Ook als ik wel tijd heb doe ik het niet. Iets met zelfstandigheid en met tegenwind (letterlijk en figuurlijk) om kunnen gaan. Ik moest vroeger 10 km. En het moest echt code rood zijn voor er iets met auto's geregeld werd. Regenpak had ik eenvreselijke hekel aan. Was ook een groot zwaar zweterig geval. Dus daar heb ik voor zoon wel geïnvesteerd in een mooi lichtgewicht ademend pak. Heeft hij ook al gebruikt.
Ja maar dat is dus omdat jij geen zin hebt. Niet omdat je hard bent . Als ze hier een week door wind en weer reden en dan voer ik hen eens 1 dag is dat dus omdat ik die dag zin en tijd heb. Het worden geen watjes door hen eens te brengen. Vervoer regelen en afspreken met anderen is ook goed voor hun zelfstandigheid Tja regenpak is gewoon niet hip genoeg vrees ik. Liever nat
Dat valt wel mee hoor. Ik heb van jongs af aan vegetarisch gegeten, nooit tekorten gehad. En heb veel familieleden die eveneens vegetarisch zijn opgevoed. Het enige dat je "mist", is vlees. Zolang ze nog wel gewoon zuivel en ei eten kan er niet zoveel mis gaan, veganistisch is echter een ander verhaal.
Ja inderdaad, van een keertje brengen krijgen ze echt niets. Hier dragen ze nog de rugtas van kinderen in de leeftijd van H Over verwend gesproken... Moet ook wel zeggen dat die tassen zwaar kunnen zijn, maar toch. Daar ga ik echt niet aan beginnen.
Kan zijn dat er nu meer opties zijn dan ik destijds had. Ben ook een periode van t vlees af geweest, had daar niet echt t idee van "missen" overigens alleen dat de groenteburgers van 24 jaar geleden te vies voor woorden waren. Net ff snel gespiekt: Vlees levert meer dan 20% van de inname van de vitamines B1, B3, B6, B12 en D Dat zal je dan toch afdoende af moeten vangen.
In veel merken vleesvervangers ( bijvoorbeeld vegetarische slager) zijn de producten verrijkt met ijzer en vitamine B12. Als je gevarieerd eet en als je een vleesvervanger kiest die is verrijkt dan kom je ( ook als kind) niets te kort.
Wie weet waar je betaalbare plastic puntzakken kan kopen voor snoep/popcorn? Via ali weet ik niet of dat zo handig is.
Makro/Sligro? Of de markthandelaar lief aankijken als je niet aan een pasje kan komen. Eventueel overswitchen naar de papieren variant, die zijn iets makkelijker te krijgen (maar moet maar net aansluiten bij wat je wilt doen ermee).
Wij doen het wel. School is toch wel een stuk fietsen (40 minuten ofzo) en ze moeten over een open vlakte. Dus ook vaak last van wind. Ondanks dat wij vroeger zelf altijd moesten fietsen, brengen wij de kinderen best vaak met de auto.
Het is voor een hoorn van een eenhoorn. Daar komen de snoepjes in. Anders zou ik zeker voor papier gaan
https://www.bouwhuis.com/puntzak-180-x-370mm-50st?gclid=CjwKCAjwkvWKBhB4EiwA-GHjFuZDn44NM4ovHZm8DSukNVVCj-ZuGd1aLRn-ZEsWIry0PmTEwkNtqRoCW-YQAvD_BwE
Misschien kun je dan bij mijn favoriete winkel (Action) van die spuitzakken kopen waar je slagroom e.d in doet? Ze zitten op een rol en zijn niet heel groot maar wel stevig. Bij de bak afdeling.
Die zijn prima geschikt inderdaad! Vorig jaar gebruikt als zakjes voor pepernoten en heb de kinderen (4-12 jaar) niet horen klagen! Maar ik vond ze nog best ruim hoor, moest er nog een stuk afknippen
Ze zijn niet verzekerd van een parkeerplekje. Auto mag tijdens het opladen daar blijven staan en moet daarna op een normale plek gezet worden. de plek bij de paal is alleen voor opladen dus neemt wel een plaats in van een gewone auto. Hier in de buurt 2 plaatsen met paal. Regelmatig zijn die plekken leeg en de rest van de gewone plekken overvol. Hier trouwens geen oplaad plekken in de straat. Mensen met een electrische auto moeten hun auto een paar straten verderop zetten.
Daar had ik ook aan gedacht en bekeken maar niet op de website van de action Volgens mij ben ik ziek aan het worden Bedankt!
Lang leven de action Ik deel je mening, een heerlijke winkel. ( offtopic gisteren daar al ketst inpakpapier gekocht, yoshi pez snoep ding en een super schattige omdraai octopus sleutelhanger met pop it tentakels)
Ja, het zijn watjes geworden..... Of ouders zijn betuttelender. Mijn moeder wilde mij altijd 1x per schooljaar brengen/halen (10 km enkele reis dwars door de weilanden) en puntje bij paaltje werd dat dus bijna nooit, want stel je voor dat je je taxi-tegoedbon in hebt gezet en morgen is het nog slechter weer... Ik wil mijn dochter met alle liefde elke dag brengen.... nou ja, dan moet ze ook fietsen. Ik heb doordeweeks geen auto tot mijn beschikking en haar school is vlakbij mijn werk. Lekke band? Pech, lopen naar de fietsenmaker en met de bus weer terug.....