Dat is ook mooi balen. Ik heb maar een of andere vage streep achter/onder mijn naam en hij is nooit hetzelfde. Is nog nooit moeilijk over gedaan, maar ik heb mijn handtekening ook nog nooit ergens vast gelegd.
Ja en vooral super onhandig Maar ja, om het nu weer te gaan aanpassen is ook weer een ding. Het gaat tot dusver zo nog goed. Maar als we over een tijdje weer officiële dingen moeten tekenen, mag hij van te voren wel even goed bedenken met welke handtekening dat moet Ik doe ook maar wat, maar in essentie lijkt het. Dat is het belangrijkste denk ik. Die twee van mijn man verschillen echt van elkaar. Dus zolang je altijd zo'n vage streep zet, zal t wel goedkomen
Mijn man heeft mijn achternaam aangenomen ik wilde die van mij echt niet kwijt, de enige mensen met deze achternaam in nl is familie. En man heeft zo'n Nederlandse achternaam waarvan er 160.000 zijn in Nederland ofzo.
Als ik geld lenen van mijn vader voor een huis en ik betaal aan hem rente, mag ik dat dan van de belasting aftrekken of mag dat alleen als het via een bank gaat?
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/koopwoning/content/renteaftrek-hypotheek-lening-eigen-woning-familie-bv-buitenlandse-bank
Ik ben nu deze aan het maken: althans, ik probeer het. Op het filmpje ziet het er super uit, maar worden de kleuren ook net zo mooi fel of wordt het wat lichter? Zie bijlage
Dat ziet er wel heel mooi en lekker uit. Kun je het resultaat delen? En als die goed lukt, ook de link?
Ik heb hem gemaakt en alhoewel het afhangt van de hoeveelheid kleurstof, vond ik de kleuren wel lichter en minder mooi. Maar wel erg leuk om te doen!
Ik ben benieuwd! Ik deed het zo: in 5 kommetjes een kleurtje en dan de kleurloze mix erop. Zoon mocht roeren en tadaaa verassing welke kleur het werd. En daarna laagje voor laagje opbouwen. Soort lasagne zeg maar. Ach het was veel werk maar wel geinig Geen smarties, lijkt mij niet erg lekker. Deel je een foto morgen?
Die van de supermarkt, standaard pakje en dan wat mengen hier en daar. Onze kleuren zijn wel hetzelfde, wat grappig.
Ik heb de wilton kleurstof en die kleurt wel echt goed door maar nooit zo fel. Bij botercrème enzo kan het wel vrij fel maar beslag niet.
Wauw, ik wist niet dat er ooit wel eens echt handtekeningen werden vergeleken. Ik had het daar deze week nog over met man. Die moest wat belangrijks tekenen en het had spoed waardoor hij vanaf het werk even langs huis moest rijden. Hij wilde nog dat ik maar wat krabbelde maar ik wilde dat niet en kan dat ook niet. Maar goed dat ik dat ook niet gedaan heb ook al kwam dit helemaal niet goed uit.