Het-‘random’-vragen-topic

Discussion in 'De lounge' started by Iertje81, Jul 2, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,230
    7,277
    113
    Female
    Brabant
    Of bij de klachtencommissie. Ik weet niet of het het ziekenhuis in B is maar wij zijn erg te spreken over de klachtencommissie daar.

Mim89 and Maan14 like this.
  2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,231
    23,333
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Bizar dat er zo lang voor nodig is om erachter te komen wat er aan de hand is. Sterkte! Ik snap dat je moe bent van alles, maar ik zou toch eens kijken wat er mogelijk is aan klacht indienen.

3. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

Feb 6, 2022
    2,896
    3,079
    113
    Ja klopt dat ziekenhuis. Vind het zelf ver over de schreef gaan dat een revalidatie arts zonder toestemming iemand gaat bellen. Dus wil eigenlijk zowiezo graag een ander. Maar aangezien het verbonden aan de mytyl en dat we hem daar graag op willen.. weet ik niet zo goed wat te doen.

4. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

Sep 30, 2014
    1,917
    1,809
    113
    Leerkracht
    België
    Dikke knuffel, maan!

Maan14 likes this.
  5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,134
    12,107
    113
    Eens, dit gaat om jullie kind. Ook al zou het niet het gevolg zijn, ze hebben heel belangrijke informatie achter gehouden, terwijl jullie al zo lang met zijn gezondheid tobben. Ik zou hier echt werk van maken. In ieder geval alles schriftelijk bevestigen en vastleggen.
    Veel sterkte toegewenst. Het lijkt mij heel zwaar voor jullie.

GossipGirlxoxo, Neuzeke and Maan14 like this.
  6. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

Feb 6, 2022
    2,896
    3,079
    113

Klopt, neuroloog gaf ons het gevoel dat ze niet goed snapte dat nog niemand het 'gezien' had. Waggelen hangende oogleden opstaan dmv de beweging van gowers. Maar ook zeer lage reactie op spier reflexen. Zijn knieën reageerde helemaal niet.

Maar ook zo vaak zelf aan de bel getrokken, wij zijn niet gek en zien ook wel dat het niet 'goed' was. Ik heb gisteren een uur onder de douche gezeten op een opstapje, gewoon even alles 'los gelaten'

Maar wil wel een klacht in dienen tegen de revalidatie arts. Dus ga even kijken hoe dit ga doen.

GossipGirlxoxo likes this.
  7. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,386
    10,330
    113
    Heftig! Sterkte!

Maan14 likes this.
  8. S2909

S2909 Fanatiek lid

Nov 14, 2019
    2,299
    3,083
    113
    Female

Veel sterkte. Heel spijtig dat er zoveel tijd over moet gaan om een diagnose te krijgen.

Maan14 likes this.
  9. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,763
    18,879
    113
    Female
    Het is ook allemaal veel en pittig voor jullie e.
    Langs de 1ne kant goed dat je EINDELIJK weet wat er is en nu gericht kan gehandeld worden maar langs de andere kant wil je dit natuurlijk allemaal niet.

Veel sterkte.

GossipGirlxoxo and Maan14 like this.
  10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,395
    5,302
    113
    Het kan natuurlijk heel anders werken bij de school waar het om gaat, maar mijn dochter en wij hebben nog nooit haar revalidatie-arts gezien. Er zit op haar school een dependance van het revalidatiecentrum en daar werkt een physicians assistant, die rapporteert aan de revalidatie-arts. Dus voor ons en de behandeling op school zou het niet zoveel uitmaken als we een slechte ervaring hadden gehad met de revalidatie-arts.
    Het zou natuurlijk heel anders kunnen werken bij jullie, maar alsnog zou ik een klacht indienen als er fouten gemaakt zijn.

Aan wat voor spierziekte denkt de neuroloog? Was er niet ook genetisch onderzoek gedaan? Of heb je daar nog geen uitslag van? (Bij mijn zoon duurde de WES screening ongeveer 6 maanden).

Maan14 likes this.
  11. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

Feb 6, 2022
    2,896
    3,079
    113
    Mag ik je even een pb doen?

12. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,029
    3,841
    113
    Female
    Thuis
    Sterkte, wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie gekregen :(

Maan14 likes this.
  13. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik heb een positie tuinbroek, super leuk, maar hij is zwart en trekt heeeeeel erg pluis aan, waardoor je er nogal snel als een groezelaar bij loopt. Ik heb m al in de vriezer gedaan, hielp niet, iemand nog tips?

14. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,961
    33,635
    113
    En een keer in de droger?

15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,961
    33,635
    113
    The sixth sense gezien? Dat je aan het eind denkt; huh (x100) :roflmao:
    Ik ben op zoek naar thrillers die zo aflopen. Niet zoals the sixth sense natuurlijk maar het genre.
    Welke boeken moet ik lezen?

16. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,896
    18,689
    113
    Female
    Wat heftig allemaal, veel sterkte voor jullie!

Maan14 likes this.
  17. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

volgens mij heeft elk ziekenhuis een klachten functionaris waar je in ieder geval informatie in kunt winnen over de opties die je hebt hierin. Je laten informeren kan nooit kwaad. Niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.

Maan14 likes this.
  18. GossipGirlxoxo

dat is zeker schrikken! Sterkte, ook met het verwerken van dit nieuws. Is voor jou al duidelijk wat dit nieuws gaat veranderen aan het behandelplan en de revalidatie?

Maan14 likes this.
  19. GossipGirlxoxo

Ook hiermee kan een klachten functionaris je helpen. Je moet wel vertrouwen hebben in een arts en dat heb jij terecht niet meer. Dat maakt de behandeling en communicatie heel moeilijk dus ze zullen je toch een alternatief moeten bieden waar jij je in kunt vinden en waar je vertrouwen in hebt.

Maan14 likes this.
  20. GossipGirlxoxo

#3640 GossipGirlxoxo, Apr 25, 2022
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2022
    Helpt het om er met een plakroller over heen te gaan of blijf je dan de hele dag in de weer? Er bestaan anti statische wasverzachters waardoor kleding minder stof en pluis aantrekt, maar volgens mij werkt alle wasverzachter wel in zekere mate antistatisch. Misschien is dat een optie?
    Edit. Online las ik de tip tegen stof en pluis op kleding om een doek in te spuiten met haarlak en dan met deze doek het kledingstuk in te wrijven. En als 2e tip kledingstuk wassen met harmisol (dat spul om buiten kleding waterafstotend te maken) dat laatste legt een laagje over het kledingstuk waardoor het geen stof en pluis meer aantrekt. Proberen in ieder geval waard.

Cobon and Vero0504 like this.

Share This Page