Het-‘random’-vragen-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 2 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Vind hem wel leuk. Weet zeker dat mijn dochter dit een prachtige regenboogtaart zal vinden. Hoe heb je deze gemaakt?

2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Mijn verschilt altijd. Normaal niet een probleem maar in Egypte wel heel heel heel vroegah :rolleyes:
    Toen had je toch nog die travellercheque’s? Als je die inleverde kreeg je in ruil daarvoor geld.
    Maar dan moest je handtekening wel kloppend zijn. Nou die meneer in zijn hokje in ons hotel vond van niet dus daar 2x gehad dat ik het bijna niet kreeg. Daarna ging ik alleen nog maar als er een andere man in dat hokje zat :roflmao:
    Zit je dan in Egypte :rolleyes:
    Op je 19e...

MissBlue vindt dit leuk.
  3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik ook niet. Die van mij verschilt ook altijd. Heb er gelukkig nog nooit problemen mee gehad.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Dat wisten wij ook niet :D
    En het werd een heel gedoe. Dus maar goed dat je niet snel even wat neergekrabbeld hebt ;)
    Moet wel zeggen dat de nieuwe handtekening van man wel redelijk veel verschilde van de oude versie.
    Maar hij kwam er dus niet mee weg, helaas :roflmao:

5. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Vast een hobby van die meneer :D
    Maar wel super onhandig zeg :|
    Mijn handtekening is ook niet altijd precies hetzelfde, maar komt in grote lijnen wel overeen.
    Ik kan hem nu alleen nooit meer zonder na te denken zetten, doordat die van man werd afgekeurd, is het een dingetje geworden :rolleyes:

Iertje81 vindt dit leuk.
  6. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik heb dus juist als ik er over na ga denken ik helemaal niet meer weet hoe hij moet l.

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Bij de bank is je handtekening opgeslagen en deze wordt bij bepaalde documenten gecontroleerd. Ik moest bij de hypotheekaanvraag ook opnieuw mijn handtekening vastleggen. Ging wel heel makkelijk, maar de handtekening was teveel veranderd sinds mijn 13e, dus moest even gecontroleerd worden met mijn id-kaart.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Dit mag je ook gewoon opgeven bij de belastingdienst. Bij je jaarlijkse belastingaangifte kan je onder je normale hypotheek nog een extra hypotheek toevoegen, zorg wel dat je alle gegevens inclusief bsn nummer van je vader bij de hand hebt.
    Daarnaast moet je wel een officieel contract met je vader maken en ben je verplicht deze lening binnen 30 jaar af te lossen.
    Als jullie slim zijn kies je voor de hoogst mogelijke acceptabele rente bij de belastingdienst (ik dacht iets van 5,5%?) en wat je niet aan rente aan je vader hoeft te betalen kan hij weer onderhands teruggeven. Op die manier heb je een optimaal belastingvoordeel.

femkes vindt dit leuk.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dat is bijzonder.
    Ik heb dat nooit hoeven doen. En zit al vanaf mijn geboorte bij dezelfde bank.
    Nooit problemen ermee gehad ofzo

10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Alsjeblieft! Ook voor jou @Waxinelichtjes

Bijgevoegde bestanden:

Vitamientjuh, Kaatje92, Liekje81 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ziet er mooi uit! Hoe smaakte hij?

Iertje81 vindt dit leuk.
  12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Gewoon als kwarktaart :roflmao:
    Het was ook naturel mix van de Aldi.
    Maar die smarties in de bodem waren wel lekker erbij. Ik gebruik trouwens voor mijn taarten nooit A-merk qua ingrediënten. Dus goedkope kwark, margarine en dus ook nep smarties ;)
    Nergens voor nodig. Alleen voor cake gebruik ik weleens roomboter maar 9 van de 10 keer ook margarine.

Waxinelichtjes en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  13. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Krabbel op je paspoort is officieel. Je paspoort wordt namelijk ook gevraagd bij het tekenen van officiele documenten.. om je identiteit vast te stellen, handtekening is daar onderdeel van en dat moet dan dus wel gelijk zijn. Heb een tijd bij burgerzaken gewerkt en menig discussie gehad met mensen die zomaar wat krabbelde, of ineens van handtekening veranderde, en dat kan wel, maar let er dan wel op dat er bij de bank b.v. een verklaring voor kan worden gevraagd. En wees gewoon consequent.

GossipGirlxoxo en femkes vinden dit leuk.
  14. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dan lijkt jouw handtekening gewoon nog voldoende. Maar de bank heeft wel jouw gegevens, ze hebben je ook ooit gevraagd om je te identificeren en moeten dan allerlei zaken vastleggen.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Bij ons kwam hij er zo uit, had nog wel donkerder gekund denk ik, maar dochter houdt van pastel. Ik heb geen plaatje meer van de hele taart.. Bekijk bijlage 658090

16. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik vroeg me af tijdens het bestellen van 3 bh’s of er vrouwen zijn met een grote maat die die push-up kussentjes in hun bh laten zitten, of eigenlijk waarom ze die uberhaupt in de grote maten doen? Ik heb maat 70F en 1 van mijn favoriete merken (Ava) heeft dus best veel push up bh’s en begint bij cup E (of dat weet ik eigenlijk niet helemaal zeker, want ben dat merk alleen maar tegengekomen bij lace-lingerie en die verkopen alleen grote cupmaten). Ik ben erachter gekomen dat juist de push-up bh’s wel handig zijn voor mij, want als je die kussentjes eruit haalt, heb je net iets meer ruimte in de cup en 70F is vaak net op het randje qua grootte voor mij (en 70G meestal te groot). Maar dan zie je dus op de foto’s vrouwen met grotere borsten en dan komen dat soort vragen in me op..... Perfect voor een random vragen topic dus ;)

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik heb een grote maat, maar ben werkelijk nog nooit push up kussentjes tegen gekomen volgens mij (heb 85 H)

18. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
  19. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113