Het-‘random’-vragen-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 2 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik heb op laten halen. Bedankt voor de tip, heb gelijk bij wat anders dat te koop staat dat erbij getypt.
    Vraagprijs was 80€, uiteindelijk voor €45,- verkocht omdat het me in de weg stond. Ik vond het nog een goede deal voor de koper. Ze dachten eerst dat hun kind er niet goed mee overweg kon, maar later bij inspectie bleek het toch kapot te zijn.
    Tja volgens mij was hij gewoon helema goed. Ze hadden mogen testen. En als ze gelijk hadden gereageerd was het ook anders geweest.
    Maar toch.. ik vind het wel heel vervelend.
    Ze vragen nu aan ons wat we als oplossing bieden... Ik ga het artikel echt niet terug nemen. Dus ik vind het heel lastig.

2. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ja bedankt, zo ga ik dat typen. Geen ruimte overlaten, waar ik dan weer toe geneigd ben..

3. Mila2011

Mila2011 Actief lid

14 okt 2012
    268
    50
    28
    Help! Onze 14 jarige kat die nooit buiten komt heeft opeens vlooien... misschien mee gereisd met de hond? Vorig weekend ontdekt en gelijk allebei de dieren behandeld, beddengoed gewassen, ben elke dag aan het stofzuigen en de 1e vlooien spray spuitbus is leeg... we kammen de kat een paar x per dag en er blijven beestjes uit komen... ik heb dit nog nooit mee gemaakt en vraag me af wat kan ik nog meer doen?? Ze zitten vooral in de slaapkamers aangezien onze kat niet beneden komt sinds de hond hier ook woont.. maar 2 verdiepingen onder controle krijgen is lastig... zag er net weer 1 springen naast mijn bed en in mijn zoontje zijn kamer dus net weer alles gestofzuigd en ingesprayd.. beddengoed gisteren weer gewassen maar toch gisteren avond weer een vlo ontdekt op mijn kussen. Ik schaam me dood en wil hier heel graag snel vanaf... iemand de gouden tip???

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Hebben ze nog een foto gestuurd met wat volgens hun kapot is?

Hoe vervelend ook ik zou aangeven dat je na 3 weken niks meer kan hoe vervelend ook.

Ze hebben bij het ophalen kunnen bekijken.
    Zoals je zegt als ze gelijk hadden gereageerd is het wat anders.

Als ze werkelijk benieuwd waren of hun kindje er wel motorisch mee om kan gaan neem ik aan dat je gelijk die dag of weekend test.

Jammer voor hun misschien kunnen ze er een ander nog blij maken of zetten ze het op marktplaats.

5. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Random vraag... slikken alle zwangeren tegenwoordig calciumtabletten?
    Kan me dit bij mijn vorige zwangerschap niet herinneren maar nu wordt dit door mijn verloskundige voorgeschreven...

6. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.694
    3.138
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja na 3 weken kunnen ze het net zo goed zelf gesloopt hebben en dan nu gaan klagen? Als het niet werkte dan hadden ze wel meteen een berichtje gestuurd lijkt me?

Baileyy vindt dit leuk.
  7. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Niet dat ik weet, ik in elk geval niet. Ik slik wel zwangerschapsvitaminen, op advies van verloskundige.

8. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ohh echt? Ze had het over lagere kans op zwangerschapsvergiftiging/ hoge bloeddruk bij hogere calciumwaardes, vandaar. Dacht dat dit standaard zo was nu.

9. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Misschien kom ik dan niet in aanmerking:roflmao: heb juist een vrij lage bloeddruk. Ze zeggen elke keer dat dat alleen maar mooi is

10. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Heb dat ook nooit gehad... hmm, vreemd dan! Misschien is dat hier bij hun praktijk een advies ofzo.

11. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Ja, inderdaad. Had net even gegooled en kom tegen dat het vanaf 2e trimester wel het risico verminderd.

12. Novi

Novi Niet meer actief

Weet iemand welke uitdeelzakjes snoep zonder gelatine zijn? Ik zie alleen grote zakken snoep online.

13. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.369
    2.845
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Als t goed is die van Katja. Die maken alleen maar snoep zonder gelatine meen ik. En ze hebben ook uitdeelzakjes.

Novi en Vero0504 vinden dit leuk.
  14. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haribo dragibus

Novi vindt dit leuk.
  15. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Seresto bandje en t stukkie wat je afknipt in je stofzuigerzak. Je treft t niet met dit weer...

Er zijn ook druppels voor katten maar we hebben gemerkt dat bepaalde merken (die goed aanbevolen waren en gewoon bij de dierenarts vandaan) op bepaalde soorten vlooien gewoon NIET werken. Plus dat onze oudste kat (11) er enorm last van zn ogen van kreeg.

Seresto is voor hem geen probleem, sindsdien nergens meer last van.

Mila2011 vindt dit leuk.
  16. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Totdat ie plotseling omlaag schiet naar té laag dat kan best onhandige situaties opleveren (en soms wat gevaarlijk). Zo lag ik met fiets en al gestrekt bij een stoplicht onderweg naar school, heb ik de wastafel in de badkamer al eens geknuffeld...er zit wel een leercurve in, tegenwoordig voel ik t aankomen en ga maar vast op de grond zitten. :roflmao:

Heb t sinds mn 11e gelukkig nu niet meer zo vaak als toen, ouderdom heeft ook voordelen! :thumup:

Frun vindt dit leuk.
  17. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Mijn kat werd helemaal gek van die druppels, dat was 1x en nooit meer. Seresto bandje werkt echt perfect, wij waren zo van de vlooien af gelukkig.

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    Zo mis ik stukjes van dat ik aan het douchen ben. Gelukkig alleen tijdens zwangerschap dat ik echt even out ging. Maar durfde laatste zwangerschap niet echt te douchen als man er niet was. Laat die nou net telkens 5 dagen weg zijno_O oudste 2 moesten van mij elke 5 minuten even roepen naar me, bij geen reactie deur open doen en als ik binnen een minuut nog niet reageerde of bloed had een buurvrouw halen :oops: gelukkig nooit zo lang out geweest en meeste keren voelde ik het op tijd zodat ik zelf snel kon gaan zitten maar je zal maar verkeerd vallen...

Vero0504 vindt dit leuk.
  19. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Ojee! Ben hier altijd op tijd gelukkig. Maar het is inderdaad wel een keerzijde van lage bloeddruk.

Mijn huisarts heeft ook wel eens gevraagd of ik nooit flauw ben...eigenlijl nooit. Ja nu, met zwangerschap en de warmte wel wat.

20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.325
    8.833
    113
    Vrouw
    Katja. Gebruiken helemaal geen dierlijke producten.

Novi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina