Omdat ze anders haar insta account aan moet passen nee grapje, denk inderdaad om nog herkend te worden. Ik ben benieuwd wat Leontine gaat doen met haar achternaam.
Ik ben ook getrouwd en ik heb mijn eigen achternaam gehouden. Niet om de reden die jij noemt, maar gewoon omdat ik het niet nodig vind haha. Nooit eigenlijk bij nagedacht om mijn achternaam te veranderen, ik vind het wel goed zo.
Hier alles ook zo. Ik vind het ook niet erg als mensen mij met mevrouw [achternaam partner] zouden aanspreken. Andersom zijn we ook wel eens familie [mijn achternaam] genoemd als ik ergens gereserveerd had bijvoorbeeld, en dat vindt mijn man dan maar niets
Volgens mij niet. Mn neef is in het buitenland geboren en heeft een dubbele achternaam. Zn broertjes die in NL geboren zijn hebben dat niet.
Ahzo. Hier kan je dat sinds 2014 kiezen. Vader, moeder of dubbel en dubbel kan je dan ook kiezen welke 1st staat.
Nee dat mag niet. Om die reden heeft mijn vriendin haar man haar naam aangenomen omdat ze de Portugese achternaam door wilden geven aan de kinderen.
Daar zat ik nu ook mee. - Schoonzus gescheiden dus meisjesnaam + kinderen vadersnaanm + nieuwe partner = voornaam schoonzus + voornaam partner + kinderen geworden (gaat niet op de post) - zwager is gescheiden. Zijn kinderen wonen bij haar + nieuwe man + halfzusje + stiefbroer = fam *nieuwe achternaam ex-schoonzus* geworden aangezien zij en man ook welkom zijn. Hebben meercontact met haar dan met zwager
Ik maak er altijd wat leuks van, bijv Familie de Liefste Oom&Tante....Fam stapelgekke collega....of alleen de voornamen. Naar achternaam kijkt een postbode allang niet meer.
Ik heb hem wel veranderd maar ik trouwde op mijn 20e dus had nog niet veel handtekeningen hoeven zetten
Nee ik had ook mijn handtekening niet veranderd toen ik getrouwd was. Maar nu ik mijn voornaam heb veranderd heb ik mijn handtekening wel aangepast.
Oké oké... familie die altijd aast op dochter haar mooie te kleine spullen om te lenen en dit dat verwassen, kapot of versleten terug geeft. Past gelukkig niet op de adres sticker