Goeie timing Ik baal er als een stekker van. Vorig jaar heupproblemen, waardoor ik maanden niet kon hardlopen. Ging dat weer goed en opgebouwd naar 6km, problemen met mn voet gehad waardoor 2 maanden niet hardgelopen. Weer opgebouwd naar 5km net, en nu dus die stomme hielspoor. Word er niet goed van. En ben vet goed bezig met afvallen, gezonder leven en meer bewegen, krijg je dit. K..zooi.
Sorry, maar die zou ik overslaan. Goede demping in je schoenen en niet teveel lopen is de beste oplossing. https://www.thuisarts.nl/hielspoor/ik-heb-hielspoor
Ja hier dezelfde leeftijd bereikt afgelopen zomer. Ik eet overdag koolhydraatarm, avond wel gewoon met gezin mee. Niks meer snaaien als dochter op bed ligt en ik sport 4 x per week. Heb een crosstrainer op zolder. Inmiddels bijna 6 kilo afgevallen, bijna op de helft! Was afgelopen 2 jaar 12 kilo aangekomen.
Ehm tijd voor sportfysio met loopanalyse? Want het is wel typisch dat die klachten elkaar opvolgen, vaak is er wel een verband.
@Liekje81 water met citroen, gember en wat munt. Voor je maaltijd (half)uurtje ervoor appel met een beetje kaneel eten. Je hoeft er geen cinnamon challenge van te maken, gewoon wat je op appel zou doen als je een appeltaart maakt.
Kan ik nog proberen. Maar ik loop al tientallen jaren hard, heb halve marathons gelopen pre kind en toen zelden iets aan de hand.
Ik loop ook al heel mn leven (kreeg de fles naast de atletiekbaan dus van t een komt t ander) maar zwangerschap doet rare dingen met je lijf. Kan iets simpels zijn wat je over t hoofd ziet. Opbouw en techniek zal het denk ik niet zijn. Dan zou je eerder issues hebben met je scheenbeen (wat ook nasty is) Neem aan dat je je schoenen tijdig vervangt ivm dempingsvermogen. Maar nu zijn je klachten van je heup naar beneden, het kan ook de andere kant op naar SI, onderrug tot aan je nek. Hoe langer je doortobt hoe rotter het wordt als het om een scheefbelasting gaat bijv.. Misschien is t niks maar met kleintjes heb je je rug keihard nodig, ellende daar wil je echt niet. (Overblasting lage rug/si door reflux kind...dat werd lijden hier)
Wie weet hoe je het beste door een bamboe deksel kan boren? Liefst met een gaten voor. Of is dat überhaupt niet mogelijk zonder te splijten?
Zal je heel langzaam moeten boren en de boor het werk laten doen. Er wordt ook wel gebruik gemaakt van gat branden, maar dat laat wel sporen na.
Ik had het verkeerd gelezen het is een acacia-houten deksel ga het zo maar doen wat je zegt. Heel erg langzaam.
Is het nog gelukt? Acacia laat zich redelijk makkelijk boren doorgaans, maar het ligt echt aan t stukje hout wat je voor je hebt.
Nog niet. Gisteren naar mijn schoonmoeder geweest. Ze heeft woensdag een by pass operatie gehad maar ze zag er goed uit!! Zo blij mee.
Ja dat gaat voor! Fijn dat ze er zo goed uit zag! Hopelijk mag ze goed herstellen en met vernieuwde energie weer dr dingen doen! Over een paar weken mag ze hartrevalidatie gaan doen geloof ik?
Hier de jongste nu ook een ruime week gaatjes en ook hier het advies om vooral niet te draaien maar de oorbel heen en weer te bewegen. Draaien beschadigd onnodig, kan het gaatje vergroten en de kans dat je haren meedraait is groot. Wij hebben geen sterilon meegekregen maar een ander goedje. Prima spul volgens dochter want het prikt niet en is lekker koud maar wat een ellendige fles zeg. Kan morgen wel een foto maken?
Ze zijn gelijk begonnen met fysiotherapie. Gusteren heeft ze trap gelopen en op een hometrainer 10 min gefietst! In het ziekenhuis begeleiden ze goed. Ze mag vandaag al naar huis! Ze mag nog heel veel dingen niet. Per 2 weken geloof ik mag ze weer een beetje meer oppakken. Dan nog fysiotherapie. Ze zal er voorlopig nog mee bezig zijn. Ik denk dat de geestelijke verwerking pas thuis is. Kan zijn dat je daar best nog een klap van krijgt. We hebben aangeven dat ze maar hoeft te roepen en we komen.
Oke nou dat ziet er voorspoedig uit! SV moest ff wachten kreeg wel oefeningen mee en moest uiteraard wel wandelen, maar die mocht pas na 6 weken echt gaan belasten met hartrevalidatie. Hij heeft idd een doffe dreun mentaal gehad. Als ze een dwarslijntje ziet op dr nagel, dat is t moment dat dr hart stopgezet werd. Rare realisatie maar ook best confronterend. Ging hier beter toen dat lijntje weg was, maar dat duurt even. Voor een vrouw is nagellak een optie gelukkig.