Ik heb bij de Action spul gekocht en dat werkt heel goed. Ben nu niet thuis maar zal straks een foto maken.
Mijn buurman deed het met de schuurmachine nadat ik als 16 jarige schoonmaakster bij hem in huis zijn overhemd had verknalt.. Het hielp goed btw. Maar persoonlijk zou ik 't eerst met een schuursponsje proberen.
https://avoncosmetica-shop.nl/product/skin-so-soft-nederland/ wij gebruiken dit, is veilig voor kinderen. Ze hebben ook nog andere maar daar heb ik geen ervaring mee.
Gewoon dat ding weer aanzetten zodat dat aangeplakte stukje weer een beetje gaat smelten. Stekker eruit En dan dat plekje met een dikke vochtige doek er vanaf proberen te vegen.
@Iertje81 ik heb er toen ovenreiniger op gespoten. 30 min in laten trekken en het meeste kon ik er zo afvegen. De laatste restjes heb ik toen met een mesje eraf gekrast. Dat zou ik niet nog een keer doen want daar is hij kapot van gegaan
Mijn moeder doet dat dus heel erg en mijn schoonmoeder ook. Nu is mijn schoonmoeder wel een beetje doof wat het zou kunnen verklaren, maar in een gewoon gesprek schreeuwt ze nooit zo.
Mijn man heeft dat ook en hij is aan een kant slechthorend. Ik heb zelf het idee dat hij het daardoor minder goed kan reguleren. Tijdens een gewoon gesprek hort zijn goede oor hoe hard hij praat, bij een telefoongesprek niet. Nou heeft mijn man sowieso wel een harde stem (en dat blijkt genetisch overerfbaar te zijn), maar in een gewoon gesprek corrigeert hij zichzelf vaker.
Als je nou iemand op negeer zeg hè. Dan zie je niet dat diegene een topic heeft geopend bijvoorbeeld. Maar wat gebeurt er als iemand jou dan in dat topic tagt die je niet op negeer hebt staan?
Wat is de beste manier om deze dingen in verwarming goed schoon en stofvrij te krijgen? Stofsuiger opzetstukken die ik heb, zijn er allemaal te groot voor
Van swiffer een soort stoffer. Kan je bij de action kopen die trekken stof aan. https://www.blokker.nl/p/swiffer-duster-kit-itb-1-handvat-plus-5-navullingen/2061426?gclid=EAIaIQobChMIyKSZ2sab6wIVU_hRCh251gRHEAQYBCABEgLGXvD_BwE dit bedoel ik!
Super, ga maandag gelijk eentje halen en hoop dat dat werkt, want erger me dood aan dat laagje stof, telkens als ik gordijnen verschuif.
Waarom stelt mijn zoon zoveel vragen Mama waarom... - spoelen kwallen aan? - hebben mensen voeten? - zijn dino's uitgestorven? - wonen we in een huis en niet in een tent? - wonen we in nederland? Mama.. - hoe werkt een tv? - zwemmen er haaien in de zee bij ons? - hoe krijg je een pasje voor centjes? En dat allemaal als hij moet slapen