Dat is bij iedereen anders, maar de dokter zei tegen mij dat ik misschien een tweede potje van 50 tabletten nodig had. Het duurt blijkbaar lang vooraleer een ijzer tekort terug oké is. Bij mij duurde het toch een paar weken vooraleer die vermoeidheid weg was. Hopelijk gaat het bij jou sneller.
Bij mij is het lezen met Ereader echt in fases. Soms lees ik in een maand 10 boeken weg en andere tijden ligt het ding stof te vangen in de kast. Ik heb ook een Kobo abonnement, ideaal! Toch vind ik het neuzen in de bieb en een echt boek lezen soms ook wel erg lekker. Wat ik fijn vind aan een e-reader is dat ik ' s avonds gewoon kan liggen lezen zonder dat m'n man zeurt over dat de lamp uit moet. En je neemt hem makkelijker mee. Lezen met een kop thee en chocola vind ik dan weer niet helemaal kloppen met zo'n apperaat, daar wil ik m'n papieren boeken voor hebben
Misschien dat iemand hier het weet. Ze zijn hier nu al een aantal weken meerdere dagen per week water weg aan het laten lopen uit de brandkraan zowel hier in de straat als op 2 plekken in de volgende straat. Ze hebben wel begin van de zomer hier de stoep open gehad maar dat was om de gasleiding te vervangen dus denk niet dat het daar mee te maken heeft. Iemand een idee waarvoor dat kan dienen?
Ja dat was ik vergeten als zeer groot pluspunt. Je partner heeft geen last van je als je aan het lezen bent. Dus als ik of hij midden in de nacht wakker ligt kun je wel lezen. En wat je zegt een grote kop thee met chocolade past inderdaad beter bij een echt boek. (Wel lekker in deze tijd met een zacht warm dekentje)
Weet iemand hoe het kan dat als ik 1 oog dicht doe langzaam het zicht verdwijnt? Ik heb het al sinds ik kind ben. We moesten naar de kinderarts op school. Je moet een bril op met aan 1 kant dicht. Ik vertelde dat alles zwart is. Maar dat kon niet en ik drukte te hard op mijn oog. Vond het heel vervelend dat ze me niet geloofde. Overigens later ook bij verschillende opticiens gevraagd maar die wisten het ook niet. Verkleden als piraat zat er niet in. In ieder geval niet met een ooglapje
Ik heb er 1. Gebruik hem veel. Maar ik ga toch eerder naar de bibliotheek of boekhandel. Het gedoe om de boeken er steeds op te krijgen doordat hij aan de computer moet vind ik irritant...
Wat nou als de orale antibiotica niet aanslaat bij een kaakontsteking? Ik slik nu al 3 dagen amoxiciline maar de pijn word er niet minder van. Na 2 dagen zou het toch al moeten aanslaan? Ik word gek van de pijn en kan er dus ook niet goed door slapen
heb je dit met 1 oog of met allebei? Op deze manier kan een opticien je oogsterkte toch ook niet juist meten? Want dan gaat er ook een klepje voor 1 oog steeds om de ogen afzonderlijk te testen? Gek dat je hiervoor nog niet bent doorgestuurd naar een oogarts in ieder geval.
Mijn dochter had dat met een keelontsteking. We zijn toen terug gegaan naar de huisarts en toen kreeg ze een andere antibiotica die wel vrijwel direct aansloeg. Dus ik zou voor overleg met de HAP bellen vandaag
Heb je die antibiotica al eerder gehad? Luc had het een paar keer voor z’n oren en keel en daarna deed het niks meer. De arts zei dat hij er resistent voor was geworden en gaf me een andere. Ook die werkte op een gegeven moment niet meer en nu hebben we de laatste soort voor dat soort ontstekingen en die werkt gelukkig (nog) wel. Ik hou m’n hart vast dat dit ook het geval blijft zijn. Meer smaken zijn er niet namelijk. Degene die jij nu gebruikt heb ik ook geen goede ervaringen mee. Bij mij deed het niks. Ik zou even bellen of je een andere voorgeschreven mag krijgen. Dit is toch afschuwelijk!
