Het-‘random’-vragen-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 2 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    100% mee eens. Toen onze huilbaby er lag, was ik zelfs blij voor hem dat er eindelijk even mensen mee hielpen zorgen. Op dat moment hadden de lieve verpleegkundigen daar meer energie om hem te troosten, met hem in de wagen of draagzak te lopen oid dan ik zelf. Het is echt niet zo dat ziekenhuisopname gelijk staat aan kind alleen in een kamer laten huilen zonder troosten ofzo:confused:
    Oké ik heb nog zo op m’n handen gezeten om hier niet op in te gaan.. toch mislukt:o::roflmao:
     
    Lafelife, Evanesco, Malbec en 14 anderen vinden dit leuk.
  2. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Een random vraag van mij: Heeft iemand een Cosifire gasbrander voor buiten en is dat een succes?
     
  3. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.887
    16.246
    113
    Arm kind? Mijn oudste was een huilbaby ja arm kind maar ook arme moeder, ik had best een nachtje een break willen hebben hoor. :thumup: Huilbabys stoppen niet met huilen en zijn met geen mogelijkheid te troosten.

    En de natuur werkt perfect de eerste levensjaren kun je je niet herinneren, dat is met een reden.

    Ik kom nu heel negatief over en heb mijn zoon nooit laten huilen, maar ik word een beetje recalcitrant van jouw.
     
    Lafelife, Whysteria, Gewooniemand en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Dettol

    Dettol Bekend lid

    12 apr 2020
    896
    418
    63
    Ja zeker het is bijtijden lood en loodzwaar door een kindje met koemelk allergie
    Maar geen haar op mijn hoofd die ooit dit als een oplossing zou zien
    Ook al is het maar voor even

    dat heet moeder zijn
     
  5. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.305
    5.921
    113
    Vrouw
    Of 1 antibiotica kuur meerdere infecties bestrijd of er eentje kiest? Ik heb namelijk antibiotica gekregen voor ontstoken wortelpunt paar weken geleden, dat is volgens mij nooit helemaal weggegaan maar kan nu niet worden behandeld. Heb nu blaasontsteking en heb dezelfde kuur voorgeschreven gekregen. Benieuwd of het eventueel dus ook nog die infectie wat meer opruimt bij m’n tand?
     
  6. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Gelukkig heb je nooit in de positie gezeten dat het niet eens een optie was.

    Of had je op een krukje naast een couveuse gaan zitten.
    Wat een misselijkmakende opmerking jakkie!
     
    Picaris, Whysteria, Driessen21 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Dettol

    Dettol Bekend lid

    12 apr 2020
    896
    418
    63
    En dit is trouwens de 2e huil baby en heb een kleuter rond lopen

    ooit komt het goed dan maar geen perfect huishouden enzovoort Maar er voor je kindjes zijn
     
  8. Dettol

    Dettol Bekend lid

    12 apr 2020
    896
    418
    63
    had dit idd niet toe geladen
     
  9. Dettol

    Dettol Bekend lid

    12 apr 2020
    896
    418
    63
    *gelaten
     
  10. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Soms is die keus er gewoon niet.
     
    Vaasje vindt dit leuk.
  11. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.887
    16.246
    113
    Misschien moet je ipv je mond even je handen met dettol schoonmaken. Je bent misselijk makend.
     
    Picaris, ReMa, Loesje1988 en 19 anderen vinden dit leuk.
  12. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.246
    113
    Wat denk je nou, dat moeders hun kinderen naar het ziekenhuis brengen om zelf een nachtje te kunnen bijtanken.
    En buiten dat, ze leggen een kind niet in een geluiddichte kamer om het maar aan z’n lot over te laten.
     
  13. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.423
    4.852
    113
    Vrouw
    :confused::confused: wat een domme opmerking.

    Ik geloof dus echt niet dat jij heb meegemaakt hoe het is om een kind te hebben die dagelijks en s nachts veel huilt / onrustig is. Nachten van maar 3 uurtjes slaap houd niemand vol, ook jij niet.
    Wordt een beetje misselijk van je reacties.
     
    dreumesje, Driessen21, Malbec en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Waar had je willen slapen dan?

    Soms heb je die optie gewoon niet.

    En een excuus wbt je opmerking zou naar moeders zoals ik en moeders van andere zieke kindjes die gewoon geen optie hadden echt heel erg op z'n plaats geweest!

    Want ik heb me inderdaad de eerste maanden geen moeder kunnen voelen omdat mijn zoontje zo ziek was dat hij niet eens de couveuse uit kon om te buidelen! Wij hebben 8weken alleen maar mogen "kijken" goh wat voel je je dan een moeder zeg! En als je dan ook nog door figuren zoals jou zulke kut opmerkingen krijgt voel je jezelf zelfs na 3,5 jaar nog steeds geen moeder.

    Gatverdamme wat een een nare opmerking!
     
    Lovieyou, Picaris, Anouk2005 en 14 anderen vinden dit leuk.
  15. Denise K

    Denise K Fanatiek lid

    11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Mafkees..

    Sorry hoor, maar het is fysiek gewoon onmogelijk om als pasbevallen vrouw op een krukje danwel stoel 24/7 naast een couveuse te zitten.

    In plaats van moeders hier een rotgevoel te geven (die blijkbaar in zo'n kl#te situatie zaten dat het überhaupt een optie was om hun kindje een nacht over te dragen aan verpleging), kun je ook bewondering hebben voor die keuze. Het gaat namelijk vaak heel erg tegen je gevoel in om je zieke/kwetsbare/huilende kind even achter te laten. Maar ik denk dat er een hoop narigheid voorkomen wordt als moeders deze hulp aannemen!
     
    Leooonie, Luckyme96, marais en 10 anderen vinden dit leuk.
  16. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.253
    7.820
    113
    Gelderland
    Ja, wij hebben er eentje en dat is een groot succes! Wel een tafelmodelletje met hengsel.

    Hij geeft heel iets warmte maar is vooral leuk voor de sfeer. We hebben er meteen een aantal gasflesjes bij gekocht en dat werkt heel makkelijk.
     
  17. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Oh kijk, dat is goed om te horen! De Cosiscoop heb jij dan waarschijnlijk? Die heb ik ook op het oog namelijk:)
     
  18. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Oke mijn situatie met dochter*.
    Vanaf haar geboorte tot ze 8 maanden was lag ze in het ziekenhuis, en daarna nog talloze keren. Elke maand lag ze er in, soms weer voor weken.
    Thuis had ik een kleuter van 4 jaar oud, partner werkte natuurlijk gewoon want dat gaat gewoon door.

    Hoe zou jij dit dan opgelost hebben? 8 maanden in het ziekenhuis slapen? Wat overigens ook niet mocht hoor, op de IC mag je niet zomaar een bedje ernaast zetten..

    Of als je een kindje hebt die prematuur is? Hoe zie je dat voor je?
    Ik mocht niet op de afdeling slapen hoor, bij de oudste mocht ik 2x per dag langs komen en that's it.
    Alleen de laatste nacht mocht ik blijven slapen.
     
  19. Novi

    Novi Niet meer actief

    Wat is nou eigenlijk de intentie van jouw aanval op andere moeders? Ben je stiekem onzeker en probeer je je beter te voelen door anderen af te zeiken? Of wil je graag een schouderklopje?
     
    Malbec, Gewooniemand, Syane en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.555
    3.594
    113
    Dames, hou op met je te verantwoorden. Zo totaal nergens voor nodig ♥
     
    Gewooniemand, Maev, Poolvos en 9 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina