Oke vraagje.. Ik heb vorige week bij 2 shops online producten gekocht om sinterklaas haar accessoires te maken. Het idee was om dat met dochter te maken en verkopen voor de intocht. Ik heb bij beide shops op dezelfde dag betaald en besteld. Levering 1 kwam netjes de dag erna binnen maar levering 2 tot nu toe nog niet. Ik heb de webshop benaderd, die gaf aan het verstuurd te hebben met brievenbuspost. Normaliter komt dit een dag later binnen maar nu na een week dus nog niet. Wat zijn mijn rechten hierin? Ik heb geen TT ontvangen. Weet ook niet of de verkoper die heeft. Zou zonde zijn als ik mijn geld kwijt ben.
Waarschijnlijk is het gewoon kwijtgeraakt bij de post. Je zou daar nog eens kunnen vragen hoe of wat maar ik ben bang dat je het kwijt bent. Heb je de post.nl app? Daar kan je ook je brievenbuspost in zien.
Dat denk ik inderdaad.. in de app staat dat er niets naar mij onderweg is. Weet je ook of ik in zo'n geval mijn geld terug mag terug vragen?
Poeh goede vraag. Heb je al contact opgenomen met de betreffende verkoper? Soms moeten zij eerst een onderzoek gaan starten waar het pakket dan gebleven is.
Vraagje, wij hebben als erfafscheiding met de buren een half hoog muurtje. Ik zou ze aan de tafel zien zitten ware het niet dat er aan onze kant van het muurtje een beukenhaag is gezet (30jr geleden) waar we dus beide niet zonder zouden kunnen, de haag is eigenlijk een verlenging in de hoogte van het muurtje. Moeten wij de kant van de buren ook snoeien (dat zou ik vanaf hun erf moeten doen) omdat de stammen aan onze kant van het muurtje staan? Als het andersom zou zijn zou ik direct aanbieden om onze kant zelf te snoeien omdat wij ook niet zonder de haag zouden willen.
Jij bent verantwoordelijk voor het snoeien, en je hebt daarvoor het recht om dat in zijn tuin te doen. Maar je zou even kunnen overleggen met de buren. Misschien willen ze het zelf wel doen.
Ja dat wel, ik heb het ook wel. Maar onder een trui vind ik het dan gelijk weer wat te dik, zeker nu in de herfstperiode nog.
Hebben ze dan geen gebruik gemaakt van brievenbuspost met track and trace? Dat is wel apart en wat ik er van lees is dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor het leveren van de producten. Ze zullen het dan opnieuw aan moeten bieden. Laat ze maar bewijzen dat jij het hebt ontvangen.
Hema heeft heerlijke thermo longsleeves, super dun en past ook prima onder een blouse ofzo. Zou niet zonder meer willen. Je ziet niet dat t thermo is!!!
Wij hebben dit weekend een verjaardagsfeest bij ons thuis en zetten ouderwets de frituurpan aan voor hapjes. Nou zijn er een aantal vegetariërs bij en ik vroeg me af of ik dan de vegetarische hapjes in aparte olie moet frituren of dat het gebruikelijk is dat het in dezelfde pan gaat als de bitterballen enz?
Ben je van lang naar kort gegaan? En echt net een paar dagen terug. Hier was het zo Ben van lang naar heel kort gegaan (bob). En naarmate ik mijn haar waste kwam er steeds meer slag terug dus ik hoefde niets te gebruiken. Maar mousse is wel makkelijker weg te werken als haarlak. Dus zou het bij de mousse houden.
Ik zou dat voor de zekerheid aan ze vragen of ze daar problemen mee hebben. Al denk ik niet dat ze bijvoorbeeld bij de friettent ook ander vet gebruiken. Misschien anders nog een airfryer lenen bij iemand wanneer het wel een probleem is.
Als ik een jurkje aanheb,waarvoor ik corrigerend ondergoed aan heb,of überhaupt een jurk,draag ik daar het liefst naadloos ondergoed onder.
Oooh gelukkig!! Dan is toch wel fijn. Anders krijg je een welles nietes gedoe. Ben nu wel benieuwd hoe je project eruit gaat zien
Kun je gerookte zalm (Die vacuüm verpakte) nog eten als die ingevroren is geweest? Ik had zalm maar we kregen die niet optijd op. Dus op de dag van de tht heb ik hem in de vriezer gedaan maar eigenlijk weet ik niet of dat wel kon en of ik hem nu wel kan eten als ik hem uit de vriezer haal.. iemand enig idee?
Aaaaaaaaaah wat super schattig!!!!! Echt mooi geworden! Is het een bouwpakket of moet je nog veel dingen samen naaien?