Mijn paraaf en handtekening liggen volgens mij vast, bedenk ik me net. Wij hebben de eed gezworen en plechtig beloofd dat we in tijd van nood opgeroepen mogen worden. Ik dacht altijd als er oorlog uitbrak, maar het bleek Covid te zijn. Overal ligt mijn gekriebel vast, zelfs digitaal. Ik geloof niet dat je het dan zo maar kan veranderen?
Nee, volgens mij klopt dat wel. Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik heb op de rechtbank ook de eed gezworen (wilde niet de belofte doen) en daar ligt het ook vast.
Ik was 8 jaar getrouwd. Ik had wel zijn naam aangenomen. Dus zijnnaam-mijnnaam. Maar ik heb altijd mijn eigen achternaam gebruikt. Ook met bellen naar instanties zeg ik altijd mijn eigen naam. Dat is wie ik ben. Als ik mijn ex zijn naam gebruikte voelde dat gewoon niet prettig. De kinderen hebben wel hun vaders achternaam.
Mijn paraaf is een C....en toch herkenbaar uit 100 andere C’s van collega’s. Mijn handtekening is een rommeltje, om en nabij het zelfde is denk ik ook wel goed Schijnbaar gaat het niet alleen om wat het zelfde oogt, maar ook waar je wel en niet drukt op je pen bijv.
Hier ook niet. Maar dan mijn man. Maar op zijn Id - bewijs staat ook nog steeds zijn geboortenaam natuurlijk. Dus de combinatie handtekening/id bewijs blijft gelijk.
Ik geloof dat ik dan een zwaar probleem heb. Ik heb al een ruime tijd hetzelfde, maar toch lijken ze nooit 100%
Hoe goed overleeft een kurken onderzetter het in de wasmachine? Met andere woorden, hoe groot is de kans dat de rest van de was straks onder de stukjes kurk zitten? Dochter heeft zo'n ding in de wasmachine gedaan, waar ik pas achter kwam toen ik hem had aangezet met een was erin. Zag hem ineens voor de deur langs draaien.
Bedankt, heb je toen de hele koelkast eerst moeten weghalen? Volgens mij loopt onze koelkast tegen het einde maar durf niet.te kijken wat voor viezigheid daar toch achter blijft haha. Zo.lang hij het doet kom ik er niet aan
Wat betreft handtekening, mijn man had een 'verkeerde' handtekening gezet bij het oversluiten van de hypotheek. In geen geval kregen we dat rond. Hij moest eerst zijn 'nieuwe' handtekening opnieuw laten vastleggen bij de bank, zodra dat goedgekeurd was, kon hij alle papier mbt de hypotheek ondertekenen Lekker handig! Not Beter houd je je oude, want die heb je overal al gebruikt, zei ik tegen hem. Maar hij kreeg de vloeiendheid ervan niet meer op papier, het werd gewoon een spannend momentje bij het zetten ervan Dus nu heeft hij er twee, een bij de desbetreffende bank, en 1 voor bij overige handelingen. Al verschilt die dus per keer
Ja, het is goed gegaan gelukkig! Volgens mij is alleen de onderzetter nu net iets groter in diameter. Maar verder niks.
Mijn handtekening is al vanaf mijn 16e vast dus na zoveel jaar 25 laat ik het zo ongeacht of we ooit trouwen