Ik zou ook een gemiddelde aan uren doorgeven, maar juist naar beneden afronden (de uren die je afneemt). Je krijgt dan maandelijks wat minder terug, maar dan hoef je aan het eind van het jaar niet bij te betalen.
Je bedoelt naar beneden dan toch? Dus dat je feitelijk meer hebt afgenomen waarvoor je toeslag kon krijgen. Als ik dat dan mis loop, dan krijg ik dat terug. het is wel zo dat een aantal uren al echt vaststaan. Bijv die 55 die ik zei. Volgens mij gaat het in totaal in de periode van mei tot aug om 88 uur. + 11 uur van de laatste week van april, - 5,5 uur omdat er op 1 aug maar een halve dag plek. En dan delen door 3 maanden. Als ik dat gemiddelde dan optel bij 95 uur (want per mei is de tweede dag al wel beschikbaar, om het even ingewikkeld te maken.. dus per feb 1 dag per week, per mei 2 dagen per week en per aug 3 dagen per week). Dan zit ik sowieso goed denk ik. Want dan kan ik de wijzigingen per kalendermaand in laten gaan.
Volgens mij kun je dit zelfs al vooraf doorgeven. Steeds opnieuw per maand de nieuwe ingangsdatum als er een wijziging is invullen en de laatste wijziging voer je dan nu al in als de definitieve plek ingaat en daar blijft ie dan uiteindelijk op staan. Dus je kan dit nu al klaarzetten en dan hoef je er maar 1x nu mee bezig te zijn.
Jij zegt dus geen gemiddelden nemen maar echt per maand kijken naar hoeveel uur er wordt afgenomen en dat dan doorgeven? Onze opvang factureert enkel wat is afgenomen. Januari heeft bijv meer opvang dagen dan feb, daarom is onze januari factuur ook altijd hoog. Maar wij hebben gewoon op basis van 3 dagen per week gemiddeld 143 uur per maand per kind. Korte en lange maanden trekken het verschil wel recht. Compenseren elkaar. Maar om naast dit gemiddelde uren aantal dan te werken met netto afgenomen uren voelt wat gek. Maar op zich kan dit wel ja.. en als ik een eventuele extra dag dan niet doorgeef, dan voorkom ik ook dat ik moet bijbetalen.
Maar laat je die wijziging dan ingaan per de eerste? Ik kan elke maand alle extra uren natuurlijk optellen bij de standaard afgenomen uren. Dan krijg je voor de maanden mei, juni en juli gewoon een wijziging en andere aantallen. Dat is prima. Dan kom je behoorlijk nauwkeurig uit. Alleen: wat moet ik dan met de periode 24-4 - 1-5 en 1-8 - 8-8? In de laatste week van april is er namelijk wel een extra dag beschikbaar (11 uur) en in de eerste week van aug is juist maar een halve dag (5,5 uur) beschikbaar ipv een hele. Of dan gewoon die 11 uur bij een andere maand optellen en daar meteen die 5,5 vanaf halen?
Volgens mij kun je zelf de dag van de wijziging gewoon kiezen. Ze gaan achteraf toch kijken of het alles bij elkaar klopt, dus als je zelf een gemiddelde kan uitrekenen dan komt het op het zelfde neer als elke wijziging doorgeven. Het voordeel van elke wijziging apart doorgeven is dat ze je moeilijker van fraude kunnen beschuldigen
Ja ik snap het. Alleen dan krijg je wel een soort gat. Wat moet ik dan als gemiddelde nemen.. want dan krijg je van 1 april tot 24 april een aantal uren per maand en van 24 - 30 april een maandgemiddelde. En dan per de 1e van mei weer een ander aantal. Als het totaal maar klopt, ik denk dat dat het belangrijkste is. Wellicht kan ik gewoon: - van 24-4 tot 8-8 het gemiddelde nemen met ook echt die data OF: - per maand verschillende uren doorgeven. Een extra afnamedag, zoals die dag eind april, tel ik dan gewoon in een van die maanden erbij. Hetzelfde geldt natuurlijk wanneer er een extra dag tussendoor beschikbaar komt. Of ik kan die helemaal niet doorgeven, dat is het meest veilig want dan betaal ik hem uit eigen zak. Alleen als dit dan 3x in de maand gebeurt, dan heb ik netto even 300€ extra die ik moet ophoesten. Ik denk dat het om het even is. Want uiteindelijk krijgt de BD gewoon een totaal door.
Je kan het ook geschat gemiddeld zetten en het voor jezelf bijhouden of je nog goed zit. En als het erg gaat afwijken dat je onderweg nog aanpast. Ik denk niet dat ze na alle ophef nu nog heel snel zullen durven roepen dat je fraudeert als het steeds wel ongeveer nog klopt.
Je kan het per maand doorgeven er zit wel een Max aan. Hebben we met de jongste op gehad ongeveer 4mnd wisselende uren. Maar volgens mij uit m’n hoofd kan je dan 3 keer wat anders per de 1ste van maand invullen. Dus zou gewoon doen en dan even op tijd wel weer aanpassen.
Als je in het theater een plaats hebt op de 3e of 4e rang, heb je dan nog een fatsoenlijk zicht op het podium of zit je dan, bij wijze van, in het magazijn?
Ligt heel erg aan het betreffende theater! Is niet iets meer over te zeggen in algemene zin dan dat het niet de beste zitplaatsen zijn. Maar ik heb, zeker 3e rang, ook meer dan eens goede plaatsen gehad. (En ook slechte )
Hoe kom je er achter wat er nu in het happy meal zit? Op de site staat het niet en op de fan site loepn ze achter. We hebben hem niet in de buurt zitten dus kan niet even binnen lopen. Dus is er al iemand deze week geweest?
Iemand hier wel eens bij een sample sale geweest ? En was het de moeite waard ? Vraag me af aan hoeveel korting ik dan moet denken?
Wij waren in de herfstvakantie bij de mc donalds en toen zouden ze die hebben maar was uitverkocht. Ik had een zwaar teleurgesteld kind. Stond ook nergens aangegeven.
Wij hadden woensdag iets van Kong fu panda erin... (heet dat zo xD?) Volgens mij waren de pokemon kaarten tot 8/11. Edit : zie net hierboven dat het niet 8/11 was xD