Zoon heeft morgen schoolfoto. Hij wilde graag deze trui aan, maar er stond bij "Wilt u uw kind die dag kleding met kleur aantrekken (dus geen zwarte of witte kleding)? Fleurige kleding staat mooi op de foto's van uw kinderen!" Maar de trui is best donker. Wel een bruine broek erbij. Kan het?
broek zie je denk ik niet op schoolfoto’s (hier niet althans). Maar als hij dit per se aan wil zou ik het hem gewoon aandoen.
Trui is blauw met nog andere kleuren en niet zwart, dus ik zou hem gewoon die trui aan laten trekken.
Ik zou het gewoon doen. Hij moet wat aantrekken waar hij zich prettig bij voelt. Op de groepsfoto ( als ze die maken) zie je die broek wel
Ja hij wilde eigenlijk een bloementjes trui. Die konden we niet vinden en deze vond hij wel erg leuk "echt een herfst trui mama want er staan blaadjes op!" En de broek was een "bos broek" door de zakken aan de zijkant We hebben genoeg shirts en truien in een lichtere kleur maar niets haalt het bij dit voor hem
Huh! Nee joh! Wat naar. Ik heb dit nooit zo gehad, maar wilde ook niet zomaar voorbij scrollen. Heb je veel aan je hoofd?
Ik ben gigantisch verkouden al een week, inmiddels heb ik ook enorme oorpijn en voel ik dat dat oor ook vol zit. Alleen begint m'n gezicht nu ook dik te worden aan die kant, is dat normaal
Nee dat lijkt me niet normaal! Al getest? Anders contact opnemen met de huisarts als het niet snel minder is. Heb je neuspray al gebruikt? Stomen, luuf gebruik ik ook. Zodra ik een verkoudheid voel dan ga ik extra drinken, vele kopjes thee en voor mijn gevoel helpt dat wel. Paracetamol en optijd lekker in bed om bij te komen. Beterschap!
Ja al 5x getest, negatief. Neusspray gebruik ik ook al 4 dagen. Idem met stomen pcm en dyclofenac. Met contact gehad met de hap krijg tramadol voorgeschreven en morgen ochtend de eigen huisarts bellen.
Heeft iemand tips voor goede kookboeken voor de Surinaamse keuken? Man is er gek op maar ik kan alleen roti tiki masala, zure komkommer/ui en sambal badjak maken. met een Indisch kookboek ging het me aardig goed af maar wil voor hem toch wat meer Surinaams gaan proberen. Links naar lekkere recepten online zijn ook welkom. Dan print ik en maak ik daar een eigen “kookboeken” van. Bedankt alvast!
Welke goede pannenkoekenbakker geeft me een tip. Ik bak pannenkoeken met een mix. Alleen tegenwoordig zijn de randen dan wat hard en is de pannenkoek niet meer soepel genoeg om prettig op te rollen. En nee de pannenkoeken zijn niet te donker of aangebrand. Vroeger had ik dit nooit. Waar zou dit aan kunnen liggen? De soort mix?
Wie was er bekend vanuit vakgebied met vitamine D? En dan specifiek tekort icm zwangerschap. Moet van 38 naar 50 zien te komen en de 5600 IE week redt t kennelijk niet. Ik overweeg naast de 5600(week) dagelijks 400IE (10ug) tot aan de bevalling en daarna doen we nog een test, zit nu op 35 weken. Volgens mij kan dat wel, maar allicht iemand met nog een ander lichtje. Na 6 weken die week versie kom ik van 23 naar 38 t doet wel wat maar houdt niet over, dat zit de vk niet helemaal lekker maar ik heb een huisarts die t ook niet boeit. Moest ook maar niet nameten (yeah right)
https://www.bol.com/nl/nl/p/paramaribo/9300000013285077/ Ik heb onlangs deze gekregen en al een paar keer verschillende heerlijke dingen uit gekookt!