Ik heb een vraag en kom er met Google niet uit. Het gaat over het erfrecht en plaatsvervanging. Oma is weduwe en heeft twee dochters. 1 van de dochters is overleden en heeft 2 kinderen. Als oma overlijdt erft de dochter 1/2, en de kinderen van de al overleden dochter elk 1/4e. Nu komt de vraag: Als 1 van de twee kleinkinderen de erfenis verwerpt en zelf geen kinderen heeft, gaat dan het 1/4e deel naar het overgebleven kind en erft deze dan 1/2e van de hele erfenis of wordt het verworpen deel verdeeld over alle aanwezige erfgenamen dus de levende zus en het ene kleinkind?
Wat lief dat je dat vraagt! De kuur is afgelopen en de pijn is een stuk minder, wel echt nog paracetamol en ibuprofen nodig maar ik neem niet meer 3x daags 600 ibu maar 3x daags 400. Mijn kaakspieren voelen ook al meer ontspannen en ik heb geen uitstralingspijn meer. Ik spoel de wond wel nog steeds 1x per dag om de rommel eruit te halen voor de nacht. Het gat groeit ook goed dicht! Wat een ellende die verstandskiezen, ik moet over 3 weken voor de andere kant en ik zit er sterk aan te denken om het uit te stellen
Dat kan ik me voorstellen. Maar wie weet ben je over drie weken al wel goed genezen en dan heb je het maar gehad
Ik dacht over beide kleinkinderen.. Maar ik weet het ook niet zeker. Ben benieuwd naar het antwoord...
Geen antwoord Wel een goede vraag. Ik heb al 4 jassen terug gestuurd want die waren toch niet warm genoeg...
Definieer mooi. Ik had een donkerblauwe human nature jas, daar heb ik 1,5 winter per dag 40km mee gefietst. Die was heerlijk warm en redelijk netjes. Maar ik vind het niet perse een mooie jas. Dan denk ik eerder aan mide-jassen, maar die zijn meestal minder warm.
Ik heb deze. Niet bepaald mijn normale stijl,maar hij is wel heel warm,volgens mij is het eigelijk een ski jas. Heb normaal crèmekleurige manteljassen,erg mooi,maar warm zijn ze vaak niet
Ik heb een langere jas van Moscow. Echt heel warm is die. Was ook wel zo duur dat ik eerst m’n man heb gebeld of hij het goed vond dat ik die jas kocht
Mijn dochter heeft een K3 rietjesbeker voor mee naar school. Alleen nu heeft de jongste op het rietje gekauwd en verbogen en is het rietje niet meer bruikbaar. Wie weet waar je van die rietjes los kan kopen? Dat zijn van die doorzichtige plastic stevige rietjes Terug naar de winkel kan dus niet, want gekocht bij de show van k3.
En vraag 2: Giisteren ergens geweest waar werd gefrituurd met hele gezin. Alle kleding stonk ernaar. Dus alles gewassen op 40 graden, vol programma. En tot mijn verbazing ruikt de kleding nog steeds niet fris.... Heter wassen kunnen de truien niet aan.. Wie heeft er nog een tip???
Morgen heb ik in principe een live afscheidslunch van twee collega's. Werkbeleid is niet naar locatie komen als het niet noodzakelijk is (wat mensen ook vrij interpreteren). De lunch is in een horecagelegenheid, dus zou wel mogen. Ik heb er toch moeite mee, maar voel me een zeikerd. Wat zouden jullie doen?
In de zomer hebben ze rietjes bij de action, misschien hebben ze nog wat liggen. Deze zijn wel recht. Wij hadden een cars beker met in de deksel een opbergruimte voor wat lekkers maar dat rietjes was stuk en die van de action past perfect.