Deze zit ook mooi aan de arm. https://www.debijenkorf.be/pernille-corydon-heart-schakelarmband-verguld-8743090023-874309002300000?gclid=EAIaIQobChMI472VmaDS-QIV8YODBx0jPgPbEAQYFSABEgJdZvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ik zou verwachten op Disney+. Op alle andere grote streamingdiensten niet momenteel. Maar Disney heb ik niet, dus kan daar geen snelle check voor je don
Dilemma.. misschien kan iemand mij goed advies geven? Wij gaan volgende week een midweekje weg en hebben nog kaartjes voor Wildlands dus de planning was om nog een dagje Wildlands te doen. Alleen nu gaat de temperatuur steeds verder oplopen; de hele week zo'n 30 graden. Heel fijn voor op de camping maar is het in een dierentuin ook wel een beetje te doen? Een andere keer gaan is helaas niet mogelijk, kaartjes zijn niet meer lang geldig en vanaf onze woonplaats is het echt meer dan 3uur rijden.
Wij waren met 30 graden in het openluchtmuseum, niet hetzelfde natuurlijk maar wel de hele dag buiten een “route” lopen. Was goed te doen omdat er best veel bomen en schaduw was
Als je nou mix in een poffertjespan doet, moet je dan echt de mix hebben voor poffertjes of zou je ook pannenkoekbeslag kunnen nemen? Oké de structuur wordt wel anders maar zou het kunnen? —-> @Adje misschien?
Ik denk dat het wel kan. Wij zijn er ook geweest toen het warm was. Het enige is het verblijf bij de jungle, waar dat bootje gaat, maar dat was sowieso al heel erg warm en of dat nou veel warmer wordt als het buiten 30 graden is? Geen idee.
Ja hoor kan, je moet het alleen wat minder dik maken en bvb een zakje bakpoeder erbij doen voor het rijzen.
Volgens mij moet je dan een iets ander beslag hebben want pannenkoekenmix gaf destijds hier niet t gewenste effect (pot waar je alleen water of melk in moet doen en schudden)
Ik zou gaan. Zorgen dat je genoeg drinken kan, ijsje. Misschien natte washandjes mee om gezicht zo te kunnen koelen...
Het is überhaupt al een eeuwigheid geleden dat wij poffertjes op hebben, en dan kocht ik ze ook nog eens kant en klaar maar anders zou ik de mix gewoon zelf maken, makkelijk en in verhouding ook goedkoper.
Ja tuurlijk maar ik had een poffertjes pan, pannekoekenmix en jeukende handen. Dan ga ik gerust t experiment aan en dat t niet werkt merk je snel zat . Heb er bakpoeder toen bijgedaan, verhouding natuurlijk compleet zoek. Werden uiteindelijk best vreemde tussen poffertjes en pannekoeken in dingen, maar smaakte niet verkeerd.
Dan zou ik meteen op dinsdag gaan. Dat is de minst warme dag. Er staat wel een wolkje bij dus het zal vast te doen zijn. Genoeg water mee en insmeren. Als je toch de kaartjes al hebt kun je het gewoon proberen. Ik zou dan wel meteen bij opening van het park er zijn.
Wildlands heeft best veel binnen.(En daar is het dan warm benauwd omdat ze een tropisch klimaat nabootsen ) Zou gewoon genoeg water meenemen en petjes en luchtige kleding en zonnebrsndsmeermiddel en gaan. Het wordt geloof ik ook niet meer dik boven de 30 graden. (Hier in Limburg niet in elk geval, dus neem aan dat Emmen nog een paar graden koeler is) Dus dan zou een dagje uit best moeten kunnen.
Ik gebruik de producten van the ordinairy, te koop bij Douglas. Zonder parfum en gekke ingrediënten en goed betaalbaar!