Ze kon wel binnen een week terecht bij de KNO maar voor de behandeling is hier in het noorden een wachtlijst van een jaar helaas Mss bij jullie anders.. Ik hoop het voor jullie.. Ik zou zeker even de huisarts bellen morgen
Waar kopen jullie een goede, niet al te dure, portemonnee? Veel vakjes graag. Liefst een (hoe kan het anders ) panterprintje
Kijkt er hier iemand Mocro Maffia? Hoe zet je de ondertiteling aan op Videoland Hij doet het wel als ze Marokkaans spreken of een andere taal maar niet bij de Nederlandse tekst. En ik vind het af en toe best lastig om te verstaan
Ik stream altijd van mijn telefoon. Bij mij staat dan linksonder CC en als ik daar op klik kan ik de ondertiteling selecteren. Ik doe dat redelijk vaak omdat sowieso problemen heb met mijn gehoor.
https://www.zusss.nl/dubbele-portemonnee-zand-gespikkeld-0201-003-1527-00.html?_gl=1*1trg2gk*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQiAgP6PBhDmARIsAPWMq6kLdl4TrWB18VhY9GxxBI9wZR-4zROADveUIFZXSUammgp3ECOLzg4aAo7KEALw_wcB Van 40 euro voor 15 euro!
Ja, maar ik heb echt 2 waanzinnig mooie tassen. Eentje voor m’n werk en eentje voor m’n vrije tijd, dus dat is niet nodig nu. Ze zijn wel erg mooi. Misschien een keer voor m’n verjaardag maar dat duurt nog een klein jaartje. Nogmaals bedankt!
Nou ik heb hem hoor. En nu ga ik toch wat twijfelen. Het is een fijne grote (ik hou van groot ), maar misschien is ie wel iets té groot Maar hij is wel supermooi! Eigenlijk hoop ik dat iemand zegt: nee joh, hartstikke fijn juist zo’n grote portemonnee! Alsof het van anderen af moet hangen