Ik sluit mij aan bij team wit. Ik hou ook niet van een te donker interieur. Wij hebben dezelfde thuis. Ook voor de witte gekozen omdat we donkere meubels en veel hout in het interieur hebben.
Als je je boodschappen in een glazen pot wilt doen, hoe groot moeten deze dan zijn? 2kg meergranen broodmix past in 2 Liter (had een zak van 2.5kg, nu nog 500gr over) 1kg bloem krijg ik niet in 1 liter (heb t al aangestampt). Pak vermicelli kreeg ik in 1 liter. Nu nog: Maizena (250gr), paneermeel (150gr en 400gr), aardappelzetmeel (200gr) rozijnen 1kg rijst etc. nog te gaan. Ik gebruik die glazen vierkante Fido potten van xenos. Ik had brood torretjes in de maizena gevonden. Die waren met een nieuw pak vermicelli meegekomen...ieuw ieuw ieuw!!! Alles in t kastje wat niet al in glas zat en wat boeiend is voor ze is direct de vuilniszak in gegaan. Alles op koolhydraten gaat nu in glas.
Hush Puppies zitten beter dan het eigen merk van van Haren, die had ik eerst ook maar ze liggen in de kliko na Hush puppies aangehad te hebben...dan zijn het net houten plankjes waar je op loopt...
Ik ga ook voor zwart! Bij de witte denk ik, er is niets wist in huis wat gek gekozen. En bij de zwarte denk ik, wat stijlvol.
Wit, omdat je al een vrij donkere muur hebt en donkere meubels.. Anders wordt het wel erg donker. Wil je de muur een lichtere kleur geven, dan kan zwart ook heel sjiek zijn. Maar dat is toch een kwestie van smaak..
Is het beter om eerst je benen te scrubben en daarna te scheren of juist eerst scheren en daarna scrubben. Of maakt het geen fluit uit?
Ik las deze reactie even heel snel en ik moest gelijk aan het programma spuiten en slikken denken... Sorry...
Toen ik het tikte dacht ik het ook al Nou ja; eigenlijk dacht ik meer aan schunnige dingen Ik hoopte dat het niet op zou vallen
Hoe ik het nu zie zou ik zeggen zwart. Maar je gaat de gordijnen weg halen? Dan kan wit ook heel goed. Je kan sowieso geen foute keuze maken!