Sorry krijg de foto niet gedraaid. maar, is dit een koortslip? Wij twijfelen namelijk omdat ze er totaal (nog) geen last van blijkt te hebben. Ze zit er wel constant aan te likken.
Ik vind ze ook duur, maar het geld wel echt waard. Zeker als je graag bakt. Ik denk niet dat je er spijt van gaat krijgen hoor (en anders stuur je mij een pb met een vriendenprijsje )
Iemand tips voor echt goede warme, water en wind dichte handschoenen die ook nog eens van die topjes hebben zodat je ermee op je telefoon kunt en ze niet telkens uit hoeft te doen? Ik heb nu lekkere van leer maar die moet ik dus uitdoen als ik wat op mijn telefoon wil doen en dat vind ik niet handig.
oh wat een mooie ik vind dat je jezelf dat echt wel mag/moet gunnen aangezien jij echt veel bakt. Het is dus niet dat deze bij jou het grootste deel van het jaar in een keukenkastjes zal verdwijnen.
Wij vinden het ook verdacht veel op een koortslip lijken. Inderdaad vervelend. Het stomme is dat mijn man en ik beide wel vaker last hebben van een koortslip, maar het nu al maanden niet meer hebben gehad. Dus waar ze het nu van kan hebben, mag Joost weten. Hopelijk krijgt ze er niet teveel last van. Onze oudste kreeg een koortslip toen ze 2,5 was. Die was echt goed ziek, waren zelfs nog op de hap geweest omdat ze gewoon niet at en dronk. Zehad echt een mondontsteking erbij met aften in haar mond.
heb je iets van zovirax of een ander zalfje in huis? Hier hielp dat altijd erg goed en scheelde het echt in hersteltijd als ik wel smeerde. Ik had vroeger echt gigantisch vaak een koortstlip. Denk wel 10x per jaar. Zodra ik moe was, wat minder weerstand of stress had kon ik de klok erop gelijk zetten en had ik een koortslip. Toen ik net bevallen was van dochter kreeg ik ook een koortstlip (gelijk met mijn moeder). Ik in paniek want het is echt gevaarlijk voor baby’s. Moest ik van de verloskundige voeden met een medisch mondmasker op en het liefst ook dat masker op als ik met haar knuffelde of haar dicht bij me had. Ik kreeg toen de tip L-lysine te gaan slikken ipv te smeren met een zalfje. Daar ging het goed en snel mee over. Ik ben het daarna preventief blijven slikken. Nu niet eens meer dagelijks maar eerder 1 a 2x per week maar heb sindsdien nooit meer een koortslip gehad dus voor mij het bewijs dat dit echt goed werkt gezien ik al vanaf klein kind zo veel koortslippen heb gehad. Als ik jou was zou ik zeker gaan smeren met een crème en even uitzoeken of kinderen al L-lysine mogen slikken.
geen vraag maar kom per toeval echt een super leuk kanaal tegen op youtube voor de wat nieuwsgierige oudere aagjes: kurzgesagt sterren, immuunsysteem, zwarte gaten etc. diverse onderwerpen. hebben ook gave merchendise, posters etc. Zit echt goed in elkaar, de onderwerpen waar ik dan een oordeel over kan vellen. Bij black holes ook verschillende bronnen, limitaties etc. keurig aangegeven. Gaat best wel diep maar leuk weergegeven in animaties en fatsoenlijke voice over. Je moet wel engels kunnen volgen.
@citroenrasp Wel even opletten of het een echte laurier is of een laurierkers. De eerste kun je in de keuken gebruiken, van de 2e zijn de bladeren giftig.
Laurier hebben we in onze tuin, en dat ziet er echt wel anders uit. Dus het zal dan waarschijnlijk laurierkers zijn. Bedankt voor de reacties!
Hier ook niet. Als ik paprika's buiten de koelkast bewaar zijn ze binnen 2 dagen uitgedroogd. Heb nooit problemen gehad met gekoelde paprika's, en trouwens ook nog nooit melige tomaten gehad, misschien ligt dat aan het soort? Wij kopen alleen roma tomaten. En ook alleen puntpaprika's.
Is er iets van een concrete lijst met producten waar microplastic in zitten? We kennen de app Beat the microbead. Maar we zoeken juist producten waar het helaas wel in zit voor zoon een werkstuk voor school.. We hebben wel gevonden in cosmetica en tandpasta.. maarja welke dan? Want wij hebben blijkbaar de goede in huis
Hoe kun je oliebollen het beste bewaren? Vorig jaar stond ik oud jaars dat al om 7 uur bij de oliebollen kraam om niet in de rij te hoeven maar eigenlijk vond ik ze eind van de avond helemaal niet zo lekker meer. Morgen ga ik wat later (rond 14 uur in de hoop dat ze dan wel nog hebben) maar wil vooral dat ze nog lekker zijn rond de jaarwisseling. Dus gekoeld of juist niet gekoeld bewaren? Wat doen jullie?