Hoe zit dat nou met Instagram? Ik zie steeds meer van die highlights waar je niet openbaar op kan reageren. Als je dan reageert komt het in de chat. Wat is de functie/het 'nut' daarvan t.o.v. de gewone foto's? Want ik kan die foto's soms niet meer terugvinden/ terugkijken. Kan je dat dan ook opslaan/bewaren? Bijvoorbeeld bij foto's van een sportwedstrijd van dochter.. Ik word oud. dat ik het niet meer zo begrijp..hahaha
Oh dat is goed om te weten! Moet je dan ook extra joysticks (of hoe noem je dat) aanschaffen of is wat erbij zit dan genoeg?
Er zitten standaard 2 controllers bij. Wil je met meer spelen dan moet je extra controllers aanschaffen
Die joysticks kan je gebruiken als je met zijn 2en bent. Bij ons vinden ze dat lastiger omdat ze wat kleiner zijn en hebben we een echte controller erbij. Kunnen ze wat beter mee overweg. Maar noodzakelijk is het niet hoor!
Misschien raare vraag maar afgelopen tijd als we naar restaurantjes gaan hebben ze alleen nog maar cola zero ipv light? is zero zoveel gezonder dan light? Dat ze daarom alleen dat nog aanbieden? Ben benieuwd
Ben eens gaan zoeken wat het verschil is, maar er is weinig verschil. Zero schijnt meer naar de gewone cola te smaken, light heeft echt een eigen smaak.
Marketingtechnisch hebben ze Zero in zwarte verpakking/fles gedaan. Light werd echt op de markt gebracht voor vrouwen vroeger en Zero hoopten ze dat ook mannen dat zouden drinken.
Als je een plantje van iemand krijgt en deze ga je aan iemand anders geven omdat hij giftig is (zoon wil nog weleens planten eten, dus kan hier echt niet in huis), zou je dat dan tegen de gever vertellen? Ik neig er zelf naar om het alleen te vertellen als ze naar het plantje vraagt.
Jemig zeg dat is wel echt heel erg laag. Wat zegt je VK erover? Anders vragen of zij je door kan sturen naar een internist?
Ik zou eerst vragen of ze dat plantje zelf niet terug wil en ook de reden zeggen waarom je het niet wil.
Lees dit even: https://www.lareb.nl/news/geen-hoge-dosis-vitamine-d-bij-zwangere Beter dagelijks tot 4000ie dan wekelijkse, tweewekelijkse of maandelijkse hogere dosis, want daarvan is onbekend wat t doet tijdens de zwangerschap. Mijn huisarts, en die heb ik echt heel hoog zitten op het gebied van vitamines, adviseerde mij 35 mcg per dag te gebruiken en toen zat ik hoger dan jij (maar heb wel een lange geschiedenis met vitamine d op peil krijgen…kwam van de 17 af jaren geleden). Als je huisarts t niet weet, dan zou ik je vk desnoods met de gyn laten bellen om te bespreken wat verstandig is.
Mijn dochter wordt bijna vier. Ik reis soms met de trein met haar. Ik wil dus zo’n gratis kinderreisproduct voor haar hebben. Moet ik dan een eigen ov chipkaart voor haar aanvragen? Of komt die op mijn kaart er bij.
Dat zou ook mijn neiging zijn bij iemand die ik redelijk goed ken, maar het is een “welkom in de buurt” cadeautje en we hadden haar pas 1x kort gesproken. Ik heb hem nu bovenop een kast gezet en daar staat hij eigenlijk best leuk, dus misschien geven we hem niet door.