Zeetakjes Het maakt vrij weinig uit want vaak vul je het toch weer aan voor je weggaat dus moet je het alsnog kopen
Iemand weleens gezwommen in De Bonte Wever? Er staat op de site dat de drankjes bij de prijs zijn inbegrepen. Hoe moet ik dat zien? Staan er automaten of moet je je drankjes ergens halen?
Ik ben er van de zomer geweest, coronatijd. Toen konden we alleen drinken met bekertjes tappen. Frisdrank, koffie thee en water. Maar ik had de indruk dat er normaal meer mogelijk was maar dat weet ik dus niet zeker. Wel leuk zwembad vonden wij
Waarom worden veel dieren geboren met de oogjes dicht die pas na een X-aantal dagen opengaan en mensenkindjes niet?
Laatst had iemand eens website waar je goede sollicitatiebrief tips kon lezen. Iemand suggesties? Voor de eerste keer in lange tijd wil ik weer solliciteren.
Ja, nu je toch online bent: het antwoord op je vraag weet ik niet maar jij vast wel op de mijne. Hoe maak ik goed harde wenerdeeg? En anders @Adje misschien?
Zelfs dat zou ik niet doen Familie van ons verhuurt ook en alles wat blijft staan mag gebruikt worden en moet je niet terug aanvullen. Al de rest staat in het keukenkastje waar een slotje opzit .
https://www.patesserie.com/recepten/harde-wener-deeg/ Ik gebruik zelf een recept met iets andere verhoudingen, maar die weet ik niet uit mijn hoofd en ben op vakantie. Dus hier moet je het mee doen
We gaan binnenkort een leuk dagje weg en ik wil daarvan 1 filmpje maken. De bedoeling is de hele dag wat filmpjes maken en deze aan elkaar plakken met een misschien een leuk liedje eronder. Maar hoe doe je dat? Met een app?
Iemand zelf of directe kennis die CV installateur is? (Geen onderhoud, maar echt t aanleggen) Zoek iemand die technisch kan verwoorden waar we tegenaan lopen met een nieuwe installatie. Hoeft geen advieswerk te wezen, mag wel, maar echt een lijstje maken wat een monteur zonder omslagen begrijpt. Degene hier met de kennis krijgt t door de stress/frustratie het niet meer fatsoenlijk uitgelegd zelfs typen wordt m niet meer. Schiet gelijk de bovenste trede van een stress ladder in. Degene die invalt is dermate a-technisch dat je die alles wijs kan maken (zou je mij ook kunnen hoor) en van wat ik begrijp wordt die ook niet serieus genomen (of het is een communicatie dingetje waardoor het zo lijkt). Maar de emotie loopt dermate op dat ik straks een ambulance kan gaan bellen om een hartpatient op te laten halen (en dat bedoel ik serieus). Dus: helluuuuuup, wie is mn technische held? (Inter.gas (nieuw) + warm.water.vat (bestaand)).
Hebben die dieren dan ook zo'n beroerd zicht of is dat alleen bij mensen? (Die van ons hadden overwegend dichte oogjes, maar dan van t krijsen...allicht geen goede graadmeters) Ik zou denken dat meeste dieren nestbewonende prooidieren zijn en dat ze eerst moeten leren op gehoor en geur te reageren en hiermee een ontwikkelingsvoorsprong wordt gerealiseerd (eerste signalen van de hersenen). Behalve dan de categorie kuddedieren (paarden/kalveren/gazelles/springbokken etc.) die binnen snelle tijd al kunnen staan,lopen en rennen enzo. Dan is zicht wel een technisch noodzakelijk dingetje, of dr hangt gewoon een roofdier in je kont.
Hahaha nu heb je weer niks aan mij die heb ik nog nooit gemaakt. Als ik iets niet weet zoek ik het op in de boeken Robert van beckhoven als het gaat om brood (al krijgt mijn man met Vaderdag de brood bijbel, dan heb ik nog meer te bakken) en Rutger bakt wanneer het gaat om zoet
Ik ben gister echt enorm verbrand aan de rechterkant van mijn lichaam nadat ik in de speeltuin heb gezeten. Ik voel de hitte uit mijn lichaam komen. Ik heb nu ook knallende hoofdpijn. Paracetamol ingenomen maar werkt nog niet. Iemand nog een huis tuin en keukenmiddel voor mij?