Haha ja, dankjewel! We zijn inderdaad rond 6 uur gaan lopen, sommige mensen waren nog aan het eten. Daar hebben we maar niet bij aangebeld.
Iemand ervaring met het plaatsen van een drukknop in kleding?? Er is een drukknoopje losgekomen bij een jurkje van mijn dochter, ik wil dit graag repareren. Kan ik hiervoor terecht bij een stoffenwinkel? Hebben zij hiervoor iets liggen? Of moet ik bij een kleding reparatie zaak zijn?
Weet iemand hoe je afspraken in je Google agenda kunt kopiëren? Ik dacht dat dat automatisch werd opgeslagen op je Google account, maar dat is kennelijk niet zo. Ik heb namelijk een nieuwe telefoon en wilde mijn agenda natuurlijk kopiëren, maar volgens mij moet ik nu elke losse afspraak handmatig er weer in zetten. Iemand een trucje?
Dan heb je de afspraken denk ik niet gemaakt op je Google account want ik kan mijn afspraken zelfs op pc zien als ik inlog op Google. Ik moet wel even aanvinken welke agenda's ik wil zien: gezin, werk, kind 1, kind 2, man, werk man en mijn persoonlijke
Ik heb mijn telefoons laten communiceren via Bluetooth en daarmee is toen echt alles overgezet op de nieuwe telefoon. Dus ook de agenda
Er staat al een paar weken een auto met politie linten op een parkeerplaats bij het voetbalveld. Wordt deze niet altijd in beslag genomen en naar een depot gebracht? Hoe lang kan dit blijven staan?
dat weet ik niet maar bij jouw favoriete winkel wel warme zooltjes die gebruik ik altijd langs voetbalveld
bij de schoen spullen. Zooltjes en schoensmeer enz. Zitten van klikklak dingen in dat ze warm worden.
Anders een boterhamzak om je voeten. Vaak bij de voet al gedragen hahaha Sokken dan boterham zak en eventueel nog duntjes er overheen
https://www.action.com/nl-nl/p/warmte-inlegzolen/ Deze bedoel je? Dat wordt inslaan dan Edit: zijn ze herbruikbaar?
Iemand nog een goede tutorial gevonden om een shuffle dance te leren? G wil t graag leren maar dat betekend voor nu nog dat mama dat eerst mag leren. En dit is zoooooo anders dan mijn dansgeschiedenis. (Ik voorzie spierpijn...heeeel heeel heeeel veel spierpijn) Het is dat t een mooie energie verbrander is voor dr. Wat je al niet over hebt voor je kroost
Onze dochter gaat per feb volg jaar 1 dag per week naar de opvang. Dit is prima door te geven aan de belastingdienst. Per aug 3 dagen per week (dan pas plek). Ook prima gemiddeld aantal uren door te geven. Alleen tussen 24-4 en 8-8 zal zij wisselend extra dag(delen) gaan. Echt op basis van beschikbaarheid. In mei bijv is dit 55 uur extra, in juni maar 5,5 uur extra. Met extra bedoel ik naast de standaard dag die ze al gaat per februari. Hoe moet ik dit doorgeven aan de belastingdienst? Tussen 24-4 en 8-8 het totale uren optellen en dan een gemiddelde nemen voor die periode? Of echt per maand een wijziging doorgeven? Wordt dat niet een hele ingewikkelde berekening aangezien alle wijzigingen niet per se eerste van de maand ingaan? Of ik zou echt het netto uren kunnen optellen. In het geval van punt 2 zou ik ook de laatste week van april en de eerste week van aug mee kunnen nemen in de gemiddelden. Ik snap er geen bal van. Echt een overbrugging maar ik wil niet later in de knoei komen met uren en bijbetalen et cetera.