Ik heb laatst op Linda.nl een verhaal hierover gelezen van iemand die dit ook had. Zij werd ook niet geloofd. Ik vind trouwens dat je met dit soort dingen niet bij opticiens moet zijn hoor. Ik zou een afspraak maken bij een oogarts of in ieder geval een optometrist. Van die laatste heb ik ook niet een hele hoge pet op maar dat ligt aan mij en aan mijn aandoening. De laatste keer dat er eentje mijn oogdruk opnam was hij erg laag en heeft ze zo op me in zitten praten dat ik met spoed het ziekenhuis moest bellen want dat kon niet goed zijn, zeker niet icm glaucoom. Ik dus bellen met de dienstdoende arts (op 24 december ) die zich afvroeg hoe ze in godsnaam dat vak kon uitoefenen als ze niet wist dat glaucoom niks te vrezen heeft van een lage oogdruk. Maar goed; slechte ervaring van mij wellicht en er zullen ook hele goede zijn. Ik zou het, als ik jou was, toch even laten onderzoeken. Het is wel je oog.
Ik kan op internet gewoon niet dit trainingspak van Barcelona vinden... Echt irritant. Iemand een suggestie?
Ja ik heb 2 weken geleden een kuur gehad met deze in combinatie met een andere(augmentin) dat hielp heel goed tegen het abces wat toen veroorzaakt werd door mijn verstandskies. Nu is die kies eruit en ondanks zorgvuldige verzorging nu dus toch een kaakontsteking Ik ga denk ik even bellen om te overleggen om over te stappen op een andere ab. Heeft Luc dan geen indicatie voor buisjes? Of heeft hij dat al? Lijkt me verschrikkelijk, arm kind!
Is het deze? https://www.nike.com/nl/t/fc-barcelona-strike-elite-dri-fit-adv-voetbaltrainingstop-dames-mwZC4w/CW1228-621?nikemt=true&cp=42723660840_search_%7C%7C13072538346%7C122249027277%7C%7Cm%7CNL%7Ccsssports%7C521255704994&ds_rl=1252249&gclid=Cj0KCQiA4b2MBhD2ARIsAIrcB-RxLoq0Q95GQBOjx3Y-cYu2uptlGjiyulFHMXdiyhfdtDIbDYq56CMaAnUUEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Bij beide ogen. Als ik dan meer knipper gaat het even weg. Als ik een ooglapje voor doe dan ziet het iig wat niet afgedekt is wat je ziet voir je flauw gaat vallen. Steeds meer zwarte stipjes
Jemig geen wonder dat je geen hoge pet hebt van die afdeling. Gelukkig is het maar 1 persoon. Zo lang ik niks afdek is het goed. Het is als of mijn andere oog wil zien wat de ander ziet. In dit geval zwart. Weet je nog wat het verhaal in de linda was?
ik zou hier eenst mee naar een oogarts gaan, het klinkt dan eigenlijk alsof je ogen inderdaad alleen willen samenwerken en de informatieoverdracht niet goed verloopt wanneer ze alleen het werk moeten doen. Dit is in ieder geval niet zoals het hoort dus ik zou dit zeker eens laten uitzoeken.
Ja dat had hij. Hij heeft iets van 12/13 keer oorontstekingen gehad en toen werden er buisjes geplaatst in 2020. Maar van de zomer zat ik weer bij de HAP en toen bleken ze eruit gevallen(?) te zijn. En daarna zat ik er nog 2 keer. Toen was ik een paar weken terug bij de KNO en zei die arts dat hij geen noodzaak zag om ze weer opnieuw te plaatsen. Ik kan alleen maar hopen dat het circus niet opnieuw begint Jij sterkte!
Ik zag op internet een krans met pepernoten. Hartstikke leuk maar nu zei de maakster ervan dat je die losse krans heel goedkoop bij m’n favoriete winkel kon kopen. Nou eh, ik heb er 6 gehad en geen eentje had hem nog. Iemand een idee waar ik zo’n krans kan kopen behalve dan bij m’n favoriete winkel?