Het-‘random’-vragen-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 2 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Oke ga ik doen.
    Heeftnu hele dag buiten gehangen. Morgen nog eens wassen en hang ik het weer buiten..

2. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat het werkt. Ben zelf heel gevoelig voor geurtjes, altijd wel maar sowieso in kleding. Ik was dingen ook regelmatig twee keer haha

3. emmen88

emmen88 Actief lid

1 sep 2014
    364
    469
    63
    Ik zou het als 'afscheidnemende' collega niet kunnen waarderen als je om die reden niet komt. Maar het zijn straks je collegas toch niet meer;)dus als je je er niet prettig bij voelt niet doen.
    Zou er niet een ding van maken dat het georganiseerd wordt want dan vinden mensen je misschien wel wat zeurend overkomen, afhankelijk van hoe je team in het hele corona gebeuren staat.

JupitR vindt dit leuk.
  4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.395
    10.334
    113
    Zaten daar 10 van in een zakje? Die passen zeg maar ook op een mok met oor en een metalen deksel.

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Bij ons zou het niet door mogen gaan. Alle afscheids-, jubilea of wat dan ook feesten zijn on hold gezet of digitaal. Ook buiten kantoor mag niet vanuit het bedrijf. Heeft je leidinggevende hier geen mening over?

6. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.775
    7.366
    113
    Vrouw
    M'n leidinggevende zegt dat zij (de managers) sociale dingen niet kunnen verbieden. Ik werk bij een zorgorganisatie, dus het merendeel van de werknemers gaat sowieso naar haar werk. Voor mijn directe collega's en mijzelf geldt dit echter niet. Maar er komt ook binnenkort iemand haar baby showen op kantoor en daar snap ik - met oog op de maatregelen - dus ook niets van.

Ik heb nu besloten wel naar de lunch te gaan, maar niet naar kantoor. En dat ik voor die keuze sta voelt zo ontzettend stom, precies ook om wat Emmen schetst, dat het voor de vertrekkende collega anders niet leuk is. En dan is dat door míjn keuze.

Maar er is bij ons nooit duidelijk beleid geweest omtrent wel of niet thuiswerken. De bestuurder van de organisatie komt zelf al sinds het begin van de crisis elke dag 2 uur rijden naar kantoor.

Zeebra, owly en femkes vinden dit leuk.
  7. Anne2019

Anne2019 Fanatiek lid

14 apr 2019
    1.902
    2.692
    113
    Als je 6 maanden gratis instant inkt bij een printer krijgt, houdt dit dan in dat je er gratis inkt bij krijgt?

8. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Ik heb het nu voor 2e keer gewassen en hangt al 2 dagen buiten..
    Bleh ik vind geurtjes ook niet fijn nee...

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.982
    15.016
    113
    Lig je EINDELIJK net te slapen...(05:45) gaat de kat weer over zn nek.

Ik word er zo moedeloos van met m. Medisch niks gevonden, tanden keurig, bloedwaarden keurig. Ontworming etc ook allemaal op orde.

Geef m vleesvoer geen probleem, gaat ie brokken eten probleem. Ook nog eens een zeikerd qua eten dus tig zakken en blikjes verder welgeteld 1 die hij goed eet en binnen blijft. Die is nu eindelijk weer leverbaar, goddank...Had nog een andere gevonden die hij ook goed at, maar die liefde is over.

Helaas is er nog een bolle, die vreet als een razende probleemloos al t vlees op en die "ouwe" (10) heeft dan weer niks. Die wordt gewoon pontificaal weggeduwd of omver gelopen.

Apart voeren heeft weinig zin, want die ouwe eet een beetje, wacht ff en gaat weer terug voor een happie. Dan staat die bolle ergens heeeel lang opgesloten of de hele tijd buiten.

Is bakkie weer leeg, gaat die ouwe toch maar weer een paar brokjes eten en ligt even later de hele lading er weer uit...En die bolle moet juist brokken eten.

Bed van mn dochter en die van ons is al een paar keer geraakt, dus daar moeten de deuren dicht (als mn dochter boven is is hij beneden en vv).

Dus heeft hij de zolder nog over, is t ook al mis gegaan (maar vindt je t later).

Hij is na 5 jaar nog altijd panisch voor mn dochter, komt straks nog een kleine bij...Die bolle vindt t ook nodig om m te zieken.

