Het balkje van de volgende klant neerleggen om je boodschappen af te sluiten voor de volgende? Of hem neerleggen als de gene voor jou het niet gedaan heeft zodat jij begint met het balkje en degene na jou dus ook weer laat starten met een balkje? Ik merk dat veel mensen het helemaal niet gebruiken waardoor ik er 1 bij start en einde neerleg maar vraag me af of daar een soort ongeschreven regel voor is? Wie hoort dat balkje neer te leggen en wanneer?

12. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Jij hebt het rumag berichtje gezien hahaha.

Ik leg hem altijd achter m'n boodschappen neer eigenlijk.

Zuul en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

Ja klopt :D! Daarom ging ik nu twijfelen wie hem neer hoort te leggen.

Vaasje vindt dit leuk.
  14. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ze hebben toch meerdere balkjes?
    Ik leg er zelf 1 voor mijn boodschappen als de persoon voor mij niks heeft neergelegd en leg er 1 achter mn boodschappen.

Als er maar 1 balkje is,leg ik hem achter mijn boodschappen en laat ik een ruime afstand tussen mijn boodschappen en die van de voorganger

Luna86 en Syane vinden dit leuk.
  15. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik leg hem zelf achter mijn boodschappen neer, soort aangeven dat je klaar bent en de ander zijn spullen kan neerleggen vind ik dat ook :p als die ervoor niet ligt leg ik die zelf ook neer

11131618, NiVa0230, masami en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.844
    3.611
    113
    Vrouw
    Dit inderdaad! Voelt een soort beleefdheid ofzo om hem achter je boodschappen neer te leggen. Vooral omdat degene achter je dan ook niet helemaal naar voren hoeft te hangen om dat bordje te pakken.

17. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Ik leg hen altijd na mijn boodschappen neer. Ik sta dan toch ook bij de band, degene achter kij hoeft dan ook net helemaal over de band te hangen om een bordje te pakken.

Als er nog geen bordje staat na de boodschappen van mijn voorganger, laat ik een flinke ruimte ertussen en leg ik zelf een bordje neer. Ook geen probleem.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Tzatziki vers gemaakt door de Turkse winkel. Hoe lang kan je dat bewaren? Staat geen houdbaarheidsdatum op. Zelf vind ik het niet lekker, dus ik proef dat niet hahaha.

19. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.439
    21.825
    113
    @GossipGirlxoxo Hier hebben ze niet eens balkjes bij de supermarkt :confused: Echt heel irritant!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

dan moet je dus echt goed opletten of je boodschappen niet bij de klant voor je belanden of jij net iets betaald van de klant achter je o_O

Deel Deze Pagina