Het-‘random’-vragen-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 2 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Havermout

    Havermout Niet meer actief

    ligt ook aan je kids toch. Onze twee zonen spelen bijna niet. Ja buiten met steps en voetballen en binnen is het lezen (dikke boekenkast en elke week bieb)spelletjes doen (we verdrinken in spellen) knutselen (ik heb bakken knutselspul) of switch/iPad. En pokemon kaarten/spullen vinden ze leuk.

    ik hoef dus niet met Lego ofzo aan te komen
    Maar een pokemon trui, een switch spel en pakje pokemon kaarten vinden ze dan leuk. Niet perse hoge bedragen maar ik weet ook niet wat ik ze anders moet geven :roflmao: Dus dan zit de trui er ook bij.

    Maar ik doe ook meestal het principe wat ik ooit eens van @tuc gepikt heb: something want wear need read en dan zelf nog altijd een adventskalender erbij. Werkt hier top!
     
    Roanna en Zxcvb vinden dit leuk.
  2. Roanna

    Roanna Bekend lid

    24 aug 2015
    848
    365
    63
    Ja, dat snap ik. Maar wat ons betreft hoeft een cadeau niet altijd speelgoed te zijn, dus ook als dat ons budget zou zijn, zou ik gerust nog wat nuttigs in de zak doen. We kopen graag tweedehands, dus dat lukt dan ook nog wel. Dit jaar komen we relatief duur uit voor ons doen (65 euro gemiddeld per kind), maar dat komt doordat ze Connetix als gezamenlijk cadeau krijgen. Dat is (nog) niet te vinden op marktplaats of bij de kringloop.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  3. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.608
    25.667
    113
    Vrouw
    Dat doen we hier vooral om de zak te vullen. Het "grote cadeau" is een spel op de switch/pc. Niks meer dan een kaart waarop staat dat digipiet hem op afstand gedownload heeft.

    Voor onszelf heb ik een set dikke kaarsen gekocht. Zouden anders met de boodschappen mee komen. Nu is het "zakvulling"

    Verder een zachte warme pyama en sokken voor jongste en een oranje-boxer voor oudste. En een voetbaltenue van oranje boor oudste. Combi van "willen hebben" en nuttig voor training.
    En dan hebben we nog een boek en een uitbreiding van gravitrax.
    Totaal rond de 100 per kind. Ik vind het meer dan genoeg.

    Hierna komt verjaardag en kerst. Verjaardag wordt weer een spel.
    Kerst heeft oudste al (moest een nieuwe telefoon en kreeg de helft van ons)
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  4. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ik heb een vraagje over marktplaats, heb vanmiddag wat verkocht via een betaallink van marktplaats zelf dus. Er staat dat het door de koper betaald is, krijg ik dan het geld op mijn rekening zodra ik het pakketje heb afgegeven (en het dus gescand is) door het PostNL punt? Normaal koop ik alleen zelf wat :roflmao: en het gaat niet over een paar 10tjes.
     
  5. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Oh ik heb net het geld binnen :roflmao: de verzendkosten zouden betaald worden door de koper. Hoef ik dan niets te betalen als ik morgen het pakketje opstuur? Jeetje, ik begrijp hier echt niets van. :p
     
  6. evsi

    evsi Actief lid

    3 mrt 2015
    103
    46
    28
    NULL
    NULL
    Je hebt als het goed is een verzendlabel gekregen. Deze kun je laten scannen bij het PostNL punt en hoef je verder niets te betalen. Als het pakket aangekomen is bij de koper krijg je hier bericht van. Later krijg je weer een bericht dat het geld naar jouw rekening wordt overgemaakt.
     
  7. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan?

    Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
     
  8. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.554
    21.038
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    @Beheer die is lang aangemaakt! Dus deze kan dicht.
     
    Beheer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina