Mss ook per soort verschillend maar toen ik die dingen nog at, deed ik het als volgt: Hete antikleef pan, kaas ding er in en volledig rondom dichtschroeien, erna gewoon op lage temperatuur laten staan en afblijven.
Nee gewoon in dat mandje. Heb daar ook wel eens gesmolten kaas in door tosti's, kwestie van in de vaatwasser gooien.
Wanneer iemand een 0 uren contract heeft en die 5.5 week van te voren een dag vrij vraagt, mag dat dan geweigerd worden?
Mijn dochter heeft vanmiddag gaatjes laten schieten. Vanavond met de druppels die ze van de winkel kreeg was het brullen geblazen, want prikte enorm! Ik lees op internet dat het ook gewoon met zoutoplossing kan. Hebben jullie daar ervaring mee? Dan koop ik gewoon neusspray, zoutoplossing, en spuit ik dat er tegen aan
Veel beter die zoutoplossing! Die andere druppels (sterilon heette dat vroeger) zijn helemaal niet zo goed…
Ja zeker, juist zoutoplossing. Volgens mij is het beste met zeezout. De verhouding staat wel op internet. Draaien is ook achterhaald, dan haal je eigenlijk telkens het wondje weer open.
Mijn kapster zei vorige week ook dat als je je oorbellen wil schoonmaken, dat je ze het beste in een badje met water kunt doen waarin flink wat zeezout zit.
Ja, niet echt hielspoor (want dan is er ook iets met je bot geloof ik) maar wel precies die klachten. Crocs en Nike Air Force 1 schoenen hebben mij gered
Ik denk dat ik het heb maar nog niet naar de huisarts geweest. Kan ik nu zelf iets tegen de pijn doen? En makkelijker lopen?
Ik zit er op dit moment mee helaas. Dus geen adviezen, behalve: hardlopen is geen goed idee Thuis loop ik nu op slippers, ipv op sokken.
Mijn moeder kreeg toen de tip om met haar voeten over een fles of tennisbal te rollen. Maar vrij weinig helpt ècht. En echt goede schoenen dragen. Zij heeft altijd Sketchers.
Ja ik denk het dus ook. Blote voeten is helemaal geen goed idee… En maandag begint de avondvierdaagse
Auch...sketchers waren bij een vriendin funest die heeft bij de anwb schoenen gehaald on te wandelen. Maar die ommezwaai...argh