Volgens mij krijg je geen meldingen meer als je een keer een melding genegeerd hebt, maar wel op andere meldingen geklikt hebt. Dat is mijn conclusie uit uitvoerig onderzoek
Vinden jullie het ook zo leuk als je een antwoord op een vraag weet die iemand stelt? Ik moet zeggen; ik word er elke keer weer blij van
Als je 2wk geleden een corona test gedaan hebt die negatief is, je nu weer klachten hebt moet je je dan opnieuw laten testen? (gaat om m'n zoon overigens )
Ja ik heb hem idd thuis gehouden, willen hem laten testen maar na de laatste test wilt hij dus echt niet meer Nu dus maar weer thuis houden, wel sneu hij is net weer een klein weekje naar school
Heeft hij echt de klachten van covid? Benauwd, geen smaak, hoesten, keelpijn, koorts, mega hoofdpijn?
Nee zeker niet! Alleen verhoging en hoesten. Maar hij mag van school niet komen ivm verkoudheidsklachten protocol
Is heel leuk maar niet voor kinderen van 10+ de Hollebolleboom is na 6 jaar al niet echt leuk meer, de plons tot een jaar of 10 en buiten ook tot een jaar of 10. Mijn zus stond daar op de camping en vanaf een jaar of 8 vinden de kinderen dat alles echt niet leuk meer.
Ja ik snap het, maar nog een keer testen...het is zo vervelend en al helemaal voor een kind. Moet je het ook echt van school doen?
Nou hij mag niet verkouden naar school of hij moet getest zijn en de uitslag dus negatief. Ik hou hem idd thuis hoor want dit is niks en hem nogmaals testen wordt 'm ook echt niet.
Vind je het fijn? Wij zoeken een tv voor op de slaapkamer. Dit hoeft geen nieuwe tv te zijn dus is een chromecast een optie voor een tv welke geen smart tv is