Ik wil roti maken en heb daarvoor kouseband nodig, maar waar kan je dat halen? Ik dacht even makkelijk naar de Appie te gaan, maar helaas De toko hier heeft geen fijne openingstijden, dus dat gaat waarschijnlijk niet lukken. Zou een Turkse winkel oid dat hebben of verwacht ik dan te veel? @Adje weet jij dit toevallig?
Ik kom regelmatig bij de Turk, maar daar heb ik het nog nooit gezien. Bij de toko wel, misschien toch kijken of het een keer lukt om daarheen te gaan.
Ik heb veel hangertjes, echt heel veel. Vaak veel in gebruik, maar ook een flinke bos leeg liggen. Misschien toch eens wat uitdunnen, maar ik wil niet te veel weggooien. Ik zoek eigenlijk een goede manier om de lege hangertjes te bewaren, zo voor de pak. Nu liggen ze in een krat en dat werkt niet, want ze haken allemaal in elkaar en ik sta dus iedere keer te hannesen om er een uit te vissen. Dus wie oh wie heeft een supertip voor het bewaren van lege kledinghanger tjes? Zodat ik er zo een kan pakken om een kledingstuk op te hangen.
Bij mijn Turkse groenteboer hebben ze het gewoon hoor. Zowel vers als in de vriezer. Heb het toevallig gister gekocht want ik eet het vanavond.
Oh ik zie dat de openingstijden niet gunstig zijn.. je kunt het altijd proberen bij de Turkse winkel natuurlijk en anders toch de toko.. Sperziebonen vind ik echt not done hahhhah (sorry)
Daar is wat voor te zeggen maar dit is de eerste keer roti lees ik. Dan kan je beter toch De boontjes doen pas na de kousenband proef je het verschil
Wel de eerste keer roti maken, maar zeker niet de eerste keer dat ik het eet En helemaal eens met jou en @Iertje81 als ik het zelf ga maken, wil ik het wel zo goed mogelijk doen. Ook al gaat dat natuurlijk nooit perfect lukken, want ik ben geen Surinamer, maar kan het allicht proberen natuurlijk
HAha dan vind je misschien nog kousenband in de vriezer. Hier hebben ze dat samen met cassave in de vriezer van de supermarkt
Het heeft bij mij een poosje geduurd om het goed te kunnen maken. Ik ben geen Surinaamse maar Indiase dus het was een beetje vloeken in de kerk voor me. De truc zat hem erin bij mij dat het proeven, proeven, proeven was. In tegenstelling tot zoet bakken kun je steeds wat meer kruiden erbij gooien oid. Al had ik de eerste keer na zoiets geen zin meer erin toen we uiteindelijk gingen eten Succes want als het lukt is het echt heerlijk! Welke ‘pannenkoeken’ heb je?