Hij houd van rust, nou dat wordt m voorlopig nog niet. Ik kan echt niet tegen kots.

Wat moet ik hier nou toch mee...

Liefst DE oplossing, wetende dat hij t echt niet grappig vindt met die bolle en mn dochter (plus die kleine zo).

Heb al nagedacht over een asiel maar een kotsende kat zit niemand op te wachten, ook reuma aan zn pootjes dus boerderij ofzo (als buitendienst tegen muizen) kan hij ook niet want kou doet zeer.

Voor in laten slapen is hij nog te gezond.

Het is echt een super lief beessie, maar dit kan ook niet zo blijven.

Grotere brokken,
    anti schrok (niet dat ie te snel eet ofzo mja je probeert t maar),
    apart voeren (voor zover mogelijk)
    medicijnen,

Echt van alles al geprobeerd...

Rust, warmte en geen andere kat is t enige wat ik me kan bedenken. Warmte geen issue, maar die andere twee kan ik m niet bieden.

Enige wat ik me nog in kan denken is een kist bouwen met een kattenluikje die enkel open gaat op zijn halsbandje maar dat verbouwd die bolle dan vanzelf wel die zet er gewoon zn gewicht in en die ouwe is te schijterig voor een luikje, die had ik namelijk in t oude huis, maar dat is "eng".

10. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.094
    1.083
    113
    Dingen die in de droger mogen, kan je ook goed stankvrij krijgen met een kort drogerprogramma

Baileyy vindt dit leuk.
  11. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Een oproep bij jou in de buurt op facebook ofzo? Wie weet wil iemand hem wel overnemen?

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Klopt! Ik heb de helft in de droger gedaan wat mocht op voorzichtig programma.de geur is weg en zit ook niet in de droger.
    De andere helft kleding hangt nu in de schuur nog en gaat morgen weer buiten hangen..

13. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.962
    1.299
    113
    Je hebt voor de Switch spelletjes met alleen een code in het doosje. Moet je om zo’n spelletje met alleen code een online abonnement hebben?

14. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    nee gelukkig niet.

15. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.962
    1.299
    113
    Dank je wel. Gelukkig idd.

16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.636
    113
    O gelukkig. Ik ben niet de enige die het dan nog een keer wast.
    Ik kan echt bijna over m’n nek gaan als kleding uit de was komt en er zit nog zo’n bepaald geurtje aan.
    Dat geurtje ken je dan vast: ik kan het niet goed uitleggen.
    Het zoontje van m’n man heeft vaak kleding aan die ruikt naar was die te lang nat in de machine heeft gelegen of die nog half nat in z’n koffertje zijn gepropt (als hij bij ons komt logeren).
    Wij laten hem vaak als hij komt meteen zijn kleren die hier liggen aantrekken en gooien de zijne in een kookwas.
    Dat klinkt onaardiger dan dat ik het nu typ hoor en het is ook niet zo dat we zeggen ‘je stinkt’. Het valt hem vaak zelf ook al op en dan spelen we er handig op in.
    Maar het is niet te harden anders hier als je even buiten bent geweest, of naar de wc, en je komt de huiskamer binnen :|

Zeebra, Gewooniemand en Baileyy vinden dit leuk.
  17. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    ja onze zoon van 7 heeft zelf gespaard en bij ps moesten we uiteindelijk ook aan geloven voor de oudere zoons. Maar nu gelukkig bij switch nog niet.

Nougat vindt dit leuk.
  18. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Oh wat vervelend ook voor hem. Ik weet precies welk geurtje je bedoelt. De laatste tijd komt het hier wat vaker voor dat er een was blijft zitten in de machine omdat we m vergeten en dan ruik ik eigenlijk niet eens meer maar zet m nog een keer aan op kort programma. Dat muffige anders, bah

Iertje81 vindt dit leuk.
  19. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Ohja ik herken de geur.. bah
    Wel sneu dat hij het zelf ook merkt.

Iertje81 vindt dit leuk.
  20. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.636
    113
    Kijk, een plaatje.
    Als ik nou een broek maat 40 wil kopen: uit welke 40 kies ik dan? Bij de ene 40 staat een ‘s’ en bij de ander niet.
    Wat is nou het verschil?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina